Analityka internetowa w 5 krokach - jak podejmować decyzje w oparciu o dane?
Podczas szkolenia dowiesz się jak prowadzić biznes w oparciu o dane, jak je prawidłowo czytać, a co za tym idzie - podejmować lepsze decyzje biznesowe.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie przeznaczone jest dla przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć sprzedaż produktów lub usług przez internet.
W trakcie spotkania:
- poznasz praktyczne podejście do analityki biznesowej,
- dowiesz się, które kanały komunikacji pracują dla twojego biznesu,
- dowiesz się, jak podejmować decyzje, które będą rozwijać twój biznes,
- poznasz najważniejsze raporty analityczne i nauczysz się je czytać,
- dowiesz się, jak przeprowadzić prawidłową konfigurację narzędzia Google Analytics 4.
Szkolenie poprowadzi Karolina Maj. Trener oraz konsultant ds. marketingu internetowego, który z marketingiem ma do czynienia od 19 roku życia. Początkowo w mediach muzycznych jako redaktor naczelny oraz specjalista ds. PR, a następnie jako właściciel agencji marketingowej. Współpracowała z takimi firmami jak: 4fun.tv, VIVA Polska, Jetix Europe Ltd. (obecnie Disney).
Uwielbia tworzyć nowe rozwiązania i wcielać je w życie - bawiąc się formą, kolorem i słowem.
Organizator i partnerzy
Organizatorem warsztatów jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego w partnerstwie z inicjatorami programu "Firmy Jutra": Google, Polskim Funduszem Rozwoju i Chmurą Krajową.
Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?
Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela BARR link dostępu do szkolenia wraz z dalszą instrukcją logowania do wirtualnego pokoju.
Udział w szkoleniu online jest bezpłatny.
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa w kolejnych szkoleniach osobom, które nie wzięły udziału w szkoleniach, na które dokonały zgłoszenia i nie odwołały swojego uczestnictwa (przynajmniej na dzień przed szkoleniem do godz. 12.00).