Wieczór Biznesowy w Gdańsku

location icon
Hotel Hampton by Hilton Lektykarska 4, Gdańsk
calendar icon
Od 1 gru 18:00 do 1 gru 18:00

Budowanie relacji biznesowych

Daj   sobie   szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy! 



Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową?

Poznasz nowych przedsiębiorców z Trójmiasta i Pomorza oraz nawiążesz relacje biznesowe.

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Wiedza prosto od praktyków

Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasz główny prelegent - Adwokat dr Jacek Moniuk opowie Ci o tym jak przygotować się na ewentualną kontrolę urzędu skarbowego i co należy wiedzieć w kontekście działań urzędników.

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.


Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, - - darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, - dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.

Prelegenci:

Temat spotkania 1: KSeF (Krajowy System eFaktur) - dlaczego to rewolucja dla całej firmy?

Prelegent: Agata Wleklińska

Doradca podatkowy w kancelarii prawnej ECOVIS LEGAL POLAND Multan, Pruś i Wspólnicy Kancelaria Prawna i Podatkowa sp.j. Podatkami zajmuje się od 1998 r. Doświadczenie zdobywała w organach państwowych prowadząc kontrole skarbowe w Urzędzie Kontroli Skarbowej oraz w Ministerstwie Finansów, gdzie brała również udział w procesie legislacyjnym. Od 2006r. jako doradca podatkowy specjalizuje się w bardzo szerokorozumianym prawie podatkowym, doradzając klientom w zakresie podatków dochodowych, podatku od towarów i usług, podatku od nieruchomości, PCC oraz podatku od spadków i darowizn. Od 2018 roku współpracuje z Kancelarią ECOVIS LEGAL POLAND.

Temat spotkania 2: Poznaj sekrety kontroli skarbowej

Prelegent: Adw. dr Jacek Moniuk

Adwokat (ORA w Warszawie), Radca prawny (OIRP w Bydgoszczy). W latach 2013 - 2017 pełnił funkcję notariusza. Absolwent aplikacji prokuratorskiej. Praktyk z 20 letnim doświadczeniem zawodowym. Posiada także doświadczenie w zakresie pracy notariusza oraz praktyki notarialnej. Pełnił funkcję członka Kolegium Arbitrów Sądu Arbitrażowego przy Izbie Zbożowo - Paszowej w Warszawie. Od wielu lat zajmuje się doradztwem prawnym, głównie dla spółek prawa handlowego, wielkoobszarowych gospodarstw rolnych i ogólnopolskich organizacji gospodarczych (m.in. Krajowego Zrzeszenia Producentów Rzepaku). Specjalizuje się w prawie cywilnym i gospodarczym, dysponuje też pogłębioną znajomością prawa karnego. Do zakresu jego zainteresowań zawodowych zaliczają się także zagadnienia związane zarządzaniem kryzysowym, antywindykacją oraz pomocą dla podmiotów na skraju płynności finansowej. 


Dlaczego warto wziąć udział w naszym spotkaniu:  
- dowiesz się jakie sytuacje skutkują kontrolami podatkowymi 
- poznasz i zrozumiesz logikę myślenia urzędników  
- otrzymasz cenne wskazówki oraz pakiet wiedzy niezbędny w kontaktach z organami podatkowymi  
- poznasz rodzaje najczęściej popełnianych przestępstw skarbowych  
- zobaczysz jak nie wzbudzać zbędnych podejrzeń po stronie organów podatkowych  

Podczas prelekcji poruszone zostaną następujące zagadnienia:  
- ostatnie zmiany ordynacji podatkowej w zakresie kontroli, niekoniecznie korzystne dla podatnika  
- jak przebiega kontrola podatkowa 
- jak się zachować i co robić gdy przyjdą do ciebie kontrolerzy z urzędu skarbowego  
- zasady dokumentowania przebiegu kontroli, czyli co powinno być w protokole pokontrolnym  
- jak zgodnie z prawem bronić się przed negatywnymi skutkami kontroli 
- w jaki sposób banki przekazują informacje do Urzędów Skarbowych 
- jak zminimalizować ryzyko pojawienia się na radarze organów skarbowych  
- co robić aby zredukować lęk i stres podczas kontroli


