Marketing Sprzedaż Biznes i Przedsiędsiębiorczość

Jak wykorzystać potencjał LinkedIn do budowania i rozwoju biznesu - konferencja networkingowa

location icon
Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny S.A. Łukasiewicza 39, Płock
calendar icon
Od 17 maj 18:00 do 17 maj 18:00
ticket icon
Od 0,00 zł

LinkedIn to obecnie podstawowe narzędzie wykorzystywane nie tylko do budowania marki osobistej, ale także do budowania rozpoznawalnej marki firmy. Dzięki temu, że jest międzynarodowym serwisem społecznościowym, specjalizującym się w kontaktach zawodowo-biznesowych oferuje ogromny potencjał rozwoju własnej kariery, daje możliwość szerzenia wiedzy oraz dzielenia się pomysłami w środowisku ekspertów i profesjonalistów.

LinkedIn to portal społecznościowy, tworzący ekosystem osób poszukujących pracy, prowadzących własną działalność gospodarczą oraz osób reprezentujących daną instytucję czy zarządzających nią.

Na konferencji, która jest organizowana w ramach Programu Akceleracyjnego PPP-T pn, "Start in Park", o tym jak wykorzystać potencjał LinkedIn do budowania i rozwoju biznesu opowie Justyna Duszyńska - CEO i Managing Director Httpool Polska. Organizacja, którą kieruje nasza prelegentka jest globalnym partnerem reklamowym m.in. platform społecznościowych tj. Twitter, LinkedIn, Tik Tok, Spotify, Facebook, Snapchat, Brainly i Warner Music.

Spotkanie będzie również jedyną okazją do bezpośredniego zadawania pytań ekspertce, niezwykle rzadko prowadzi tego typu spotkania.

PROGRAM:

18:00     Rejestracja, powitanie gości

18:30     Power speech J. Duszyńskiej

19:15     Q&A z J. Duszyńską

19:30     Networking


JUSTYNA DUSZYŃSKA - CEO i Managing Director Httpool Polska.

Związana z branżą mediową od ponad 18-stu lat, specjalizuje się w obszarze digital marketingu, sprzedaży produktów reklamowych i rozwiązań marketingowych. Przez wiele lat pracowała dla największych firm mediowych w Polsce: Grupa Onet.pl, Grupa Ringier Axel Springer Polska oraz Burda Media International, gdzie była członkinią Zarządu Operacyjnego odpowiedzialną za sprzedaż. Z sukcesem wprowadziła nowe brandy mediowe na rynek Polski, jak również produkty ad-tech w obszarze usług wideo/VOD, mobile, programmatic i display. Od kilku lat jest mentorką w programach managerskich amerykańskiej organizacji Vital Voices Global Partnership. Zasiadała również w jury konkursu dla młodych liderek "Jestem Liderką". Ukończyła Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim oraz School of Executive Business na Stanford University.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Jak wykorzystać potencjał LinkedIn do budowania i rozwoju biznesu - konferencja networkingowa
już niedostępne -