✅ UX / UI DESIGN - PROJEKTOWANIE UŻYTECZNYCH SERWISÓW WWW I APLIKACJI MOBILNYCH
Online
Od 16 maj 9:00 do 16 maj 16:00
Od 1 660,50 zł
SZKOLENIE ONLINE,
Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.
LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/Figma-U...
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]
Dla kogo:
- graficy - projektanci grafiki do internetu
- webdesingerzy
- programiści
- junior UX designerzy
- UX i UI designerzy
- pracownikom agencji interaktywnych
- blogerzy
- wszyscy, którzy są zainteresowani tematem projektowania do internetu
KORZYŚCI
- zyskasz praktyczną wiedzę jak przyspieszyć proces projektowy dzięki narzędziom dostępnym w Figmie
- otrzymasz praktyczne informacje o tym, jak wygląda proces projektowy
- dowiesz się, jak projektować atrakcyjne wizualnie i przyjemne dla użytkownika strony (na różne urządzenia) oraz aplikacje mobilne
- powiększysz zakres zleceń i klientów dzięki wiedzy o projektowaniu do internetu
- wiedza na czasie - zwiększająca atrakcyjność uczestnika szkolenia na rynku pracy
user interface design, który oznacza dziedzinę projektowania interfejsów dla stron internetowych
PROGRAM SZKOLENIA
1. Figma od podstaw
- Ogarnij to! - początek warsztatu z Figmy
2. Koncepcja projektowania pod media cyfrowe
- Nawigacja, call to action, heurystyki
- Architektura informacji
- Strategia kontentu
- Makietowanie
3. Projektowanie wizualne
- Hierarchia
- Rytm
- Odstęp
- Powtarzalność
4. Kompozycja w projektowaniu do "internetów"
- Layout
- Proporcja
- Symetria i asymetria
5. Typografia
- Dobór fontów
- Światło
- Łączenie stylów
- Kontent tekstowy
6. Kolor w webdesign
- Łączenie, zestawianie, dobór kolorów
- Znaczenie kolorów
7. Projektujemy
- Box model w Figmie
- HTML i CSS dla nie-programisty
- Wielkości, pozycja, wartości absolutne i relatywne
- Design system
- UI patterns
- Responsywność - reguły skalowania
- Komponenty w Figmie
- Autolayout
- Interakcje i animacje w Figmie
- Eksport assetów
- Udostępnianie projektu
- Dobre praktyki