Event Manager - Jak stworzyć nowoczesny event i skutecznie nim zarządzać
Jeżeli jesteś odpowiedzialny za kompleksową organizację eventów i chcesz :
- dowiedzieć się, które nowoczesne rozwiązania z zakresu techniki eventowej warto wykorzystać, aby zachwycić uczestników i sprawić, że długo nie zapomną o wydarzeniu,
- poznać nowe aplikacje i systemy rejestracji uczestników, które rzeczywiście wpływają na lepsze zarządzanie eventem,
- otrzymać narzędzia pomocne w pracy event managera, dzięki którym m.in. szybko prześledzisz koszty i poprawisz rentowność wydarzenia,
- podpatrzeć drobne detale, dzięki którym uczestnicy nie tylko wracają, ale także wystawiają pochlebne komentarze i polecają nasze wydarzenia innym,
Nie może Cię zabraknąć na najbardziej konkretnych i wartościowych warsztatach na rynku !
Nowoczesne techniki eventowe - jak dzięki najnowszym rozwiązaniom ułatwić zarządzanie i nadzór nad wydarzeniem?
- Jak zaprojektować nowoczesny event w oparciu o najnowsze techniki w zakresie designu sceny, oświetlenia, multimediów?
- Jakich aplikacji eventowych warto użyć do skuteczniejszego zarządzania eventem w zależności od charakteru i liczby uczestników?
- Jakie systemy rejestracji uczestników warto rozważyć biorąc pod uwagę rozmiar imprezy?
Najnowsze trendy w zakresie atrakcji eventowych - które warto wprowadzić podczas wydarzenia, aby osiągnąć efekt WOW?
- Jak właściwie dobrać atrakcje do charakteru eventu, aby zapewnić jego unikalność i rozpoznawalność?
- Rozszerzona rzeczywistość i systemy interaktywne - jak wybrać nowoczesne rozwiązania z uwzględnieniem budżetu, celu spotkania i profilu gości, aby zrobiły wrażenie, a nie przytłoczyły?
- Inscenizacje, eventy stylizowane, opieka animatora - jak stworzyć oryginalne i wysmakowane wydarzenie i gdzie szukać pomysłów, aby odpowiedzieć na potrzeby gości biznesowych i indywidualnych w różnym wieku?
- Drobne detale, które wpływają na profesjonalizm oraz unikalny charakter wydarzenia i sprawią, że organizowany event stanie się niezapomniany.
Projektowanie kreatywnego wydarzenia - jak się wyróżnić nawet przy małym budżecie?
- Śledzenie zachodnich trendów w organizacji imprez - skąd czerpać inspiracje, które sprawdzają się w realiach budżetowych małych i średnich eventów oraz jak je adaptować do polskich warunków?
- Elementy sezonowe w wyróżnieniu wydarzeń zarówno o charakterze prywatnym, jak i biznesowym.
- Jak w sposób zorganizowany poszukiwać partnerów wydarzenia, dzięki którym obniżysz koszty organizacji, a jednocześnie uświetnisz event?
- Jak budować otoczkę promocyjną wokół eventu stopniując napięcie? - niedrogie pomysły z wykorzystaniem Facebooka, marketingu szeptanego oraz innych niestandardowych narzędzi marketingu lokalnego.
- Cateringowy savoir vivre - jak dobrać rodzaj i klasę cateringu do kategorii gościa i jakie rozwiązania sprawdzą się najlepiej, kiedy nie wszyscy uczestnicy mają otrzymać wyżywienie?
- Jak dokonać metamorfozy zwykłych sal szkoleniowych, aby uzyskać efekt "wow"?
- Niskobudżetowe pomysły organizacyjne w eventach biznesowych i o charakterze okolicznościowym, które zapadną gościom w pamięć i rozbudzą bardzo pozytywne emocje.
Kompletne scenariusze eventów o charakterze biznesowym i okolicznościowym - jak zaprojektować udane wydarzenie, o którym będą mówić wszyscy?
- Jak badać potrzeby klienta, aby na ich podstawie stworzyć dobrze skrojony projekt eventu?
- Jak stworzyć kompletny projekt wydarzenia o charakterze biznesowym, a jak okolicznościowego?
