Kolacja Biznesowa Polskiego Towarzystwa Gospodarczego

location icon
Hotel Arche Brzeska 134, Siedlce
calendar icon
Od 4 gru 18:00 do 4 gru 18:00
ticket icon
Od 99,00 zł

Budowanie relacji biznesowych
czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym

Daj   sobie   szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy! 



Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową PTG?

Poznasz nowych przedsiębiorców z Siedlec i nawiążesz relacje biznesowe.

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Wiedza prosto od praktyków

Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasz pierwszy prelegent - kierownik CIS Agata Ługowska opowie Ci o tym jak współpracować z Centrum Integracji Społecznej przy Caritasie przy pozyskiwaniu nowych pracowników.

Katarzyna Świętochowska przedstawi co czeka firmy w nowym roku w związku z wprowadzeniem Krajowego Systemu eFaktur.

Z kolei Edyta Poszalska zaprezentuje nam zasady dotyczące biznesowego dress codu oraz jak kreować swój wizerunek, aby być dobrze odbieranym przez otoczenie.

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.


Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, - - darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, - dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.

Temat spotkania 1: Jak pozyskać pracowników z Centrum Integracji Społecznej przy Caritasie?

Prelegent: Agata Ługowska

Kilka słów o prelegencie...

Agata Ługowska, Kierownik Centrum Integracji Społecznej Caritas Diecezji Siedleckiej i Prezes Siedleckiej Spółdzielni Socjalnej Caritas, została powołana po raz drugi do Rady Zatrudnienia Socjalnego, działającej przy Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej na lata 2023 - 25. Głównym zadaniem Rady Zatrudnienia Socjalnego jest opiniowanie projektów aktów prawnych w zakresie zatrudnienia socjalnego oraz integracji zawodowej i społecznej osób dotkniętych wykluczeniem społecznym. Ponadto Rada przygotowuje dla Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej różne ekspertyzy dotyczące bieżących problemów społecznych oraz inicjuje niezbędne zmiany aktów prawnych z tego obszaru.


Podczas prelekcji poruszone zostaną następujące zagadnienia:  
- przedstawienie oferty CIS, zakresu działalności oraz możliwości współpracy (praktyki, oferta usługowa),
- omówienie zasad zatrudnienia wspieranego (dofinansowania do zatrudnienia absolwenta CIS),
- wskazanie dobrych praktyk tj. obecnej współpracy CIS z partnerami biznesowymi.


Centrum Integracji Społecznej w Siedlcach prowadzone przez Caritas Diecezji Siedleckiej jest najstarszym tego typu podmiotem ekonomii społecznej w województwie mazowieckim, jest też największym w regionie. Został utworzony przez dwie organizacje: Caritas Diecezji Siedleckiej oraz NSZZ Solidarność Oddział w Siedlcach. Status CIS otrzymało 23 sierpnia 2005 roku z rąk Wojewody Mazowieckiego. Został on po raz kolejny przedłużony Decyzją Nr 983/2018 od 23.08.2018 roku na kolejne 5 lat. Pierwsi uczestnicy rozpoczęli realizację. Centrum Integracji Społecznej w Siedlcach jest jednostką wydzieloną finansowo i organizacyjnie z Caritas Diecezji Siedleckiej. Centrum jest czynnym płatnikiem podatku VAT.

Indywidualnych Programów Zatrudnienia Socjalnego 2 stycznia 2006 roku. Tak więc CIS w Siedlcach od ponad 17 lat na co dzień prowadzi zajęcia z zakresu integracji społecznej i zawodowej dla uczestników Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego zgodnie z ustawą o zatrudnieniu socjalnym. Z oferty CIS Siedlec skorzystało do tej pory ok. 1200 osób.

CIS jest od 2 marca 2011 roku wpisany do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.

