Kolacja Biznesowa Polskiego Towarzystwa Gospodarczego Siedlce
Budowanie relacji biznesowych
czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.
Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!
Dlaczego warto przyjść na Wieczór Biznesowy PTG?
Poznasz nowych przedsiębiorców z Mazowsza i nawiążesz relacje biznesowe.
Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych
W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.
Wiedza prosto od praktyków
Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci i eksperci opowiedzą o możliwościach jakie daje Fundacja Rodzinna oraz Mazowiecki Regionalny Fundusz Pożyczkowy działający przy Samorządzie Województwa Mazowieckiego.
Inspiracja
Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.
Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:
- video na temat budowania sieci relacji,
- ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców,
- darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
- dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
- możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.
Temat spotkania 1: Zalety Fundacji Rodzinnej
Prelegent: Rafał Kalinowski
Partner Zarządzający Kancelarii Kalinowski i Wspólnicy
Doktorant w Katedrze Międzynarodowego Prawa Prywatnego i Handlowego na Wydziale Prawa i Administracji UW. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako prawnik wewnętrzny (in-house lawyer) w międzynarodowych grupach kapitałowych z branży handlowej, budowlanej i finansowej.
Rafał Kalinowski ma szerokie doświadczenie w prowadzeniu pełnej obsługi prawnej spółek kapitałowych i osobowych. W ramach zdobytego doświadczenia reprezentował przedsiębiorców w postępowaniach sądowych i pozasądowych.
Przygotowywał kompleksowe rozwiązania dla klientów prowadzących działalność gospodarczą w rozbudowanych strukturach krajowych jak i międzynarodowych. Uczestniczył w zakładaniu spółek w kraju i za granicą. Wśród obsługiwanych podmiotów zajmował stanowiska prawnika, pełnomocnika, prokurenta, szefa działu prawnego, członka rady nadzorczej i członka zarządu.
Prowadził także transakcje z zakresu budownictwa mieszkaniowego pełniąc funkcje członka rady nadzorczej i prawnika w międzynarodowym konsorcjum z udziałem podmiotów należących do sektora państwowego.
Rzetelny partner biznesowy i doradca, posiadający kompetencje i umiejętność analizy powierzonych mu zagadnień jednocześnie pod kątem prawnym, podatkowym i biznesowym.
Kwestie, które będą poruszone w trakcie prelekcji:
• Możliwość dokładnego zaplanowania procesu sukcesyjnego rodzinnego biznesu z wieloma przewagami względem klasycznego testamentu czy struktur holdingowych.
• Znaczące, niewystępujące nigdzie indziej zachęty podatkowe.
• Fundacja rodzinna pozwala także na wypracowanie standardów zarządzania i gospodarowania majątkiem oraz rozdzielenia sfery biznesowej od życia rodzinnego (prywatnego).
• Ograniczenie odpowiedzialności majątkiem fundacji za zobowiązania członków Rodziny.
Temat spotkania 2: Jak uzyskać finansowanie od 2,27% dla swojej firmy
Prelegent: Krystian Malesa
Członek Zarządu MRFP Samorządu Województwa Mazowieckiego
Dr nauk ekonomicznych, Absolwent Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego Wydziału Nauk Ekonomicznych oraz Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu. Absolwent Europejskiej Akademii Dyplomacji. Stypendysta Universita degli Studi di Firenze we Florencji oraz Georgian Technical University w Tbilisi. Posiada wieloletnie doświadczenie jako ekspert rynku e-commerce i cross border.
Miłośnik pracy w drewnie, podróżnik, wędkarz.
Mazowiecki Regionalny Fundusz Pożyczkowy sp. zoo działa już 20 lat na rynku. Z ich usług skorzystało już 1285 przedsiębiorców na łączną kwotę 236 mln zł.
Finansowali już m.in.:
- Inwestycje w nieruchomości do prowadzenia działalności gospodarczej (np. zakup, budowa, remont, adaptacja nieruchomości)
- Inwestycje w środki trwałe firmy (np. zakup maszyn, urządzeń, samochodów firmowych)
- Wdrażanie innowacji (np. inwestycja optymalizująca procesy produkcyjne, komunikacyjne w firmie)
- Przedsięwzięcia związane z poprawą efektywności energetycznej w ramach prowadzonej działalności Pożyczkobiorcy
- Budowę sklepów internetowych + zatowarowanie
- Zarządzanie energią w miastach, instalacja paneli słonecznych w budynkach, poprawa efektywności energetycznej
- Wprowadzenie na rynek nowych produktów
- Wykończenie i wyposażenie studia nagraniowego
- Zakup specjalistycznych drukarek 3D
- Adaptacja gabinetu weterynaryjnego
- Zakup urządzenia do montażu elektroniki
- Zakup maszyn pomiarowych
- Założenie portalu internetowego do obrotu drewnem
- Rozwój biznesu e-commerce i poszerzenie parku maszynowego
- Zakup maszyn do etykietowania
- Zakup samochodów szkoleniowych
- Zakup służbowego auta elektrycznego
- Przebudowa i wyposażenie hali magazynowej
- Budowa i wyposażenie domku na wynajem krótkoterminowy
- Zakup nieruchomości wraz z wyposażeniem
- Adaptacja salonu wraz z wyposażeniem, zakup urządzeń do zabiegów
Program wieczoru:
18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking
18.15 - Przywitanie Gości i wystąpienie 1. prelegenta + pytania
18.45 - Kolacja i networking
19.15 - Wystąpienie 2. prelegenta + pytania
19.45 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników
20.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking
Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:
Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Polskim Towarzystwie Gospodarczym
Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to,
aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 900 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 454.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych.
Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.
Link do naszej strony internetowej:
www.iptg.pl
Logotypy części firm członkowskich PTG:
Szczegóły wydarzenia:
- Kiedy: 16 maja, czwartek godz. 18.00
- Miejsce: Restauracja Kochanówka, ul. Jana Kochanowskiego 9, 08-110 Siedlce
- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek
Kontakt ws. spotkania:
Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
[email protected]
tel. 509-38-48-58