Zarządzanie Relacjami z Klientami i Efektywny Proces Sprzedaży w Praktyce [SZKOLENIE STACJONARNE]

6 Sierpnia 2020, 10:00 (Czwartek) - 7 Sierpnia 2020, 17:00 (Piątek)

Sound Garden Hotel, Warszawa Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Grupa do max. 12 osób. Zarządzanie Relacjami z Klientami i Efektywny Proces Sprzedaży w Praktyce [SZKOLENIE STACJONARNE]

Grupa do max. 12 osób.

dostępnych: 12

już niedostępne 1 832,70 zł -

Koronawirus COVID-19 zmienia świat, biznes i życie pracowników. Takie rzeczy jak praca zdalna, home office czy wykorzystanie nowoczesnych technologii do komunikacji wewnętrznej oraz kontaktu z klientami stają się normą i tworzą nową rzeczywistość biznesową. Nadzwyczajna sytuacja wymaga nadzwyczajnych rozwiązań również w takich obszarach, jak sprzedaż i obsługa klienta.

Szkolenie Zarządzanie Relacjami z Klientami - Efektywny Proces Sprzedaży w Praktyce jest odpowiedzią na te potrzeby.

Dzięki udziałowi w szkoleniu zweryfikujesz swoją dotychczasową strategię sprzedaży, określisz na nowo profil idealnego klienta i dostosujesz pod niego proces sprzedaży. Poznasz skuteczne sposoby na pozyskiwanie klientów oraz budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami w nowej rzeczywistości. Dowiesz się również, z jakich narzędzi korzystać by optymalizować i monitorować procesy sprzedaży oraz jak wybrać odpowiedni System CRM.

DLA KOGO? - GRUPA DOCELOWA

Szkolenie kierowane jest do wszystkich osób, które chcą zoptymalizować i podnieść efektywność procesów sprzedaży w nowej rzeczywistości biznesowej (nowoczesne technologie, koronawirus, praca zdalna / home office, kryzys gospodarczy, rozproszona struktura sił sprzedaży) oraz chcą budować długotrwałe relacje z klientami.

Szkolenie szczególnie przyda się:

  • Przedsiębiorcom poprawić efektywność procesów sprzedaży
  • Menedżerom sprzedaży, którzy chcą poznać metody i narzędzia do efektywnego zarządzania strukturami handlowymi (również rozproszonymi)
  • Osobom przeznaczonym do awansu na kierownicze stanowisko w dziale sprzedaży
  • Handlowcom i pracownikom działów sprzedaży chcącym skutecznie realizować plany sprzedażowe i osiągać swoje cele
  • Freelancerom i osobom pracującym w branży B2B, które potrzebuję metod i narzędzi by skutecznie obsługiwać klientów i zwiększać sprzedaż.

CELE SZKOLENIA

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji uczestników w zakresie projektowania procesów sprzedaży oraz nawiązywania, budowania i utrzymywania relacji z klientami z wykorzystaniem sytemu CRM, jak również wsparcie Uczestników we wdrożeniu zdobytej wiedzy w codzienną praktykę.

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • poznasz różne strategie, kanały i narzędzia pozyskiwania klientów
  • określisz profil swojego idealnego klienta
  • dowiesz się jak zaprojektować lejek marketingowy i lejek sprzedażowy
  • zaprojektujesz ścieżkę zakupową Twoich klientów
  • dowiesz się jak budować relacje z klientami z Twojej grupy docelowej i jak nimi zarządzać
  • dowiesz się, jaka jest rola procesu sprzedaży i poszczególnych jego etapów
  • nauczysz się projektować proces sprzedaży i określisz proces sprzedaży dla swojego idealnego klienta
  • dowiesz się, jak wybrać odpowiedni system CRM dla swoich procesów sprzedaży

PROGRAM SZKOLENIA

UWAGA! To nie jest kolejne nudne szkolenie, podczas którego wysłuchasz nudnego wykładu, jak ważne jest budowanie i zarządzanie relacjami z klientami. To szkolenie dzięki któremu wypracujesz na nowo swój idealny proces sprzedaży dopasowany do Twojego idealnego klienta i specyfiki Twojej firmy oraz poznasz od praktycznej strony narzędzia do zarządzania relacjami z klientami.

ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI

  • Strategia biznesowa a strategia marketingowa i strategia sprzedaży
  • Strategie i metody pozyskiwania klientów
  • Pozyskiwanie klientów - kanały i narzędzia
  • Lejek marketingowy i lejek sprzedaży
  • Budowanie relacji z klientami - korzyści, etapy, metody i zasady
  • Strategia współpracy z kluczowymi klientami
  • Budowanie lojalności klientów

PROCES SPRZEDAŻY I OBSŁUGA KLIENTA

  • Określenie profilu idealnego klienta
  • Diagnoza potrzeb i oczekiwań klientów
  • Modele zachowań konsumentów i ścieżka zakupowa klientów
  • Czym jest proces sprzedaży i jaka jest jego rola?
  • Rodzaje procesów sprzedaży
  • Uczestnicy procesu sprzedaży - role, odpowiedzialność i zadania
  • Dobór etapów i zadań w procesie sprzedaży
  • Projektowanie procesu sprzedaży

NARZĘDZIA DO ZARZĄDZANIA PROCESAMI SPRZEDAŻY

  • Pozyskiwanie i gromadzenie informacji o klientach
  • Kwestie prawne w pozyskiwaniu przetwarzaniu danych klientów
  • Segmentacja klientów
  • Kwalifikowanie leadów
  • Zarządzanie szansami sprzedaży
  • Spotkania i komunikacja z klientami w nowej rzeczywistości
  • KPI i analiza skuteczności sprzedaży
  • Jak wybrać i wdrożyć odpowiedni system CRM?
  • Narzędzia wspieracjące zarządanie relacjami z klientami

SYSTEM CRM - CASE STUDY

  • Realne case study procesu sprzedaży firmy działającej w branży B2B
  • Najważniejsze funkcjonalności dobrego i skutecznego systemu CRM w praktyce

ZADANIE WDROŻENIOWE

  • Zadanie wdrożeniowe dla uczestników: stworzenie idealnego profilu klienta + informacja zwrotna od trenera (do 1 tygodnia po szkoleniu)
  • Zadanie wdrożeniowe dla uczestników: zaprojektowanie procesu sprzedaży na podstawie profilu idealnego klienta i ścieżki zakupowej klienta + informacja zwrotna od trenera (do 2 tygodni po szkoleniu)
  • Konsultacje online w ramach wypracowania procesu sprzedaży i wyboru odpowiedniego systemu CRM (do 1 miesiąca po szkoleniu)

Szkolenie ma mocny wymiar praktyczny. Uczestnicy podczas szkolenia będą od razu wdrażali wybrane metody w praktykę i zakończone będzie zadaniem wdrożeniowym z terminem realizacji, do którego otrzymają infromację zwrotną po jego wykoaniu.

TRENER NA ŻYWO

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE

 

EFEKTY UCZENIA SIĘ

Najważniejszym celem szkolenia jest praktyczne wykorzystanie poznanych metod i narzędzi i w praktyce. Poniżej znajdują się cele szczegółowe szkolenia.

WIEDZA

  • Poznasz korzyści, jakie wynikają z wdrożenia koncepcji zarządzania relacjami z klientami
  • Poznasz przepisy prawne odnoszące się do pozyskiwania i przechowywania danych klientów
  • Będziesz potrafił wskazać związek pomiędzy strategią generalną przedsiębiorstwa i strategią marketingową
  • Poznasz różne strategie i kanały pozyskiwania klientów
  • Poznasz narzędzia marketingowe nastawione na kształtowanie relacji z klientem
  • Będziesz umiał wskazać czynniki mające znaczenie dla lojalności klienta
  • Poznasz najważniejsze modele zachowań konsumentów

UMIEJĘTNOŚCI

  • Będziesz potrafił wskazać i opisać potrzeby oraz oczekiwania różnych grup klientów
  • Będziesz potrafił diagnozować potrzeby i oczekiwania klientów
  • Nauczysz się określać profil idealnego klienta i dokonywać segmentacji klientów
  • Będziesz potrafił opracować i zaprojektować efektywny proces sprzedaży
  • Nauczysz się wykorzystywać narzędzia komunikacji elektronicznej w celu nawiązania i utrzymania kontaktu z klientem
  • Będziesz potrafił indywidualizować ofertę i sposób kontaktu z klientem
  • Będziesz potrafi określić istotne z punktu widzenia procesu sprzedaży kryteria w doborze systemu CRM
  • Poznasz ofertę rynkową rozwiązań technologicznych typu CRM oraz będziesz potrafił wykorzystać narzędzia ICT i oprogramowanie wspierające zarządzanie relacjami z klientami

POSTAWA (KOMPETENCJE SPOŁECZNE)

  • dostrzegać znaczenie relacji bezpośredniej w utrzymaniu klienta
  • dostrzegać różnorodność potrzeb swoich klientów
  • brać odpowiedzialność za efektywność w procesie pozyskiwania i obsługi klientów

METODY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA

Szkolenie prowadzone jest jako forma zdalna online z wykorzystaniem następujących metod:

  • Prezentacja interaktywna
  • Mini wykład interaktywny
  • Dyskusja moderowana
  • Studium przypadku (case study)
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia w parach i grupowe
  • Symulacja

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

  • Prezentacja multimedialna w wersji elektronicznej 
  • Materiały i ćwiczenia uzupełniające
  • Certyfikat szkolenia
  • Dostęp do zamkniętej grupy dyskusyjnej dla uczestników szkolenia
  • Wsparcie we wdrożeniu po szkoleniu 
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. 
Podstawa: §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015r, poz.736)
 

Organizator ma prawo odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się grupa minimum 5 osób.