Centrum Integracji Społecznej w Siedlcach od ponad 17 lat prowadzi działalność wytwórczą, handlową i usługową. Przez ten czas zdążył dostosować swoją ofertę pod względem zapotrzebowania na dany rodzaj usług. Uwzględniając poszczególne sekcje nasza oferta/działalność jest następująca:

- Sekcja ślusarsko-spawalnicza - sekcja wykonuje usługi spawalnicze: ogrodzenia bramy, furtki, przęsła ogrodzeniowe, prace podwykonawcze dla Mostostalu Siedlce;

- Sekcja remontowo - sekcja wykonuje usługi remontowo - porządkowe wewnątrz i na zewnątrz budynków, prace rozbiórkowe (małych obiektów), remonty pomieszczeń i elewacji, szpachlowanie, malowanie, stawianie ścianek gips-kartonowych, układanie paneli, glazury i terrakoty;

- sekcja krawiec - szwacz - sekcja wykonuje poprawki krawieckie od wszycia zamka, skracania, po szycie ubrań roboczych, fartuchów, koszulek polo, T-shirtów, ubrań dziecięcych, pościeli i innych wyrobów na zlecenie klientów indywidualnych, sekcja wykonuje także prace podwykonawcze dla firmy dziewiarskiej KOKOSTEX, warsztaty rękodzielnicze;

- Sekcja florystyczno-ogrodnicza - sekcja oferuje szeroki zakres profesjonalnych usług kwiaciarskich, wykonuje wieńce, stroiki okolicznościowe, rękodzieło np. z bibuły krepiny, karty okolicznościowe, zaproszenia oraz inne zlecone prace dla klientów indywidualnych, warsztaty rękodzielnicze;

- Sekcja opiekun osób starszych - sekcja oferuje w pełni profesjonalną opiekę pielęgnacyjną i opiekuńczą nad osobami starszymi, chorymi lub niepełnosprawnymi na terenie miasta Siedlce, wykonuje również usługi w ramach praktyk w Siedleckiej Spółdzielni Socjalnej Caritas;

- Sekcja gastronomiczna - sekcja przygotowuje: obiady dla Uczestników CIS, podopiecznych Jadłodajni Caritas Diecezji Siedleckiej, obiaty dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Siedlcach, Dziennego Domu Seniora Senior+ w Stoku Lackim, podwieczorki dla świetlic socjoterapeutycznej oraz usługi gastronomiczne dla klientów zewnętrznych i wiele innych;

- Sekcja administracyjno-biurowa z przyuczeniem do zawodu pracownik administracji (zaświadczenie ukończenia IPZS), sekcja stanowi wsparcie w pracach administracyjnych Centrum, praktyki zawodowe odbywają się w sposób ciągły w Urzędzie Miasta Siedlce.


Temat spotkania 2: KSeF - Krajowy System eFaktur czyli co czeka firmy w 2024 r.

Prelegent: Katarzyna Świętochowska

Kilka słów od prelegentki: 

Nazywam się Katarzyna Świętochowska i od ponad 12 lat prowadzę Kancelarię Podatkową. Moja Kancelaria zajmuje się kompleksową obsługą księgową oraz kadrowo-płacową dla firm. Posiadam Świadectwo Kwalifikacyjne Ministra Finansów nr 31722/02 oraz ponad 26 lat doświadczenia zawodowego w tej branży. Ponadto jestem członkiem trzech organizacji: Krajowej Izby Biur Rachunkowych (KIBR), Ogólnopolskiej Sieci Certyfikowanych Biur Rachunkowych (OSCBR), gdzie jestem Ambasadorem. Należę też do Stowarzyszenia Księgowych w Polsce (SKwP). Poza tym współpracuję z mBankiem i SuperKsięgową.pl. Otwieram działalności gospodarcze przez Firmootwieracz, zakładam konta bankowe, a również profile zaufane. Prowadzę szkolenia dla przedsiębiorców oraz dla osób bezrobotnych. Posiadam wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS), a także Certyfikat ISO 9001, dzięki czemu moi kursanci mogą korzystać z dofinansowań na szkolenia z Powiatowego Urzędu Pracy oraz z Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

Postawiłam zdecydowanie na rozwój osobisty. Cały czas się szkolę i podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe, jeżdżę na różne Konferencje i szkolenia. Piszę artykuły do gazet i branżowych portali internetowych. Mam na swoim koncie wywiad dla lokalnej telewizji oraz nagranie dla mBanku, a konkretnie filmy informacyjne dla przedsiębiorców. Organizuję również Konferencje Podatkowe. Moja najbliższa Konferencja odbędzie się 8 i 9 grudnia tego roku i będzie w niej uczestniczyło łącznie ok. 160 osób. 

