Zbieranie wymagań i współpraca z klientem (edycja 5.)
1 Kwietnia 2019, 09:00 (Poniedziałek) - 3 Kwietnia 2019, 17:00 (środa)

Niemal każda książka na temat zbierania wymagań skupia się na ich dokumentowaniu, na UML, BPMN, diagramach i narzędziach.
Jeśli masz za sobą doświadczenie w pracy analityka, to z pewnością już wiesz, że wymagania mieszkają w głowie klienta. Na tym szkoleniu uczymy się, jak je stamtąd wydobywać oraz jak je porządkować.
Gdy już wiesz, czego chce klient, to możesz zapisać to w dowolnej postaci UC, US, czy diagramu. Jednak to ten pierwszy etap jest kluczowy - jak zadawać pytania trafiające w samo sedno i jak wydobywać wymagania z głowy klienta, który nie wie, czego chce?
Zapraszam na szkolenie!
Zobacz więcej naszych szkoleń na BNS IT.
AGENDA SZKOLENIA
- Co znaczy myśleć biznesowo?
- Sztuka zadawania pytań - jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce?
- Najczęstrze problemy występujące w trakcie rozmów z klientami
- Odkrywanie potrzeb klienta
- Prowadzenie sesji zbierania wymagań z klientem
- Tworzenie i komunikowanie wizji rozwiązania
- Rozpoznawanie procesu biznesowego
- Ustalanie priorytetów wymagań
- Prowadzenie spotkań
- Techniki budowania kontaktu
- Szybkie dokumentowanie wymagań
PROWADZĄCY: @MichalBartyzel
Zajmuję się przede wszystkim ułatwianiem współpracy na linii IT - biznes, uzwinnianiem organizacji, refaktoryzacją i efektywnością pracy.
Technikami, które opracowuję dzielę się w artykułach w magazynie Programista, portalu InfoQ, blogu, konferencjach. Jestem autorem książek: "Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce?" (Helion, 2012 i 2015), "Getting Things Programmed" (Helion, 2016), "Conversation Patterns for Software Professionals" (InfoQ).
Moja praca w liczbach to:
- ~600 dni poprowadzonych szkoleń
- 9 projektów związanych ze zwinną transformacją
- 40+ artykułów w prasie branżowej
- 4 napisane książki
- 80+ klientów
MINIMALNA WIELKOŚĆ GRUPY
Szkolenie zostanie uruchomione dla minimum 8 uczestników.
W CENIE SZKOLENIA
- Uczestnictwo
- Notatnik, długopis
- Materiały szkoleniowe w formacie pdf
- Książka: "Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce?"
- Catering w trakcie przerw kawowych
- Catering w trakcie lunchu
Miejsce
17. Stycznia 45B, Warszawa