To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Efektywna współpraca w zespołach lokalnych i wielokulturowych
już niedostępne -

Budowanie zgranych zespołów, a także tworzenie pozytywnych relacji pomiędzy pracownikami to podstawa kultury organizacyjnej firmy, a także jej efektywności. Przyjemna atmosfera w zespole to jeden z powodów, dla których przychodzimy do pracy, i które wpływają na naszą motywację, dzięki której pracujemy lepiej, efektywniej, popełniamy mniej błędów. To wszystko możliwe jest dzięki skutecznej komunikacji między członkami zespołów, ich kierownictwem, a także klientami. Podczas warsztatów przyjrzymy elementom i składowym komunikacji czyniącymi ją efektywną, a także tym, które powodują chaos i eskalują konflikt, również w aspekcie międzykulturowym. Przeprowadzimy ćwiczenia praktyczne, w tym zespołowe. 

Dla kogo?

Dla wszystkich, których codzienna praca wymusza częste kontakty z członkami zespołu, dla tych, którzy prowadzą rozmowy biznesowe oraz dla tych, którzy są narażeni bądź odczuwają stres związany z komunikacją. Szczególnie zapraszamy osoby, chcące usprawnić komunikację wewnątrz zespołu czyniąc ją łatwiejszą i mniej stresową. 

Czego się dowiesz? 

W trakcie warsztatu:

- przyjrzysz się podstawom i składowym skutecznej komunikacji, 

- przyjrzysz się ograniczeniom w komunikacji wynikającym z dysonansu poznawczego i selekcji sensorycznej,

- poznasz podstawy analizy transakcyjnej i rolę archetypów w komunikacji, 

- poznasz dynamikę formowania zespołów wg Tuckmana (Cztery fazy powstawania zespołu),

- poznasz na cechy dobrego team leadera oraz metody poprawy spójności zespołu, 

- zgłębisz model 5 Dysfunkcji w Zespołach i konsekwencje dysfunkcji dla efektywności ich pracy, 

- przyjrzysz się składowym kultury korporacyjnej i ich konsekwencjom w różnych krajach, -

- nauczysz się budować komunikat feedbacku w tym feedbacku negatywnego, 

- dostrzeżesz ograniczającą i eskalującą rolę krytyki i komunikatu 'TY' w sporach, 

- nauczysz się skutecznie komunikować cele i zadania, - nauczysz się budować trudne komunikaty w tym poprawny komunikat w zmianie organizacyjnej, 

- prześledzisz bariery w komunikacji, a w szczególności brak kooperacji, - przyjrzymy się aspektom komunikacji międzykulturowej w tym komunikacji niewerbalnej


Prowadzący: Sebastian Deditius 

Absolwent kanadyjskiego programu Executive MBA. Dyrektor Makroregionu i współtwórca zewnętrznej sieci sprzedaży w BPH Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych S.A. Szkolił pracowników największych grup finansowych i banków na polskim rynku. Przeprowadził tysiące godzin szkoleń z zakresu sprzedaży, efektywności, komunikacji, erystyki, współdziałania oraz szkoleń produktowych. Pełnił rolę konsultanta biznesowego w Chinach, Hong Kongu i Dubaju m.in. w australijskim projekcie międzynarodowej platformy finansowej w zakresie sprzedaży oraz operacji biznesowych, gdzie mieszkał. Uzyskał australijską certyfikację Diploma in Financial Planning (RG-146 compliant) w Melbourne. Jest mówcą IdeaXchange (chińskiej wersji TED - temat "Efektywna Sprzedaż.̇ Tworzenie Wartości poprzez Zrozumienie Procesu Zmiany"). Kilkukrotnie pobierał nauki w buddyjskim klasztorze w Himalajach i hinduskim Aśramie. Odwiedził 82 kraje. Organizuje seminaria, warsztaty i konsultacje, również̇ indywidualne, w obszarze komunikacji, psychologii głębi, redukcji stresu, dobrostanu mentalnego, efektywności pracy oraz terapii holistycznych w ramach współpracy B2B i B2C. Klientami są tak duże marki jak ORANGE Polska, czy Mondelez International.

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Gdynia