Sprzedawaj treścią - o strategii w content marketingu
Podczas szkolenia dowiesz się, w jaki sposób rozwinąć swój biznes dzięki publikacji wartościowych, unikalnych treści.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie przeznaczone jest dla przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć sprzedaż produktów lub usług przez internet.
W trakcie szkolenia dowiesz się:
- czym jest content marketing,
- jak zaplanować strategię content marketingową,
- jak wybrać grupę docelową,
- jak dopasować kanały komunikacji w zależności od wybranej grupy docelowej,
- jak analizować skuteczność działań content marketingowych.
Szkolenie poprowadzi Bartłomiej Andrzejewski. Związany z branżą marketingu internetowego od czasów studiów. Chcąc poszerzać umiejętności e-marketingowe, nabył dodatkową wiedzę z zakresu PR, podstaw psychologii czy zarządzania obiektami kultury. Od lat zajmuje się szkoleniem i konsultowaniem z arkan internetu różnych grup odbiorców (od najmłodszych, po seniorów).
Organizator i partnerzy
Organizatorem warsztatów jest Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego w partnerstwie z inicjatorami programu "Firmy Jutra": Google, Polskim Funduszem Rozwoju i Chmurą Krajową.
Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?
Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma od przedstawiciela BARR link dostępu do szkolenia wraz z dalszą instrukcją logowania do wirtualnego pokoju.
Udział w szkoleniu online jest bezpłatny.
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa w kolejnych szkoleniach osobom, które nie wzięły udziału w szkoleniach, na które dokonały zgłoszenia i nie odwołały swojego uczestnictwa (przynajmniej na dzień przed szkoleniem do godz. 12.00).