Komunikacja interpersonalna
HR Instytut
Od 16 kwi 8:00 do 16 kwi 16:00
Od 982,77 zł
Szkolenie Komunikacja interpersonalna - Szkolenie koncentruje się na trendach w poprawnej i efektywnej komunikacji.
- Adresaci szkolenia:
specjaliści ds sprzedaży i obsługi, menedżerowie zespołów, kierownicy sprzedaży
- Cel szkolenia: Uczestnicy szkolenia naucza się poprawnej komunikacji interpersonalnej, tak by móc się efektywnie porozumiewać. A także poznają zagadnienia dotyczące rozwiązywania konfliktów spowodowanych nieporozumieniami w komunikacji. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej:
- Prezentacja multimedialna - 20% czasu,
- Ćwiczenia - aktywny udział uczestników (indywidualnie oraz w grupach) - Wdrażanie teorii w praktykę, case study, dyskusje, scenki - 80% czasu.
- Program szkolenia:
- Czym jest komunikacja interpersonalna
- Typy osobowości
- Narzędzia usprawniające komunikację - techniki i metody komunikacji
- Bariery w komunikacji - techniki znoszące bariery w komunikacji
- Elementy asertywności w komunikacji interpersonalnej - krytyka, a asertywne wyrażanie prośby
- Język korzyści
- Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
- Wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej - przekazywania informacji w sposób zrozumiały dla drugiej osoby
- Rozumienia potrzeb partnera komunikacji
- Budowania dobrej relacji ze współpracownikami oraz przełożonymi
- Sprawdzonych technik komunikacji - umiejętności dopasowania komunikatu do odbiorcy
- Potrzeb poszczególnych osób w komunikacji - aktywnego słuchania
- Umiejętności rozwiązywania trudnych sytuacji - radzenie sobie z konfliktami i emocjami
- Narzędzi usprawniających komunikację
- Zwiększenia skuteczności osiągania celów własnych i organizacji
Szkolenie może się odbyć w naszej siedzibie w Gliwicach lub u Państwa w firmie.
Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch).