Kolacja Biznesowa PTG w Szczecinie

location icon
Park Hotel**** Plantowa 1, Szczecin
calendar icon
Od 18 paź 18:00 do 18 paź 18:00
ticket icon
Od 199,00 zł

Zainspiruj się jak można osiągnąć sukces prowadząc biznes
w Szczecinie i rozwijać firmę w oparciu o relacje

Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową PTG?

Poznasz nowych przedsiębiorców ze Szczecina i nawiążesz relacje biznesowe

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na codzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Wiedza prosto od praktyków

Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasz główny prelegent - Dariusz Lewandowski, inwestor i przedsiębiorca z branży budowlanej oraz CEO takich firm jak Dom3E, System 3E, opowie Ci o możliwościach rewolucji w branży budowlanej, których sam jest innowatorem. Nie będzie to nudny wykład, a porywająca prelekcja od doświadczonego przedsiębiorcy z możliwością zadawania pytań.

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.


Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, - - darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, - dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.

Kim są nasi Prelegenci?

Temat 1: Zarządzanie turkusowe na przykładzie firmy produkcyjnej

Robert Bronisz, Prezes Zarządu ABM Greiffenberger 

Prezes Zarządu Zakładu ABM Greiffenberger Polska wchodzącej w skład grupy senata. Prezes Zarządu Klastra Wyżyna Motoryzacyjna i Maszynowa, Członek Senatu Stowarzyszenia LKB.
W ABM Greiffenberger, odpowiedzialny za całość projektu "greenfield" uruchomienia produkcji na Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Lublinie włączając w to zatrudnienie całości obecnie już 400 osobowego zespołu współpracowników, przeprowadzenie szkolenia w Niemczech, nadzór nad projektem i wykonaniem budynku BTS Fabryki w Lublinie oraz instalacji technologii i uruchomienie produkcji. Od 19 lat związany z obszarem zarządzania produkcją we wszystkich jej aspektach, jako szef pionu produkcji, utrzymania ruchu czy logistyki. Jako dyrektor zarządzający kierował zakładem produkcyjnymi w grupie Armatura S.A., a wcześniej pracował na rzecz grupy Ball Packaging Europe wspierając projekt "greenfield" uruchomienia nowej fabryki w Polsce. Wykonywał projekty z pionu produkcyjnego i technicznego na obszarze całej Europy. Początki kariery związane były z przemysłem spożywczym, ściśle powiązane z jego wykształceniem zdobytym na Uniwersytecie Przyrodniczym o specjalności Inżynieria Żywności.




Temat 2: Zastosowanie technologii wodorowych

dr hab. inż. Marcin Hołub, Prezes Zarządu mPower

Krótki życiorys:

2019 nagroda w konkursie "osobowość roku" na targach "Elektrotechnika 2019" w kategorii "nauka",

2019 powstanie firmy mPower Sp. z o.o., objęcie funkcji prezesa zarządu

2020 - 2022 - spółka pozyskuje 3 projekty na ok 13 Mln PLN

2021 - spółka zdobywa certyfikat ISO renomowanej agencji BSI

2022 - spółka zwycięża w szczecińskim konkursie Szczecin_up!

2022 - laureat konkursu "Perły Biznesu"


Autor bądź współautor ok. 90 publikacji naukowych, w tym 46 wydawnictw indeksowanych w JCR, współautor 5 patentów, w tym patentu Europejskiego, 4 wniosków patentowych, w tym jednego europejskiego zgłoszenia patentowego.

Członek zarządu międzynarodowej sieci badawczo - naukowej BalticNet - PlasmaTec zrzeszającej 71 członków z 20 krajów, członek grupy roboczej AG5 - Umweltneutrale Energie - Fokus Wasserstoff (Niemcy).

Jako Prezes mPower inicjator akcji "bombka marzeń" w spółce, wsparcie finansowe domu samotnej matki, gitarzysta w zespole B:sides. Mąż, tata dwóch córek: Marii i Alicji.

Głównym profilem działalności mPower jest opracowanie i wdrożenie do przestrzeni gospodarczej innowacyjnych układów elektronicznych i energoelektronicznych oraz kompletnych systemów napędowych dla zrównoważonego i zeroemisyjnego transportu. Proponujemy rozwiązania o wysokim stopniu zaawansowania technologicznego. Spółka, pomimo wczesnego etapu prowadzonej działalności, realizuje i/lub jest zaangażowana w kilka projektów o charakterze innowacyjnym w tym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.


Agenda spotkania:

18:00 do 18:15 - Kuluary, networking, kawa, herbata

18:15 do 18:45 - Wystąpienie Roberta Bronisza (Prezes ABM Greiffenberger) oraz Q&A

18:45 do 19:15 - Kolacja i networking 

19:15 do 19:45 - Wystąpienie Marcina Hołuba (Prezes mPower) oraz Q&A

19:45 do 20:15 - Sesja autoprezentacji uczestników

20:15 do 22:00 - Kuluary, networking, kawa, herbata


Co otrzymują uczestnicy spotkania?

  1. Bezpośredni kontakt z właścicielami, prezesami i managerami
  2. Poszerzenie własnej sieci kontaktów o nowe znajomości (nowe branże)
  3. Zwiększenie widoczności i rozpoznawalności na lokalnym rynku
  4. Szanse na pozyskanie nowych klientów, partnerów, dostawców, inwestorów lub podwykonawców
  5. Zdobycie nowej wiedzy i inspiracji na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych
  6. Szanse na pozyskanie nowych zamówień, zleceń i kontraktów 
  7. Możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami (sprawdzone rozwiązania na zaistniałe problemy lub wyzwania od praktyków) 
  8. Większa integracja z lokalnym środowiskiem biznesowym - lepsze relacje 
  9. Możliwości przedstawienia aktualnych barier branżowych, przedstawienie dobrych propozycji i zainicjowanie zmian w tym zakresie 
  10. Dostęp do szerokiej oferty szkoleń i webinarów odpowiadającym aktualnym wyzwaniom 


Bonusy

  • Każdy uczestnik może otrzymać video nt. Budowania sieci relacji (wymagana chęć otrzymania materiału).
  • Każdy uczestnik może otrzymać prezent w postaci Ebooka - Przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców (wymagana chęć otrzymania materiału).
  • Dla uczestników - darmowa konsultacja podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych.
  • Połącz się z innymi przedsiębiorcami z całej Polski w naszej prywatnej i zamkniętej grupie na Facebooku.
  • Korzystaj ze wsparcia lokalnych przedsiębiorców w zamkniętej lokalnej grupie na Whatsappie.
  • Zadawaj konkretne pytania dotyczące networkingu i umawiaj się na spotkania 1 na 1.
  • Otrzymuj darmowe lekcje na temat budowania relacji biznesowych.

Nasze spotkania


Jeśli prowadzisz firmę w Szczecinie lub okolicy i potrzebujesz dodatkowej wiedzy i kontaktów dla swojej firmy zapisz się na spotkanie!

Wydarzenie odbędzie się w środę 18.10.2023 o godz. 18.00 w Park Hotel w Szczecinie.


Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Logotypy niektórych firm członkowskich PTG:



Serdecznie zapraszamy!

Szczegóły Wieczoru Biznesowego:

- Kiedy: 18.10 środa godz. 18.00

- Miejsce: ul. Plantowa 1, 70-527 Szczecin

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju PTG
tel. 509-38-48-58
[email protected]

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Kolacja Biznesowa Rejestracja na Kolację Biznesową 18.10 godz. 18.00

Kolacja Biznesowa

już niedostępne 199,00 zł -