Kolacja Biznesowa Polskiego Towarzystwa Gospodarczego

location icon
Hotel Mercure Grand**** Krucza 28, Warszawa
calendar icon
Od 23 lis 18:30 do 23 lis 18:30

Budowanie relacji biznesowych
czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.

Daj   sobie   szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy! 


Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową PTG?

Poznasz nowych przedsiębiorców z Warszawy i nawiążesz relacje biznesowe.

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Wiedza prosto od praktyków

Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasz główny prelegent - profesor Radosław Koszewski, założyciel Queen Hedvig Academy,  podczas swojej sesji przedstawi sześciostopniową metodę podejmowania decyzji biznesowych.

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.


Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, 
  • darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, 
  • dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.

Temat spotkania: Jak skutecznie analizować problemy biznesowe?

Prelegent: profesor Radosław Koszewski
Założyciel Queen Hedvig Academy

Profesor Radosław Koszewski jest założycielem Queen Hedvig Academy. Organizuje programy i prowadzi seminaria z executive education od 1996 roku. 

Współpracuje z profesorami i ekspertami z wiodących światowych ośrodków akademickich takich jak IESE Business School, International Institute For Management Development (IMD), Stanford Research Institute (SRI International), Massachusetts Institute of Technology (MIT) oraz University of Oxford.

Jest autorem i współautorem publikacji z zakresu handlu międzynarodowego i aliansów strategicznych.

Jest profesorem na Politechnice Warszawskiej, na Wydziale Nauk Społecznych i Administracji, w Katedrze Prawa Gospodarczego i Polityki Ekonomicznej. Prowadzi seminaria doktoranckie i wykłady z ekonomii na Politechnice Warszawskiej.


Dzięki prelekcji dowiesz się: 

Profesor Radosław Koszewski, Założyciel Queen Hedvig Academy podczas swojej sesji przedstawi sześciostopniową metodę podejmowania decyzji biznesowych.

Większość problemów, które spotykamy w pracy, można rozwiązać według określonej logiki lub inaczej - algorytmu. Każdy z nas mniej lub bardziej świadomie opracował taki algorytm, który służy jako procedura rozwiazywania problemów biznesowych.

Czy istnieje procedura/algorytm optymalny dla wszystkich zarządzających? A jeśli się od siebie różnią, to czym?

Czy osoby charakteryzujące się różnymi sposobami myślenia, różnymi osobowościami powinny działać w tym samym zespole i czy każda z nich będzie działała według innej logiki? Jak współpracować z osobami, których sposób myślenia jest różny od naszego?

W biznesie spotykamy się zazwyczaj ze złożonymi problemami, które są rozwiązywane przy współpracy wielu osób. Skomplikowane problemy nie posiadają uniwersalnego rozwiązania. To samo rozwiązanie w innym czasie i miejscu może przynieść inny efekt.

Rozwiązywanie problemów określanych często jako nieustrukturyzowane jest podstawowym zadaniem menedżerów wysokiego szczebla, a zdolność do ich rozwiązywania jest tym, co odróżnia świetnych menedżerów od pozostałych.


Program wieczoru:

18.30 - Rozmowy kuluarowe, networking 
18.45 - Przywitanie Gości i wystąpienie prelegenta
19.15 - Czas na pytania i dyskusję
19.30 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników
20.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking


Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:


Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 500 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 357.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych. 

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Szczegóły wydarzenia:

- Kiedy: 23 listopada, czwartek godz. 18.30

- Miejsce: Hotel Mercure Warszawa Grand****, ul. Krucza 28, Warszawa

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Franciszek Niemyski
Dyrektor Regionalny
[email protected]

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na spotkanie biznesowe

dostępnych: 0

Wyprzedane 249,00 zł Wyprzedane
  Rejestracja na spotkanie - wcześniejsze zapisy

dostępnych: 0

Wyprzedane 200,00 zł Wyprzedane