Efektywna współpraca w zespołach lokalnych i wielokulturowych
15 Listopada 2023, 08:30-15:30 (środa)
Budowanie zgranych zespołów, a także tworzenie pozytywnych relacji pomiędzy pracownikami to podstawa kultury organizacyjnej firmy, a także jej efektywności. Przyjemna atmosfera w zespole to jeden z powodów, dla których przychodzimy do pracy, i które wpływają na naszą motywację, dzięki której pracujemy lepiej, efektywniej, popełniamy mniej błędów. To wszystko możliwe jest dzięki skutecznej komunikacji między członkami zespołów, ich kierownictwem, a także klientami. Podczas warsztatów przyjrzymy elementom i składowym komunikacji czyniącymi ją efektywną, a także tym, które powodują chaos i eskalują konflikt, również w aspekcie międzykulturowym. Przeprowadzimy ćwiczenia praktyczne, w tym zespołowe.
Dla kogo?
Dla wszystkich, których codzienna praca wymusza częste kontakty z członkami zespołu, dla tych, którzy prowadzą rozmowy biznesowe oraz dla tych, którzy są narażeni bądź odczuwają stres związany z komunikacją. Szczególnie zapraszamy osoby, chcące usprawnić komunikację wewnątrz zespołu czyniąc ją łatwiejszą i mniej stresową.
Czego się dowiesz?
W trakcie warsztatu:
- przyjrzysz się podstawom i składowym skutecznej komunikacji,
- przyjrzysz się ograniczeniom w komunikacji wynikającym z dysonansu poznawczego i selekcji sensorycznej,
- poznasz podstawy analizy transakcyjnej i rolę archetypów w komunikacji,
- poznasz dynamikę formowania zespołów wg Tuckmana (Cztery fazy powstawania zespołu),
- poznasz na cechy dobrego team leadera oraz metody poprawy spójności zespołu,
- zgłębisz model 5 Dysfunkcji w Zespołach i konsekwencje dysfunkcji dla efektywności ich pracy,
- przyjrzysz się składowym kultury korporacyjnej i ich konsekwencjom w różnych krajach, -
- nauczysz się budować komunikat feedbacku w tym feedbacku negatywnego,
- dostrzeżesz ograniczającą i eskalującą rolę krytyki i komunikatu 'TY' w sporach,
- nauczysz się skutecznie komunikować cele i zadania, - nauczysz się budować trudne komunikaty w tym poprawny komunikat w zmianie organizacyjnej,
- prześledzisz bariery w komunikacji, a w szczególności brak kooperacji, - przyjrzymy się aspektom komunikacji międzykulturowej w tym komunikacji niewerbalnej
Prowadzący: Sebastian Deditius
Absolwent kanadyjskiego programu Executive MBA. Dyrektor Makroregionu i współtwórca zewnętrznej sieci sprzedaży w BPH Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych S.A. Szkolił pracowników największych grup finansowych i banków na polskim rynku. Przeprowadził tysiące godzin szkoleń z zakresu sprzedaży, efektywności, komunikacji, erystyki, współdziałania oraz szkoleń produktowych. Pełnił rolę konsultanta biznesowego w Chinach, Hong Kongu i Dubaju m.in. w australijskim projekcie międzynarodowej platformy finansowej w zakresie sprzedaży oraz operacji biznesowych, gdzie mieszkał. Uzyskał australijską certyfikację Diploma in Financial Planning (RG-146 compliant) w Melbourne. Jest mówcą IdeaXchange (chińskiej wersji TED - temat "Efektywna Sprzedaż.̇ Tworzenie Wartości poprzez Zrozumienie Procesu Zmiany"). Kilkukrotnie pobierał nauki w buddyjskim klasztorze w Himalajach i hinduskim Aśramie. Odwiedził 82 kraje. Organizuje seminaria, warsztaty i konsultacje, również̇ indywidualne, w obszarze komunikacji, psychologii głębi, redukcji stresu, dobrostanu mentalnego, efektywności pracy oraz terapii holistycznych w ramach współpracy B2B i B2C. Klientami są tak duże marki jak ORANGE Polska, czy Mondelez International.
Miejsce
Al. Zwycięstwa 96/98, Gdynia