Jak WEBCON skaluje produkt za granicą? InsightStories#4
ONLINE
Od 22 gru 9:00 do 22 gru 10:00
Zapraszamy Was na InsightStories#4. Tym razem poznamy perspketywę Radosława Putka, CEO & Co-foundera Webcon. 900 enterprises z całego świata (głównie z USA i rynków DACH) korzysta z jego rozwiązań. Ponadto posiada 70 partnerów w różnych krajach. Webcon to bootstrapowany biznes: 140+ pracowników i kilkadziesiąt % rentowności.
9.00-9.30 Fireside chat: Mai Małyska CEO Catch the Tornado Dots z Radosławem Putkiem:
Przykładowe pytania:
- Jak organicznie uruchomić nowy rynek i co może w tym pomóc?
- Czy stosować taktykę klienta referencyjnego?
- Czy korzystać z pomocy lokalnych agencji na konkretnych rynkach czy raczej zatrudniać specjalistów?
- Jak rozwijać produkt i ułożyć współpracę z klientami na nowym rynku?
- Czy trzymać się roadmapy i narzucać rynkowi wizję produktu?
- Jak rozwiązywać problem stref czasowych w odniesieniu do obsługi klienta?
- Jak efektywnie współpracować z siecią partnerów?
9.30 - 10.00 Q&A Uczestników
DLA KOGO?
TYLKO DLA FOUNDERS/CO-FOUNDERS/CEOS PRODUKTOWYCH SPÓŁEK TECHNOLOGICZNYCH.
WARUNKI UDZIAŁU?
Wstęp bezpłatny, zapis wymagany.
ORGANIZATOR?
Catch the Tornado Dots
MASZ PYTANIE?
Napisz, chętnię pomożemy: [email protected]