Marketing Sprzedaż Zarządzanie Rozwój osobisty Wydarzenia okolicznościowe Turystyka i podróże

Event Manager - Jak stworzyć nowoczesny event i skutecznie nim zarządzać

location icon
ONLINE
calendar icon
Od 24 maj 10:00 do 24 maj 15:00

Jeżeli jesteś odpowiedzialny za kompleksową organizację eventów i chcesz :

- dowiedzieć się, które nowoczesne rozwiązania z zakresu techniki eventowej warto wykorzystać, aby zachwycić uczestników i sprawić, że długo nie zapomną o wydarzeniu,

- poznać nowe aplikacje i systemy rejestracji uczestników, które rzeczywiście wpływają na lepsze zarządzanie eventem,

- otrzymać narzędzia pomocne w pracy event managera, dzięki którym m.in. szybko prześledzisz koszty i poprawisz rentowność wydarzenia,

- podpatrzeć drobne detale, dzięki którym uczestnicy nie tylko wracają, ale także wystawiają pochlebne komentarze i polecają nasze wydarzenia innym,

Nie może Cię zabraknąć na najbardziej konkretnych i wartościowych warsztatach na rynku !


Nowoczesne techniki eventowe - jak dzięki najnowszym rozwiązaniom ułatwić zarządzanie i nadzór nad wydarzeniem?

  • Jak zaprojektować nowoczesny event w oparciu o najnowsze techniki w zakresie designu sceny, oświetlenia, multimediów?
  • Jakich aplikacji eventowych warto użyć do skuteczniejszego zarządzania eventem w zależności od charakteru i liczby uczestników?
  • Jakie systemy rejestracji uczestników warto rozważyć biorąc pod uwagę rozmiar imprezy?


Najnowsze trendy w zakresie atrakcji eventowych - które warto wprowadzić podczas wydarzenia, aby osiągnąć efekt WOW?

  • Jak właściwie dobrać atrakcje do charakteru eventu, aby zapewnić jego unikalność i rozpoznawalność?
  • Rozszerzona rzeczywistość i systemy interaktywne - jak wybrać nowoczesne rozwiązania z uwzględnieniem budżetu, celu spotkania i profilu gości, aby zrobiły wrażenie, a nie przytłoczyły?
  • Inscenizacje, eventy stylizowane, opieka animatora - jak stworzyć oryginalne i wysmakowane wydarzenie i gdzie szukać pomysłów, aby odpowiedzieć na potrzeby gości biznesowych i indywidualnych w różnym wieku?
  • Drobne detale, które wpływają na profesjonalizm oraz unikalny charakter wydarzenia i sprawią, że organizowany event stanie się niezapomniany.


Projektowanie kreatywnego wydarzenia - jak się wyróżnić nawet przy małym budżecie?

  • Śledzenie zachodnich trendów w organizacji imprez - skąd czerpać inspiracje, które sprawdzają się w realiach budżetowych małych i średnich eventów oraz jak je adaptować do polskich warunków?
  • Elementy sezonowe w wyróżnieniu wydarzeń zarówno o charakterze prywatnym, jak i biznesowym.
  • Jak w sposób zorganizowany poszukiwać partnerów wydarzenia, dzięki którym obniżysz koszty organizacji, a jednocześnie uświetnisz event?
  • Jak budować otoczkę promocyjną wokół eventu stopniując napięcie? - niedrogie pomysły z wykorzystaniem Facebooka, marketingu szeptanego oraz innych niestandardowych narzędzi marketingu lokalnego.
  • Cateringowy savoir vivre - jak dobrać rodzaj i klasę cateringu do kategorii gościa i jakie rozwiązania sprawdzą się najlepiej, kiedy nie wszyscy uczestnicy mają otrzymać wyżywienie?
  • Jak dokonać metamorfozy zwykłych sal szkoleniowych, aby uzyskać efekt "wow"?
  • Niskobudżetowe pomysły organizacyjne w eventach biznesowych i o charakterze okolicznościowym, które zapadną gościom w pamięć i rozbudzą bardzo pozytywne emocje.


Kompletne scenariusze eventów o charakterze biznesowym i okolicznościowym - jak zaprojektować udane wydarzenie, o którym będą mówić wszyscy?

