Facebook Ads od podstaw
- nie wiesz, jakie cele reklamowe zrealizują Twoje cele biznesowe;
- chcesz poznać sprawdzone formaty i kreacje reklamowe;
- szukasz skondensowanej wiedzy na temat reklam przekazanej w zrozumiały sposób;
- chcesz poznać sposoby tworzenia grup odbiorców na wysokim poziomie;
- chcesz podnieść swoje kompetencje w obszarze social media.
Jeśli choć raz odpowiedziałeś_aś TAK, to ten kurs jest dla Ciebie!
Program:
- Struktura kampanii reklamowej
- Zestaw reklam krok po kroku
- Grupa niestandardowych odbiorców
- Remarketing
- Kreacja
- Analiza i raportowanie
- Testy
- Część praktyczna
Potrzebujesz dofinansowania od pracodawcy, ale natłok pracy sprawia, że nie masz czasu na pisanie dodatkowych maili? Nie martw się, zadbałam też i o to. Kliknij TUTAJ i pobierz gotowy list, który wystarczy wypełnić danymi.
FAQ
- W jakiej formie odbywa się kurs?
Odbywa się w całości online. - Kiedy startuje kurs?
14 czerwca i trwa około 3 godzin. - Czy mogę zrezygnować z zakupionego kursu?
Po opłaceniu biletu nie ma już takiej możliwości. Jeśli jednak nie będziesz mógł wziąć udziału w tej edycji, budżet może przejść na poczet kolejnej. - Czy dostanę potwierdzenie zdobytych umiejętności?
Tak, każdy uczestnik otrzyma certyfikat drogą mailową. - W jakiej formie mogę zapłacić za dostęp do szkolenia?
Płatność odbywa się przez platformę Evenea. Są na niej dostępne płatności online - można wygenerować również fakturę. - Czy otrzymam prezentację lub nagranie?
Tak, po kursie otrzymasz dostęp do dysku, na którym będzie nagranie. Dostęp jest na 3 miesiące. - Czy otrzymam jakieś materiały dodatkowe?
Tak, każdy uczestnik otrzyma checklistę skutecznej kampanii reklamowej oraz linki z dokładnymi wytycznymi, jak założyć konto i je poprawnie skonfigurować. - Kiedy dostanę maila z informacją z linkiem do kursu?
- Link do wydarzenia otrzymasz dzień wcześniej na adres e-mail, który podałeś_aś w systemie Evenea.
- Ile trwają konsultacje?
1 godzinę (online). - Co otrzymam w ramach konsultacji?
Wszelką pomoc w zakresie konta reklamowego i reklam: możemy przeprowadzić audyt reklam, zweryfikować strategię, otrzymasz rekomendacje działań. - Czy liczba miejsc jest ograniczona?
Tak. Jest tylko 20 miejsc w tym 5 biletów z opcją konsultacji.
Opinie na temat kursu:
"Było naprawdę super! Dowiedziałam się wszystkiego, czego oczekiwałam i kurs bardzo mi wszystko rozjaśnił! Jeśli miałabym cokolwiek zmienić to może warto byłoby po szkoleniu otrzymać zapis nagrania lub takie materiały podsumowujące, żeby nie zapomnieć o niczym, co było na szkoleniu :) Myślę, że byłaby to duża wartość dodana, ale ogólnie, jestem naprawdę zadowolona! :)"
"Jestem po innym kursie i teoretycznie wiedziałam tak z 50+% rzeczy, ale te pozostałe % to wiedza praktyczna, której mi brakowało, czyli np ze opis się nie liczy, ze wystarcza 3 zdania, ze koniecznie trzeba robić testy reklam A/B, o tym, żeby wideo miało 15 sek itd. Wiec utwierdziło mnie to, ze wiem już dużo i nie ma co się bać tylko trzeba usiąść na 4 literach i nabyć doświadczenia."
"Szkolenie jest bardzo merytoryczne, bez zbędnego lania wody. Miłe było to, że dostałam odpowiedź na wszystkie pytania zadane nie tylko w trakcie kursu, ale też przed nim, co tylko potwierdza, że bardzo dbasz o swoich klientów i słuchasz ich głosu :)"
"Szkolenie bardzo mi się podobało. Wszystko zostało dobrze wytłumaczone. Polecam bardzo wszystkim, którzy chcą rozpocząć pracę w Facebook Ads lub osobom, które już tam wracają ale ich wiedza była nieuporządkowana."
Joanka Stefaniak
Jestem ekspertką w obszarze mobile marketing, performance i social media. Zrealizowałam ponad 300 godzin szkoleniowych i warsztatowych tworząc autorski program w obszarze Facebook Ads oraz współpracując od blisko 3 lat m.in. z Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu i Chorzowie, Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza, Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu oraz Akademią Finansów i Biznesu Vistula. Moje zajęcia wielokrotnie były doceniane przez studentów i kadrę. Współpracowałam m.in. z: Bee Talents, Qpony, Blix, Vicher, Lampomat.pl, Jubiler Schubert, Platinium Cast PR.