Program wieczoru:

18:00 do 18:15 - Kuluary, networking, kawa, herbata
18:15 do 18:45 - Wystąpienie 1. prelegenta i Q&A
18:45 do 19:15 - Networking, Expo, kawa herbata, przekąski
19:15 do 19:45 - Wystąpienie 2. prelegenta i Q&A
19:45 do 20:15 - Sesja autoprezentacji uczestników
20:15 do 20:45 - Loteria Wizytówkowa
20:45 do 22:00 - Kuluary, networking, kawa, herbata, przekąski


Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:


Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Podczas loterii wizytówkowej dla osób z największą liczbą zebranych kontaktów będą przygotowane niespodzianki. Warunkiem otrzymania nagrody jest pokazanie owych wizytówek oraz wyrywkowo powiedzenie o tym czego potrzebują i czego szukają trzej przedsiębiorcy z tych zebranych wizytówek.WAŻNE:Nie ma możliwości zakupu biletu na miejscu w dniu wydarzenia. Twoja obecność na wydarzeniu jest zgodą na wykorzystywanie Twojego wizerunku w relacjach ze spotkania.Jeżeli chcesz zaistnieć na wydarzeniu jako WYSTAWCA i postawić swój roll up lub zbudować stoisko firmowe prosimy o kontakt na: [email protected]


Co otrzymują uczestnicy spotkania:

  1. Bezpośredni kontakt z właścicielami, prezesami i managerami
  2. Poszerzenie własnej sieci kontaktów o nowe znajomości (nowe branże)
  3. Zwiększenie widoczności i rozpoznawalności na lokalnym rynku
  4. Szanse na pozyskanie nowych klientów, partnerów, dostawców, inwestorów lub podwykonawców
  5. Zdobycie nowej wiedzy i inspiracji na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych
  6. Szanse na pozyskanie nowych zamówień, zleceń i kontraktów
  7. Możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami (sprawdzone rozwiązania na zaistniałe problemy lub wyzwania od praktyków)
  8. Większa integracja z lokalnym środowiskiem biznesowym - lepsze relacje
  9. Możliwości przedstawienia aktualnych barier branżowych, przedstawienie dobrych propozycji i zainicjowanie zmian w tym zakresie
  10. Dostęp do szerokiej oferty szkoleń i webinarów odpowiadającym aktualnym wyzwaniom

Serdecznie zapraszamy!

Szczegóły Wieczoru Biznesowego:

- Kiedy: 1.12 piątek godz. 18.00

- Miejsce: Hotel Hampton by Hilton Gdańsk Old Town, ul. Lektykarska 4, Gdańsk

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Grzegorz Gosk

Biznes po Kaszubsku

Tel: 501-871-178

E-mail: [email protected]


Michał Osiej

Dyrektor ds. Rozwoju PTG

tel. 509-38-48-58

[email protected]


Do zobaczenia! 

Link do rezerwacji dla gości: https://group.hamptoninn.com/dznixu

Goście mają dodatkowo 15% rabatu na gastronomię.

Anulacja do 24h przed przyjazdem

Gwarancja kartą kredytową, płatność w hotelu.


Ważna informacja!

Pod hotel mogą podjechać i się rozładować: wystawcy oraz partnerzy wydarzenia którzy wcześniej się do mnie zgłoszą i otrzymają specjalne wjazdówki dla gości Hotelu

Parking ogólnodostępny dla wszystkich to:

  • 1.Parking na Targu Węglowym
  • 2.Parking w CH Forum Gdańsk

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na spotkanie biznesowe
już niedostępne 159,00 zł -
  Rejestracja na spotkanie - wcześniejsze zapisy
już niedostępne 109,00 zł -