To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Wybierz ten bilet jeśli kupujesz go tylko dla siebie. Bilet dla 1 osoby

Wybierz ten bilet jeśli kupujesz go tylko dla siebie.

już niedostępne 492,00 zł -
Wybierz ten bilet jeśli kupujesz go dla 2 osób z jednej organizacji. Bilet dla dwóch osób z jednej firmy - 30% na drugi bilet

Wybierz ten bilet jeśli kupujesz go dla 2 osób z jednej organizacji.

już niedostępne 418,20 zł -
Wybierz ten bilet jeśli kupujesz go dla 3 osób lub więcej z jednej organizacji. Bilet dla 3 i więcej osób z jednej firmy - 30% na całe zamówienie

Wybierz ten bilet jeśli kupujesz go dla 3 osób lub więcej z jednej organizacji.

już niedostępne 344,40 zł -

Szkolenie Zarządzanie komunikacją w social media z Ekspertami Whites to poparta wieloletnim doświadczeniem wiedza dotycząca komunikacji w mediach społecznościowych, a także omówienie najnowszych trendów i metod zarządzania komunikacją w czasie kryzysu. Ponieważ w Whites stawiamy na przełożenie biznesowe projektów - tworząc szkolenia kierujemy się tą samą myślą i skupiamy się na praktycznym know-how.


  • Poziom podstawowy/średniozaaawansowany 
  • Formuła Online 
  • Zawiera indywidualną konsultację biznesową*
    *Przy zakupie biletu dla dwóch osób z tej samej firmy.


Na rynku jest dostępnych wiele szkoleń o szeroko pojętej komunikacji w mediach społecznościowych. Wiemy jednak, że wiele branż mierzy się z problemami, które powstają na skutek niepewnej sytuacji rynkowej. Dlatego też przygotowaliśmy dla Was kompleksowe szkolenie zawierające zarówno podstawową wiedzę o strategicznej komunikacji w social media, jak i najnowsze trendy oraz metody zarządzania komunikacją w trudnych czasach.


Poznaj naszą Ekspertkę



Marta Drożdż 

Pełni rolę Social Media Business Owner, a zarazem leadera zespołu tworzącego kanały social media dla takich marek jak: PKN ORLEN, Medicover, PKO Bank Polski Grajmy Razem i Biegajmy Razem. Zajmuje się przede wszystkim rozwojem biznesów klientów w mediach społecznościowych oraz tworzeniem strategii komunikacji digital. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży digital; Szkoleniowiec i prelegentka na konferencjach branżowych.

 



Dla kogo jest to szkolenie?

Nasze Szkolenie Social Media skierowane jest przede wszystkim do:

  • Project Managerów
  • Brand Managerów
  • Marketing Managerów

którzy mają potrzebę zrozumienia mechanizmów rządzących mediami społecznościowymi, a także chcieliby poznać najnowsze trendy oraz dowiedzieć się jak wykorzystać social media, by zarządzać komunikacją adekwatnie do szybko zmieniającej się rzeczywistości. Wierzymy, że zdobyta na kursie wiedza pozwoli Waszym organizacjom utrzymać relację z odbiorcami i przyczyni się do zwiększenia świadomości o marce, która przetrwa czas kryzysu.


Dlaczego akurat szkolenie Whites?

  • Wiedza przekazywana jest przez praktyków, którzy na co dzień pracują z takimi brandami, jak Red Bull, Tefal, Allegro, Virgin Mobile, Medicover, Randstad, PKO Bank Polski
  • Stawiamy na przełożenie biznesowe, a to wszystko dla rozwoju twojej organizacji
  • Przy udziale min. 2 osób z jednej firmy, w pakiecie ze szkoleniem zawarta jest indywidualna godzinna konsultacja z Ekspertem Whites


Czego się dowiesz?

  • Jak zarządzać komunikacją w mediach społecznościowych w czasie zmiany/kryzysu?
  • Jak prowadzić strategiczną komunikację w kanałach social media 1h
  • Jakie są najnowsze trendy w social media?


Co sądzą o naszych szkoleniach klienci?

Wraz firmą Whites szkoliliśmy pracowników firmy z narzędzia Google Analytics. Szkolenia zawsze były na najwyższym poziomie, dostosowane do wiedzy grupy oraz do możliwości uczestników. Sama wyniosłam sporo wiedzy z modułu rozszerzonego. Bardzo polecam i czekam na kolejne dawki wiedzy. - Kamila Andruszczak, Building Companion 
 


Kim jesteśmy? 

Specjalizujemy się w budowaniu widoczności marek w internecie. Wdrażamy strategie działań digitalowych i osiągamy maksymalne efekty dzięki dobieraniu optymalnych narzędzi, m.in Data-driven SEO, Growth Marketingu, Content Marketingu czy Social Media Marketingu. Media społecznościowe traktujemy w sposób strategiczny. Zawsze wychodzimy od strategii, która definiuje cele profili społecznościowych oraz sposób ich realizacji. Portale społecznościowe to dla nas narzędzia, które dobieramy na podstawie wiedzy o rynku, biznesie klienta oraz jego grup docelowych. Dodajemy do tego ideę kreatywną oraz komunikację wizualną, która pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, skupić uwagę odbiorców i dzięki temu budować bazę lojalnych i zaangażowanych klientów. 




Dowiedz się więcej o naszym podejściu do Social Media  
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu:
[email protected]


Po dokonaniu zapisu na wydarzenie w systemie pojawia się faktura proforma do pobrania - a po opłaceniu biletów faktura proforma jest zastępowana fakturą końcową. 

Zobacz również:

szkolenia Działania promocyjne Marketing Reklamy PPC Social Media