Webinar: Zrozumieć feedback w nowej normalności
29 Października 2020, 12:00-14:00 (Czwartek)
Poznaj 3 wyzwalacze, które blokują komunikat zwrotny w Twojej firmie!
Wkroczenie w pracę po kwarantannie wymaga od nas zmian w sposobie zarządzania pracownikami i koordynacji zespołów "hybrydowych", pracujących według różnych harmonogramów i w różnych lokalizacjach.
Czy wiesz, ze co druga osoba deklaruje, że konstruktywna informacja zwrotna to jedna z bardziej skutecznych metod zarządzania i motywowania pracowników? Okazuje się, że pracownikom zależy bardziej na pochwale, docenianiu ze strony przełożonego i konstruktywnej informacji, niż na wysokim wynagrodzeniu, interesującym projekcie.
Celem tego webinaru jest odświeżenie podejścia do komunikacji, a w szczególności feedbacku w nowej normalności. Przedstawiona wiedza odniesie się do pracy w systemie zdalnym i mieszanym (hybrydowym). Trenerka Agnieszka Ochnik przedstawi Ci 3 kluczowe obszary, na które należy zwrócić uwagę w komunikacji zdalnej z pracownikami.
Adresaci webinaru
Bez względu na to, czy będziesz prowadzić zebranie dla zespołu, indywidualną rozmowę z pracownikiem, a może nawet rozmowę oceniającą - ten webinar jest właśnie dla Ciebie. Wiedza zdobyta w czasie webinarium ułatwi Ci rozpoznawanie blokady konstruktywnego feedbacku i pozwoli efektywnie zarządzać zespołem (zdalnie, stacjonarnie i hybrydowo).Czego dowiesz się podczas e-spotkania:
- dlaczego warto korzystać z feedbacku i często go "używać"?
- jakie są zasady korzystania z feedbacku w pracy online?
- dlaczego feedforward wspiera feedback?
Zobacz, jak skutecznie przekazywać i odbierać informacje zwrotne w nowej normalności
W ramach webinaru otrzymasz:- 1,5 godz. webinaru i 30 minut sesji Q&A z naszą ekspertką
- Cyfrowy "Niezbędnik managera. Feedback, feedforward", a w nim:
-narzędzie: 3 wyzwalacze - blokady feedbacku
-narzędzie: 6 kroków udzielenia konstruktywnego feedbacku
-NOTATKĘ GRAFICZNĄ ZE SPOTKANIA
O trenerce
Agnieszka Ochnik - trenerka i konsultantka ds. rozwoju. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ukończyła podyplomowe studia Menedżerskie na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej oraz wiele kursów szkoleniowych z zakresu zarządzania, przywództwa, team buildingu oraz komunikacji.
Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi zdobyła w międzynarodowej korporacji, gdzie od początku swojej kariery specjalizowała się w rozwoju umiejętności miękkich wśród pracowników średniego i wyższego szczebla menedżerskiego. Współpracowała przy projektowaniu, wdrażaniu i doskonaleniu wielu narzędzi i programów.
Brała udział w projektach związanych z rozwojem kompetencji miękkich dla kadry średniego szczebla, w trakcie których zostało przeszkolonych z doskonałymi efektami ponad 700 osób. Stworzyła liczne programy rozwojowe dla menedżerów i ich pracowników (programy powitalne, językowe, doskonalące umiejętności menedżerskie i eksperckie). Współpracowała przy projektach przywódczych dla kadry zarządzającej.
Interesuje się bezkonfliktowymi metodami komunikacji w procesach biznesowych, a w szczególności metoda NVC - non violent communication dr Marshalla Rosenberga.
Szkoliła m.in. dla takich firm, takich jak: Fagor Mastercook, NetSolar, Arkana Cosmetics, BMETERS POLSKA, Palisada.pl, STATOR MK, FRANKONIA POLSKA
Specjalizacja trenerska: zarządzanie personelem, rekrutacja, oceny okresowe, doskonalenie podwładnych, przywództwo, komunikacja, obsługa klienta, team building
Organizator
Human Partner - firma konsultingowo-szkoleniowa. Poprzez szkolenia oferujemy Klientom pozytywne zmiany w ludziach i w całym przedsiębiorstwie. Myślimy długodystansowo, kompleksowo i efektywnie.
Jesteśmy ekspertem w dziedzinie tworzenia dedykowanych programów rozwojowych dla pracowników. Potwierdzeniem tego jest zdobycie w 2018 roku międzynarodowej nagrody Komisji Europejskiej - VET EXCELLENCE AWARDS - Training at work Award 2018.
Warunki udziału
Wydarzenie jest płatne. Organizator spotkania zastrzega sobie możliwość zmiany terminu lub odwołania wydarzenia (ze zwrotem poniesionych kosztów za bilety).