To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Udział w szkoleniu dla 1 osoby
już niedostępne 984,00 zł -

Negocjacje towarzyszą nam każdego dnia, to jest moment by zwiększyć swoją skuteczność i potrafić wynegocjować najlepsze warunki.

Etapy negocjacji w połączeniu z psychologią poszczególnych typów Klientów pozwoli Tobie na zrozumienie w jaki sposób przygotowywać się i realizować skuteczne negocjacje.

Jeśli jesteś świadomy, iż rozwój w zakresie negocjacji, pomoże Tobie osiągnąć sukces to szkolenie jest właśnie dla Ciebie!


KORZYŚCI

  • Będziesz potrafić efektywnie przygotować się do negocjacji i planować je
  • Poznasz kluczowe umiejętności komunikacyjne w negocjacjach
  • Dowiesz się w jaki sposób negocjują poszczególne typy i jak ich zrozumienie zwiększy Twoją skuteczność
  • Otrzymasz wiedzę, którą posiadają skuteczni i profesjonalni negocjatorzy


PROGRAM SZKOLENIA

1. Współczesny Klient

  • Kim jest Klient XXI wieku?
  • Jak Klient chce kupować? - oczekiwania Klientów względem Profesjonalnego Handlowca
  • Trójkąt satysfakcji Klientów i ich wpływ na procesy decyzyjne

2. Etapy negocjacji biznesowych

  • Rozpoczęcie negocjacji
  • Budowanie pierwszego pozytywnego wrażenia-autoprezentacja
  • Kreowanie klimatu i "przełamywanie lodów"
  • Zarządzanie przestrzenią
  • Negocjacje wstępne
  • Struktura prezentacji firmy, produktu lub usługi
  • Oddzielenie stanowiska od interesu rozmówcy
  • Negocjacje właściwe:
  • Ustosunkowanie się do zastrzeżeń Partnera - 13 technik obrony ceny
  • Asertywna wymiana ustępstw - jak i kiedy ustępować
  • Techniki negocjacyjne
  • Domykanie rozmowy negocjacyjnej - osiąganie porozumienia
  • Metody finalizacji negocjacji biznesowych

3. Socjotechnika w negocjacjach

  • Język perswazji
  • Reguły wywierania wpływu
  • Obrona przed wywieraniem wpływu

Max wielkość grupy: 12 uczestników

Czas trwania: 8 godzin (9-16)


WARTOŚĆ INWESTYCJI

Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach, podczas których Uczestnicy będą mogli wypracować konkretne rozwiązania i wdrożyć je do pracy od razu po zakończeniu szkolenia. Poszczególne ćwiczenia będę uzupełniane niezbędnymi informacjami, które pozwolą Uczestnikom zrozumieć i jednocześnie doświadczyć skuteczności poznanych metod i technik.

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń:

Aneta - 534 510 550 - aneta.wojciechowska@circinus.pl

Realizację szkolenia potwierdzamy 5 dni przed wyznaczonym terminem.


Zobacz inne szkolenia otwarte we Wrocławiu:
Nowoczesne techniki sprzedaży - profesjonalny handlowiec
Skuteczne pozyskiwanie Klientów z elementami sprzedaży telefonicznej
Zarządzanie emocjami Klienta i obsługa reklamacji
Psychologia zarządzanie zespołem - pokolenia BB, X, Y
Profesjonalna obsługa Klienta XXI wieku

www.circinus.pl

Zobacz również:

szkolenia Sprzedaż Szkolenie pracowników Techniki sprzedaży Warsztaty wydarzenia Wrocław