Marketing Sprzedaż IT i Nowe technologie Biznes i Przedsiędsiębiorczość

Jak zbudować nowoczesny dział obsługi klienta

location icon
Online
calendar icon
Od 1 cze 11:00 do 1 cze 12:00
ticket icon
Od 0,00 zł

Zadowolenie klienta, jego satysfakcja z kontaktu z firmą i sprawne rozwiązanie kwestii, z którymi zwraca się o pomoc - to klucz do sukcesu w biznesie. Obsługa klienta powinna być sprawna, prosta i przyjazna. Jak można to osiągnąć w przypadku prowadzenia biznesu online? Czy interfejs do obsługi klienta może zastąpić relację z pracownikiem?

Poruszymy te tematy na webinarze z Thulium: Jak zbudować nowoczesny dział obsługi klienta?

Dołącz do spotkania 1 czerwca, żeby dowiedzieć się:

  • jaką rolę odgrywają customer care i customer success w rozwoju i powodzeniu biznesu,
  • kiedy zacząć budować dział obsługi i jak powinna wyglądać jego strategia,
  • jak dobrać odpowiednie narzędzia pozwalające na automatyzację i wielokanałowość w komunikacji,
  • jak mierzyć zadowolenie klientów,
  • w jaki sposób prowadzić edukację klientów i które metody przekazywania wiedzy są najbardziej pomocne.

Spotkanie zostało przygotowane z myślą o osobach szukających nowych metod komunikacji z klientami w celu poprawy ich doświadczeń: właścicieli firm, managerów działów CS, a także wszystkich zainteresowanych rozwojem narzędzi do e-commerce.

Webinar poprowadzi Łukasz Hardek, Customer Success Manager w Thulium.

Zapisz się na spotkanie.

Prowadzący:

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Jak zbudować nowoczesny dział obsługi klienta
Wyprzedane Brak wolnych miejsc