✅ AI JAKO NARZĘDZIE WSPIERAJĄCE SPRZEDAŻ I OBSŁUGĘ KLIENTA

location icon
Warszawa
calendar icon
Od 14 cze 9:00 do 14 cze 17:00
ticket icon
Od 1 340,70 zł

LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/AI-Sprz...

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

https://szkoleniaatrium.pl/

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]


SZKOLENIE W WARSZAWIE,

KORZYŚCI

  • Zrozumienie najważniejszych koncepcji związanych z sztuczną inteligencją oraz aktualnych trendów rynkowych
  • Poznanie różnych zastosowań sztucznej inteligencji w sprzedaży i obsłudze klienta, aby efektywnie wykorzystanie różne narzędzi w praktyce zawodowej
  • Nabycie umiejętności pracy z różnymi modelami AI, takimi jak chatboty czy systemy automatyzacji, co przyczyni się do zwiększenia efektywności działań sprzedażowych i obsługi klienta
  • Poznanie konkretnych narzędzi i platform AI, co pozwoli uczestnikom na bezpośrednie zastosowanie zdobytej wiedzy w swojej pracy
  • Poznanie najlepszych narzędzi, praktyczne wskazówki i rozwiązania, aby pracować sprawniej i efektywniej

DLA KOGO?

Grupa docelowa tego szkolenia obejmuje profesjonalistów z działów, sprzedaży, obsługi klienta, a także marketingu, którzy chcą lepiej zrozumieć i wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w swojej pracy. Zarówno osoby z doświadczeniem w tych obszarach, jak i początkujący, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, znajdą wartościowe informacje i umiejętności na tym szkoleniu.

PROGRAM SZKOLENIA

Sztuczna Inteligencja jako narzędzie wspierające Sprzedaż i Obsługę Klienta

1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI)

  • Czym jest AI?
  • Podstawowe definicje i trendy rynkowe

2. Podstawy działania AI

  • Trenowanie AI. Źródła danych
  • Ograniczenia i zagrożenia w AI

3. Przykłady zastosowań w marketingu, sprzedaży i obsłudze Klienta

  • Automatyczne kupowanie reklamy
  • Dynamiczne ustalanie ceny
  • Targetowanie reklamy, personalizacja oferty, silniki rekomendacyjne
  • Chatboty, voiceboty, rozpoznawanie mowy /tekstu
  • Automatyczne tworzenie treści, grafiki, filmów
  • Analiza wyników badań rynkowych
  • Prognozowanie sprzedaży

Ćwiczenie. Poszukiwanie inspiracji, nowych rynków i Klientów
Ćwiczenie. Tworzenie treści sprzedażowych (zapytań, ofert) z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Tworzenie scenariuszy i filmów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Analiza wyników badania opinii Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem AI

4. Przedstawienie najpopularniejszych modeli AI

  • ChatGPT (OpenAI)
  • Gemini (Google)
  • Copilot (Microsoft)

5. Zastosowania AI w Sprzedaży

  • Generowanie treści ofert sprzedażowych
  • Identyfikowanie możliwości (leadów) sprzedażowych

Ćwiczenie. Identyfikowanie leadów sprzedażowych narzędziami AI

6. Automatyzacja i usprawnianie Sprzedaży przez AI

  • Podstawowe definicje i trendy rynkowe
  • Czym jest automatyzacja w marketingu i sprzedaży?
  • Pielęgnacja leadów (lead nurturing)
  • Scenariusze automatyzacji procesów. Wyzwalacze (triggery) komunikacji

7. W jaki sposób AI wspomaga automatyzację sprzedaży?

  • Przykłady zastosowania AI w automatyzacji działań sprzedażowych
  • Wyjaśnienie roli AI w personalizacji ofert i komunikacji z klientem
  • Czym jest segmentacja Klientów na bazie Scoringu?
  • Automatyzacja oceny potencjału leadów sprzedażowych na podstawie analizy zachowań Klienta
  • Przykłady narzędzi i platform umożliwiających automatyzację działań handlowych

Ćwiczenie. Segmentowanie Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Wyzwalanie komunikacji w Messengerze Facebooka
Ćwiczenie. Wyzwalanie komunikacji e-mail z zastosowaniem MS Excela

8. Automatyzacja i usprawnianie Obsługi Klienta przez AI

  • Chatboty i voiceboty w służbie Obsługi Klienta

Ćwiczenie. Tworzenie chatbota AI do wdrożenia na stronie internetowej

9. Rola AI w sprzedaży - podsumowanie

  • Omówienie głównych korzyści wynikających z zastosowania AI w procesach handlowych
  • Przykłady firm, które odniosły sukces dzięki efektywnemu wykorzystaniu AI
  • Praktyczne przykłady narzędzi i systemów AI dla Sprzedaży i Obsługi Klienta

Ćwiczenie. Identyfikowanie kryzysów wizerunkowych w internecie za pomocą AI

10. Aspekty prawne

  • Omówienie rozporządzenia UE (AI Act)
  • Studia przypadków (case studies)


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  AI JAKO NARZĘDZIE WSPIERAJĄCE SPRZEDAŻ I OBSŁUGĘ KLIENTA
31 Grudnia 2024, 16:00 1 340,70 zł