- Jak zarządzać zespołem przygotowującym wydarzenie? - podział odpowiedzialności, checklisty terminowe i inne autorskie narzędzia, dzięki którym stan przygotowania wydarzeń jest pod kontrolą.
- Planowanie poszczególnych elementów eventu, aby mieć pełną kontrolę nad postępem realizacji i pewność, że o niczym nie zapomniałeś - "wzorcowy" harmonogram planistyczny eventu.
- Wyznaczanie "kroków milowych" w przygotowaniu wydarzenia - czemu służy to narzędzie planistyczne?
- Specyfika planowania kongresu, bankietu, imprezy plenerowej, wesela, chrzcin, spotkania biznesowego - jakie charakterystyczne elementy musisz uwzględnić w planowaniu?
- Sprawdzone narzędzia i aplikacje pomagające zarządzać przygotowaniem wydarzenia.
Dzięki udziałowi w warsztatach:
- Poznasz najnowsze techniki eventowe w zakresie m.in. designu sceny, oświetlenia, multimediów czy systemów i aplikacji do obsługi eventu, które warto wprowadzić podczas swoich wydarzeń,
- Przygotujesz kompletne scenariusze dla wydarzeń biznesowych i okolicznościowych, które uwzględnią wszystkie niezbędne elementy oraz instrukcje postępowania w sytuacjach nieprzewidzianych,
- Podpatrzysz drobne detale, które wpływają na profesjonalizm oraz unikalny charakter wydarzenia i sprawią, że organizowany event stanie się rozpoznawalny,
- Dowiesz się, jak pracować nad rentownością wydarzenia - przećwiczysz właściwe kalkulowanie kosztów i poznasz obszary, w których najłatwiej generować zauważalne oszczędności, bez szkody dla jakości eventu,
- Wyposażysz się w narzędzia stosowane przez najlepszych event managerów w Polsce, które skutecznie pomagają zarządzać eventami o różnej wielkości.
Koszt szkolenia obejmuje :
- udział w szkoleniu dla 1 osoby w wyznaczonym czasie ( harmonogram szkolenia )
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
- certyfikat / dyplom ukończenia szkolenia
PLATFORMA ZOOM:
Link oraz ID-kod na szkolenie w ZOOM (link będzie przesłany na podany przez Państwa adres mailowy najpóźniej jeden dzień przed warsztatami)
Bilety nie podlegają zwrotowi. Niewykorzystane na udział w danym wydarzeniu mogą jednak zostać wykorzystane na udział w innych organizowanych przez nas szkoleniach.
Prowadzący :
Łukasz Szołtys jest przedsiębiorcą, trenerem i konsultantem. Absolwent studiów z zakresu hotelarstwa, zarządzania hotelami oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Specjalista - praktyk z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora HoReCa ( hotele, pensjonaty, restauracje, firmy cateringowe ). Swoje bogate doświadczenie w branży hotelarskiej zdobył m. in. zarządzając takimi obiektami jak: Hotel Wilga **** w Ustroniu, Centrum Green Hill*** Business & SPA w Wiśle, Hotelu SPA & Wellness Hotel Diament**** w Ustroniu oraz Hotelu Mercure Patria*** w Wiśle; zarządzając działem sprzedaży woj. Śląskiego hotelu Arłamów ****; będąc dyrektorem bazy noclegowej największego uzdrowiska w Polsce gdzie zarządzał zespołem ponad 300 pracowników ( Uzdrowisko Ustroń S.A. ); pełniąc funkcję V-ce Prezesa Wiślańskiej Organizacja Turystycznej w latach 2015-2017, czy pracując w hotelach za granicą m.in. w Stanach Zjednoczonych, Grecji czy Hiszpani. Doradca zarządu oraz Dyrektor sprzedaży i marketingu nowo powstałych hoteli m.in.: Hotel Radisson Blu Sopot **** oraz Hotel Malbork by DeSilva ****. Odpowiadał za wdrażanie i stały nadzór nad procesami dotyczącymi optymalizacji funkcjonowania hoteli. Właściciel firmy doradczej specjalizującej się w zarządzaniu nieruchomościami hotelowymi. Od ponad 10 lat trener sztuki hotelarskiej, gastronomicznej oraz sprzedaży w sektorze HoReCa. Wykładowca i trener w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach oraz Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku.