Wieczór Biznesowy w Rzeszowie

location icon
Apart Hotel 12 Podpromie 12, Rzeszów
calendar icon
Od 13 mar 18:00 do 13 mar 18:00
ticket icon
Od 179,00 zł

Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym i Polską Organizacją Wsparcia Biznesu.

Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy! 


Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową?

Poznasz nowych przedsiębiorców z Rzeszowa i nawiążesz relacje biznesowe.

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Wiedza prosto od praktyków

Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci podzielą się swoją cenną wiedzą o tym, w jaki sposób można skorzystać ze wsparcia aktualnych programów unijnych oraz wsparcia Banku Gospodarstwa Krajowego do szybszego rozwoju firmy. 

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.


Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, 
  • darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, 
  • dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.


Partner wydarzenia:


BGK jako Polski Bank Rozwoju przez 100 lat uczestniczy w rozwoju społeczno-gospodarczym Polski. Historycznie Bank brał udział w odbudowie kraju, jego modernizacji oraz gospodarczej transformacji współfinansując praktycznie wszystkie kluczowe inwestycje. W ostatnim czasie BGK wspierał polską gospodarkę osłaniając przedsiębiorców przed skutkami pandemii. Tak jak 100 lat temu działania Banku wpływają na powstawanie nowych miejsc pracy, budowę mieszkań, rozwój infrastruktury czy poprawę jakości powietrza. BGK stale dba o przyszłe pokolenia - buduje kapitał społeczny, rozwija przedsiębiorczość i zapewnia odpowiedzialne finansowanie.


Pierwsza prelekcja:  

Dotacje w I półroczu 2024 roku

Prelegentka: Alicja Szumiec-Jasińska
Manager w Zespole Pomocy Publicznej PWC

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, na kierunku Prawo oraz Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego. Posiada 9-letnie doświadczenie w obszarze pomocy publicznej. Na co dzień wspiera klientów w pozyskiwaniu źródeł wsparcia z Funduszy UE, środków krajowych oraz środków międzynarodowych. Jest także doświadczonym ekspertem w zakresie uzyskiwania zwolnienia podatkowego w ramach Polskiej Strefy Inwestycji oraz wdrażaniu ulg podatkowych (ulga B+R, ula na innowacyjnych pracowników, ulga na robotyzację, ulga na prototyp). Jako doradca w obszarze pomocy publicznej brała udział w licznych projektach inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych i środowiskowych, mających na celu pozyskanie finansowania w formie dotacji i ulg podatkowych dla przedsięwzięć z różnych sektorów i branż, m.in. przemysłowej, spożywczej, technologicznej, IT, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej oraz ubezpieczeń. Oprócz wsparcia na etapie pozyskiwania pomocy, uczestniczyła w projektach związanych z rozliczaniem otrzymanego wsparcia.Alicja jest autorką licznych opracowań i publikacji związanych z pomocą publiczną oraz aktywnie występuje w roli prelegenta na konferencjach i wydarzeniach branżowych.


W trakcie 1 prelekcji będzie mowa o:  
1.Wsparciu w ramach konkursów krajowych
2. Wsparciu w ramach konkursów Fundusze Europejskie dla Podkarpackiego,
3. Wsparciu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej.


Druga prelekcja:

Rola BGK w rozwoju społeczno - gospodarczym Polski 

Prelegent: Konrad Skomra
Dyrektor Regionu Podkarpackiego BGK

Dyrektor Regionu Podkarpackiego, absolwent Politechniki Rzeszowskiej, od 24 lat związany z bankowością korporacyjną. W BGK od 2020 roku początkowo jako Dyrektor Rozwoju Regionu obecnie Dyrektor Regionu. Zaprasza do komunikacji i kontaktu z siedzibą Regionu Podkarpackiego Banku Gospodarstwa Krajowego na ul. Tadeusza Rejtana 20b w Rzeszowie. 





Trzecia prelekcja:

Biznes Deweloperski: Trendy, Zyski, Optymalizacje i nowe technologie - Klucz do Sukcesu na Tradycyjnym Rynku Nieruchomości

Prelegent: dr inż. arch. Maciej Jamroży

Prezes Urban Project i Polskiej Organizacji Wsparcia Biznesu

Prezes zarządu biura projektowego URBAN PROJECT oraz Polskiej Organizacji Wsparcia Biznesu. Architekt Małopolskiej Okręgowej Izby Architektów i członek zarządu Stowarzyszenia Architektów RP w Rzeszowie. Doktor nauk technicznych, posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej oraz doświadczenie przy prowadzeniu licznych projektów zarówno w Polsce i Europie. Absolwent MBA.
Organizator wystaw, wydarzeń branżowych, warsztatów i seminariów naukowych. Wielokrotny prelegent polskich i międzynarodowych konferencji.
Zdobywca nagród zarówno za prowadzoną działalność jak i wykonane projekty. Specjalizuje się w projektowaniu parametrycznym oraz BIM (Building Information Modeling) czego zwieńczeniem były liczne badania, artykuły i publikacje.

Działa jako ekspert Klastra BIM, i Sejmu RP dot. "Cyfryzacji procesu budowlanego w Polsce". Redaktor techniczny czasopisma naukowego Archivolta. W wolnych chwilach zgłębia tajniki lotnictwa i strzelectwa.

Plan prelekcji:

1. Zmiany i Trendy rynkowe oraz ich wpływ na rynek: Poznaj potrzeby i oczekiwania klientów
2. Rozsadna optymalizacja kosztow inwestycji
3. Projektowanie dla ludzi: atrakcyjne rozwiązania mieszkalne z najwyższym zyskiem
4. Technologie Zrównoważone: Buduj zgodnie z naturą
5. Dostępność cenowa: Rozwiązania dla każdego portfela
6. Bądź gotowy: Skutki wojen, kryzysów i pandemii a rynek nieruchomości.
7. Case study. Nauka na przykładach.
8. BIM: Wykorzystaj potencjał nowoczesnej technologii
9 Nowe trendy, nowe możliwości: Sposoby na sukces na zmiennym rynku


Czwarta prelekcja:

Rozwój startupów w  Polsce Wschodniej

 

Prelegentka: Agnieszka Godawska 

Kierownik projektu "Platformy Startowe Start in …"

Reprezentuje Rzeszowską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. Posiada wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu przedsiębiorczości na terenie województwa podkarpackiego. Specjalizuje się w pomocy przedsiębiorcom w pisaniu i rozliczaniu projektów unijnych. Od 9 lat zajmuje się pomaganiem startupom przede wszystkim w tworzeniu modeli biznesowych, poszukiwaniu źródeł finansowania ich przedsięwzięć. 


Prezentacja będzie dotyczyć możliwości rozwijania nowego biznesu w ramach projektu Platformy Startowe Start in... dedykowanego rozwojowi startupów w Polsce Wschodniej. To ogromna szansa na skorzystanie z oferty wyspecjalizowanych podmiotów, dzięki których zasobom jest możliwość wypracowania odpowiedniego modelu biznesowego dzięki któremu szansa na wprowadzenie nowego produktu na rynek wzrośnie. To także możliwość przetestowania powstałego MVP wśród potencjalnych klientów.


Program wieczoru:

18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking 
18.15 - Wystąpienie pierwszych 2 prelegentów 
19.00 - Kolacja i networking
19.15 - Trzecia i czwarta prelekcja
19.40 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.
20.00 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking


Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji.


Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:


Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy zrzeszonych już ponad 900 firm, które łącznie zatrudniają ponad 357.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych.  

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Szczegóły wydarzenia:

- Kiedy: 13 marca, środa godz. 18.00

- Miejsce: Apart Hotel 12, Podpromie 12, 35-051 Rzeszów

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
[email protected]

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na spotkanie biznesowe (ostatni tydzień zgłoszeń)

dostępnych: 30

już niedostępne 179,00 zł -
  Rejestracja na spotkanie - wcześniejsze zapisy (pula 20 miejsc) tylko do 7.03

dostępnych: 0

Wyprzedane 129,00 zł Wyprzedane