
Negocjacje towarzyszą nam każdego dnia, to jest moment by zwiększyć swoją skuteczność i potrafić wynegocjować najlepsze warunki.
Etapy negocjacji w połączeniu z psychologią poszczególnych typów Klientów pozwoli Tobie na zrozumienie w jaki sposób przygotowywać się i realizować skuteczne negocjacje.
Jeśli jesteś świadomy, iż rozwój w zakresie negocjacji, pomoże Tobie osiągnąć sukces to szkolenie jest właśnie dla Ciebie!
KORZYŚCI
- Będziesz potrafić efektywnie przygotować się do negocjacji i planować je
- Poznasz kluczowe umiejętności komunikacyjne w negocjacjach
- Dowiesz się w jaki sposób negocjują poszczególne typy i jak ich zrozumienie zwiększy Twoją skuteczność
- Otrzymasz wiedzę, którą posiadają skuteczni i profesjonalni negocjatorzy
PROGRAM SZKOLENIA
1. Współczesny Klient
- Kim jest Klient XXI wieku?
- Jak Klient chce kupować? - oczekiwania Klientów względem Profesjonalnego Handlowca
- Trójkąt satysfakcji Klientów i ich wpływ na procesy decyzyjne
2. Etapy negocjacji biznesowych
- Rozpoczęcie negocjacji
- Budowanie pierwszego pozytywnego wrażenia-autoprezentacja
- Kreowanie klimatu i "przełamywanie lodów"
- Zarządzanie przestrzenią
- Negocjacje wstępne
- Struktura prezentacji firmy, produktu lub usługi
- Oddzielenie stanowiska od interesu rozmówcy
- Negocjacje właściwe:
- Ustosunkowanie się do zastrzeżeń Partnera - 13 technik obrony ceny
- Asertywna wymiana ustępstw - jak i kiedy ustępować
- Techniki negocjacyjne
- Domykanie rozmowy negocjacyjnej - osiąganie porozumienia
- Metody finalizacji negocjacji biznesowych
3. Socjotechnika w negocjacjach
- Język perswazji
- Reguły wywierania wpływu
- Obrona przed wywieraniem wpływu
Max wielkość grupy: 12 uczestników
Czas trwania: 8 godzin (9-16)
WARTOŚĆ INWESTYCJI
Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach, podczas których Uczestnicy będą mogli wypracować konkretne rozwiązania i wdrożyć je do pracy od razu po zakończeniu szkolenia. Poszczególne ćwiczenia będę uzupełniane niezbędnymi informacjami, które pozwolą Uczestnikom zrozumieć i jednocześnie doświadczyć skuteczności poznanych metod i technik.
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń:
Aneta - 534 510 550 - [email protected]
Realizację szkolenia potwierdzamy 5 dni przed wyznaczonym terminem.
Zobacz inne szkolenia otwarte we Wrocławiu:
Nowoczesne techniki sprzedaży - profesjonalny handlowiec
Skuteczne pozyskiwanie Klientów z elementami sprzedaży telefonicznej
Zarządzanie emocjami Klienta i obsługa reklamacji
Psychologia zarządzanie zespołem - pokolenia BB, X, Y
Profesjonalna obsługa Klienta XXI wieku
Miejsce
ul. Racławicka 15-19 lok. 105, Wrocław