Ewidencja wprowadzającego od kuchni! - Zdobądź cenne i praktyczne wskazówki dotyczące ewidencji i uniknij opłaty produktowej!
Okres sprawozdawczy w zakresie wprowadzanych produktów w opakowaniach za nami! Ze względu na stale pojawiające się wątpliwości dotyczące prowadzenia ewidencji wprowadzającego oraz roli organizacji odzysku w całym procesie, zapraszamy Państwa na bezpłatne szkolenie online! Podczas spotkania poruszymy ważne kwestie związane z prowadzeniem ewidencji przez wprowadzającego oraz przedstawimy cenne wskazówki pozwalające na szacowanie danych zgodnie z prawem oraz uniknięcie opłaty produktowej.
Zachęcamy do udziału w naszym szkoleniu! Dokładny program webinaru dostępny jest poniżej.
Dostępne dwa terminy webinaru do wyboru:
- 13 kwietnia 2023, godz.: 13:00 - 15:00
- 18 kwietnia 2023, godz.: 13:00 - 15:00
Czas trwania spotkania:
- 13:00-15:00 - 2h (w tym przerwa 15-minutowa i 30-minutowy panel pytań i odpowiedzi)
Program szkolenia:
1. Jak ewidencja produktów i opakowań przekłada się na raportowanie do organizacji odzysku2. Jak ewidencja wpływa na sprawozdawczość do BDO?
3. Jak uniknąć opłaty produktowej?
4. Jak ułatwić prowadzenie ewidencji?
5. Jak szacować dane zgodnie z prawem?
6. Panel pytań i odpowiedzi.
Adresaci webinarów:
- dla rozpoczynających przygodę i pracę w zakresie ochrony środowiska, w szczególności obowiązków wprowadzającego,
- specjalistów ds. ochrony środowiska, prowadzących już ewidencję wprowadzającego, ale chcących pogłębić swoją wiedzę oraz uzyskać praktyczne i pomocne wskazówki w tym zakresie,
- dla wszystkich przedsiębiorców, właścicieli jednoosobowych działalności czy dużych sieci handlowych, wprowadzających produkty w opakowaniach,
- osoby zainteresowane tematyką szkolenia oraz chcące pogłębić swoją wiedzę z zakresu ochrony środowiska (w szczególności obowiązków wprowadzającego).
Cel webinarów:
- przekazanie wiedzy eksperckiej z zakresu obowiązków wprowadzającego oraz prowadzenia ewidencji,
- wskazanie roli organizacji odzysku w obszarze ewidencji wprowadzającego,
- podniesienie kwalifikacji uczestników oraz zdobycie przez nich cennych i praktycznych wskazówek dotyczących ewidencji wprowadzającego.
Korzyści płynące z uczestnictwa w webinarach:
- zdobycie kompleksowej i praktycznej wiedzy oraz umiejętności z zakresu obowiązków wprowadzającego oraz prowadzenia ewidencji wprowadzającego od ekspertów - praktyków;
- poznanie wskazówek pomocnych w tworzeniu ewidencji;
- Q&A, czyli panel pytań i odpowiedzi w trakcie webinaru;
- materiały szkoleniowe (nagranie webinaru, prezentacja, akty prawne, Q&A - zebrane pytania i odpowiedzi), w tym plansze dydaktyczne do wydrukowania i użytkowania do celów własnych;
- indywidualny quiz wiedzy do samodzielnego wykonania po webinarze utrwalający wiedzę po przebytym szkoleniu;
- wsparcie po szkoleniu - możliwość zadawania pytań w zakresie wykupionego webinaru oraz skorzystanie z bezpłatnych konsultacji online po zakończonym szkoleniu.
Zapraszamy do udziału w webinarze!
W przypadku pytań prosimy o kontakt: [email protected]
Organizacja:
1. Szkolenie online jest bezpłatne. Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się na szkolenie poprzez stronę Evenea oraz podanie prawidłowego i aktualnego adresu mailowego, na który zostanie wysłany link.
2. Szkolenie przeprowadzone zostanie online (uczestnik otrzyma link do szkolenia).
Dostęp do webinaru:
Webinar zostanie poprowadzony online, przez stronę internetową, do której uczestnik otrzyma właściwy link.
Przed rozpoczęciem webinaru wyślemy na e-mail, który podali Państwo przy wyborze biletu, link do spotkania online, dlatego prosimy o poprawne wpisanie e-maila firmowego, z którego Państwo na co dzień korzystają. Link zostanie wysłany nie wcześniej niż dzień przed warsztatem.