  • Jak badać potrzeby klienta, aby na ich podstawie stworzyć dobrze skrojony projekt eventu?
  • Jak stworzyć kompletny projekt wydarzenia o charakterze biznesowym, a jak okolicznościowego?
  • Jak zarządzać zespołem przygotowującym wydarzenie? - podział odpowiedzialności, checklisty terminowe i inne autorskie narzędzia, dzięki którym stan przygotowania wydarzeń jest pod kontrolą.
  • Planowanie poszczególnych elementów eventu, aby mieć pełną kontrolę nad postępem realizacji i pewność, że o niczym nie zapomniałeś - "wzorcowy" harmonogram planistyczny eventu.
  • Wyznaczanie "kroków milowych" w przygotowaniu wydarzenia - czemu służy to narzędzie planistyczne?
  • Specyfika planowania kongresu, bankietu, imprezy plenerowej, wesela, chrzcin, spotkania biznesowego - jakie charakterystyczne elementy musisz uwzględnić w planowaniu?
  • Sprawdzone narzędzia i aplikacje pomagające zarządzać przygotowaniem wydarzenia.

Dzięki udziałowi w warsztatach:

  • Poznasz najnowsze techniki eventowe w zakresie m.in. designu sceny, oświetlenia, multimediów czy systemów i aplikacji do obsługi eventu, które warto wprowadzić podczas swoich wydarzeń,
  • Przygotujesz kompletne scenariusze dla wydarzeń biznesowych i okolicznościowych, które uwzględnią wszystkie niezbędne elementy oraz instrukcje postępowania w sytuacjach nieprzewidzianych,
  • Podpatrzysz drobne detale, które wpływają na profesjonalizm oraz unikalny charakter wydarzenia i sprawią, że organizowany event stanie się rozpoznawalny,
  • Dowiesz się, jak pracować nad rentownością wydarzenia - przećwiczysz właściwe kalkulowanie kosztów i poznasz obszary, w których najłatwiej generować zauważalne oszczędności, bez szkody dla jakości eventu,
  • Wyposażysz się w narzędzia stosowane przez najlepszych event managerów w Polsce, które skutecznie pomagają zarządzać eventami o różnej wielkości.


Koszt szkolenia obejmuje :

- udział w szkoleniu dla 1 osoby w wyznaczonym czasie ( harmonogram szkolenia )

- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej

- certyfikat / dyplom ukończenia szkolenia


PLATFORMA ZOOM:

Link oraz ID-kod na szkolenie w ZOOM (link będzie przesłany na podany przez Państwa adres mailowy najpóźniej jeden dzień przed warsztatami)

Bilety nie podlegają zwrotowi. Niewykorzystane na udział w danym wydarzeniu mogą jednak zostać wykorzystane na udział w innych organizowanych przez nas szkoleniach.


Prowadzący :

Łukasz Szołtys jest przedsiębiorcą, trenerem i konsultantem. Absolwent studiów z zakresu hotelarstwa, zarządzania hotelami oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Specjalista - praktyk z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora HoReCa ( hotele, pensjonaty, restauracje, firmy cateringowe ). Swoje bogate doświadczenie w branży hotelarskiej zdobył m. in. zarządzając takimi obiektami jak: Hotel Wilga **** w Ustroniu, Centrum Green Hill*** Business & SPA w Wiśle, Hotelu SPA & Wellness Hotel Diament**** w Ustroniu oraz Hotelu Mercure Patria*** w Wiśle; zarządzając działem sprzedaży woj. Śląskiego hotelu Arłamów ****; będąc dyrektorem bazy noclegowej największego uzdrowiska w Polsce gdzie zarządzał zespołem ponad 300 pracowników ( Uzdrowisko Ustroń S.A. ); pełniąc funkcję V-ce Prezesa Wiślańskiej Organizacja Turystycznej w latach 2015-2017, czy pracując w hotelach za granicą m.in. w Stanach Zjednoczonych, Grecji czy Hiszpani. Doradca zarządu oraz Dyrektor sprzedaży i marketingu nowo powstałych hoteli m.in.: Hotel Radisson Blu Sopot **** oraz Hotel Malbork by DeSilva ****. Odpowiadał za wdrażanie i stały nadzór nad procesami dotyczącymi optymalizacji funkcjonowania hoteli. Właściciel firmy doradczej specjalizującej się w zarządzaniu nieruchomościami hotelowymi. Od ponad 10 lat trener sztuki hotelarskiej, gastronomicznej oraz sprzedaży w sektorze HoReCa. Wykładowca i trener w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach oraz Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Uczestnictwo w szkoleniu
już niedostępne 490,77 zł -