Jak zbudować nowoczesny dział obsługi klienta
Zadowolenie klienta, jego satysfakcja z kontaktu z firmą i sprawne rozwiązanie kwestii, z którymi zwraca się o pomoc - to klucz do sukcesu w biznesie. Obsługa klienta powinna być sprawna, prosta i przyjazna. Jak można to osiągnąć w przypadku prowadzenia biznesu online? Czy interfejs do obsługi klienta może zastąpić relację z pracownikiem?
Poruszymy te tematy na webinarze z Thulium: Jak zbudować nowoczesny dział obsługi klienta?
Dołącz do spotkania 1 czerwca, żeby dowiedzieć się:
- jaką rolę odgrywają customer care i customer success w rozwoju i powodzeniu biznesu,
- kiedy zacząć budować dział obsługi i jak powinna wyglądać jego strategia,
- jak dobrać odpowiednie narzędzia pozwalające na automatyzację i wielokanałowość w komunikacji,
- jak mierzyć zadowolenie klientów,
- w jaki sposób prowadzić edukację klientów i które metody przekazywania wiedzy są najbardziej pomocne.
Spotkanie zostało przygotowane z myślą o osobach szukających nowych metod komunikacji z klientami w celu poprawy ich doświadczeń: właścicieli firm, managerów działów CS, a także wszystkich zainteresowanych rozwojem narzędzi do e-commerce.
Webinar poprowadzi Łukasz Hardek, Customer Success Manager w Thulium.
Zapisz się na spotkanie.