To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Dla uczestników
już niedostępne -

🟩 Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki zaprasza do udziału w wykładzie Patrycji Rodzińskiej-Szary Współzałożycielka Polish Gamers Observatory (PGO), organizacji dostarczającej kompleksowe badania dotyczące graczy i publikującej raporty branżowe oraz Michała Bobrowskiego General Manager PURR Media, CMO, Board Member at GRY-OnLine S.A. (part of Webedia Group).

🟩Wystąpienie będzie kolejnym w ramach otwartych i darmowych spotkań WSEI Talks, organizowanych z myślą o wszystkich, którzy są zainteresowani poszerzeniem wiedzy na temat biznesu czy IT. 

Miejsce: Sala coworking




🧑💼 O naszych gościach:

Patrycja Rodzińska-Szary

Ekspertka branży gier wideo. Współzałożycielka Polish Gamers Observatory (PGO), organizacji dostarczającej kompleksowe badania na temat graczy i publikującej raporty branżowe. Od 2014 roku PGO systematycznie dostarcza wartościowej wiedzy publikując raporty takie jak Polish Gamers, Polish Gamers KIDS, Kondycja Polskiej Branży Gier. Więcej na polishgamers.com

Pełni również funkcję Head of Product w KCDO, firmie z branży Climate Tech, co pozwala jej połączyć swoją wiedzę na temat strategii i rozwoju produktu z zainteresowaniami dotyczącymi wyzwań klimatycznych i transformacji energetycznej.

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie i specjalizuje się w takich obszarach jak strategia produktu, rozwój produktu, monetyzacja, ze szczególnym uwzględnieniem modeli biznesowych premium i free-to-play. Doświadczenie zdobyła m.in. w RASP/Onet, Playlink, GRY-OnLine SA. oraz w ramach współpracy przez 14 lat z ponad 40 globalnymi producentami gier wideo, firmami technologicznymi i finansowymi. Prelegentka na wykładach akademickich oraz na polskich i międzynarodowych konferencjach, takich jak Women in Tech Summit, Autodesk Media & Entertainment DAYS, Casual Connect, Mastering the Game, Digital Dragons, GIC, PGA, Game Connection.


Michał Bobrowski

Pasjonat rynku gier wideo, dalekich podróży oraz muzyki operowej. Swoją przygodę z grami rozpoczynał w erze komputerów 8-bitowych. W latach 1995-2000 związany z rynkiem reklamy zewnętrznej. Od roku 2001 zamiłowanie do wirtualnej rozrywki i zagadnień dotyczących reklamy internetowej łączy z pracą w GRY-OnLine SA (częścią Grupy Webedia), spółce będącej niekwestionowanym liderem polskich mediów poświęconych tematyce gier. Od 2011 roku pełni funkcję CMO i członka zarządu tej spółki. Dodatkowo jako General Manager nadzoruje pracę agencji marketingowej PURR Media. Wielokrotny prelegent na branżowych konferencjach m.in. Digital Dragons, Games Connection, ChinaJoy czy Poznań Game Arena. Pomysłodawca i współautor raportów "Kondycja polskiej branży gier wideo", raportu "Warszawska Branża Gier 2019/20" raportów "Polish Gamers 2022" i "Polish Gamers KIDS 2022", oraz siedmiu edycji ogólnopolskich badań graczy "Polish Gamers Research" oraz pierwszej edycji badań "Polish Gamers Kids".

Profil na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/micha%C5%82-bobrowski-1359343/

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Kraków