Obecnie moja Kancelaria zatrudnia czterech pracowników i rozlicza ok. 150 firm. Ponad 12 lat prowadzenia własnej działalności nauczyło mnie dużej cierpliwości do klientów, radzenia sobie w trudnych sytuacjach i wykorzystywania technik negocjacyjnych oraz motywacyjnych. Potrafię zarządzać zespołem, a jednocześnie utrzymywać poprawne stosunki z pracownikami, a także umiejętnie rozwiązywać ewentualne problemy. Jestem osobą kreatywną, komunikatywną i bezkonfliktową, co pozwala mi łatwo nawiązywać kontakty z ludźmi. Chętnie współpracuję z innymi biurami rachunkowymi, wpieramy się i pomagamy sobie wzajemnie. Jestem otwarta na nowe wyzwania i możliwości. Bardzo lubię pomagać innym ludziom i jestem przekonana, że moje predyspozycje do przekazywania wiedzy w łatwy i przystępny sposób, pozytywnie wpływają na prowadzenie działalności gospodarczych przez moich klientów.

Prywatnie jestem szczęśliwą mężatką i mamą dwójki dzieci. Trochę więcej o mnie na poniższych stronach:
https://podatki.siedlce.pl/
https://www.facebook.com/profile.php?id=1000762548...
https://www.instagram.com/kancelaria_podatkowa/

Na spotkaniu zostaną omówione najważniejsze aspekty KSeF - czyli jednym słowem KSeF w pigułce:

- co to jest KSeF?

- kogo to będzie dotyczyło i kiedy wejdzie w życie?

- kto będzie miał obowiązek wystawiać faktury w Kser?

- jakich dokumentów nie zobaczymy w KSeF?

- co to jest faktura ustrukturyzowana?

- jak i gdzie będzie można się zalogować do KSeF?

- jak odbierać faktury z KSeF?

- jak i komu można będzie nadawać uprawnienia?

- problemy techniczne w KSeF, a sankcje.

- gdzie można znaleźć więcej informacji na temat KSeF?


Temat spotkania 3: Wizerunek lidera - zasady biznesowego dress code

Prelegent: Edyta Poszalska

20 letnie doświadczenie w branży fashion zdobyła zdobyła pracując ze znanymi na całym świecie domami mody włoskiej - m.in.: Pal Zileri , Corneliani, Boglioli, Luigi Bianchi Mantova, Canali, Valentino, Armani, Versace czy Brunello Cucinelli. Kilka lat spędzonych we Włoszech przyniosło znajomość języka i wyczucie włoskiego stylu, wie jak łączyć "włoską klasykę" z "polska fantazją". Od 8 lata razem z bratem Kamilem prowadzi Atelier Su Misura - szycie na miarę , które znajduje się w centrum Warszawy przy ul. Chmielnej 10. Wszystkie produkty, które powstają w Atelier są szyte we Włoszech w manufakturze z 1911 roku w Mantuii 30 km od Verony. Do grona klientów oprócz znanych osób ze świata show biznesu jak Krzysztof Ibisz, Olivier Janiak, Marcin Prokop , Maciej Zakościelny czy Zbigniew Chajzer należy także obecny prezydent Stanów Zjednoczonych Joe Biden .

Zagadnienia, które zostaną poruszone w trakcie prelekcji:

1. Czym jest kierowanie wizerunku

2. Co wpływa na wizerunek

3. Pierwsze wrażenie

4. Wizerunek to 99% szansy na sukces

5. Dress code


Program wieczoru:

18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking
18.15 - Przywitanie Gości i wystąpienie 1. prelegentki i Q&A
18.45 - Wystąpienie 2. prelegentki i Q&A
19.15 - Kolacja i networking
19.30 - Wystąpienie 3. prelegentki i Q&A 
20.00 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników
20.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja, networking


Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:


Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 500 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 357.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych. 

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Szczegóły wydarzenia:

- Kiedy: 4 grudnia, poniedziałek godz. 18.00

- Miejsce: Hotel Arche, ul. Brzeska 134, 08-110 Siedlce

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
[email protected]
tel. 509-38-48-58

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na spotkanie biznesowe
już niedostępne 149,00 zł -
  Rejestracja na spotkanie - wcześniejsze zapisy 20 miejsc
już niedostępne 99,00 zł -