Bezpłatny webinar " Co rozszerzać w liceum? - Kompetencje kluczowe"
Czym kierujemy się wybierając rozszerzenia w liceum?
Co tak naprawdę jest ważne podczas wyboru szkoły ponadpodstawowej?
Dlaczego tak dużo mówi się o różnych kompetencjach na rynku pracy?
Na te ważne pytania będą Państwu odpowiadać prelegenci Webinarium "Co rozszerzać w liceum ?- Kompetencje kluczowe" zorganizowanego przez Dwujęzyczne Liceum Ogólnokształcące Wyspa JP2.
Nasi prelegenci:
Kamil Rogulski
Trener kompetencji miękkich i doradca. Swoje szkolenia opiera o wieloletnie doświadczenie menadżerskie. Przez lata związany był z Centrum Nauki Kopernik - uczestniczył w jego otwarciu i tworzeniu oferty. Były menedżer Smart Kids Planet - Centrum Mądrej Zabawy na PGE Narodowym (usługami w nurcie edutainment). Współtwórca start-up'u związanego z nowymi technologiami w edukacji. Specjalista od edukacji formalnej i pozaformalnej, komunikacji naukowej, edutainment, tworzenia produktów edukacyjnych online i offline oraz zarządzania usługami edukacyjnymi.
Tomasz Cichocki
Założyciel i dyrektor szkoły Wyspa JP2. Od 22 lat związany z edukacją młodzieży. Szczególnie zaangażowany w pracę z młodymi ludźmi. Pomysłodawca w-f alternatywnych, organizator wyjazdów po Polsce, poszukiwacz niekonwencjonalnych metod edukacyjnych, mających pomóc młodym ludziom poznać siebie i wyposażyć ich w kompetencje przydatne w życiu.
Marlena Olechowska
Nauczycielka języka polskiego w liceum i języka polskiego jako obcego, trener edukacyjny. Szuka metod, które w młodych ludziach obudzą pasję i pobudzą ich do działania. Pasjonatka fińskiego modelu edukacyjnego. Od kilku lat związana z Polską Akademią Nauk w Warszawie. Swoje szkolenia, zajęcia opiera o doświadczenie zdobyte podczas pracy z dyplomatami, menadżerami, prezesami firm międzynarodowych.
Alicja Stokłosa
Pedagog specjalny, terapeutka i trenerka umiejętności społecznych, nauczyciel Montessori. Przez wiele lat związana zawodowo ze Stowarzyszeniem Sternik. Ukończyła liczne kursy kwalifikacyjne z zakresu metodyki nauczania, wsparcia i terapii uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz technik uczenia się. Pracując z uczniem pomaga odnaleźć indywidualny styl uczenia się i rozwijać go tak, aby proces przyswajania i utrwalania wiedzy był procesem twórczym, angażującym wyobraźnię i pamięć oraz odwoływał się do poznanych już treści.