Flying Figma
Flying Figma
Chcesz rozpocząć przygodę z UX/UI Designem, ale nie wiesz jak? Zacznij od Figmy — jednego z najważniejszych narzędzi każdego projektanta. "Flying Figma" pozwoli Ci zdobyć praktyczne umiejętności tworzenia interfejsów użytkownika, prototypów oraz grafik!
Zapisz się na nasz kurs, a eksperci z Flying Bisons pokażą Ci, jak w pełni wykorzystać jej potencjał!
Dlaczego warto wziąć udział w kursie?
- Poznasz doświadczonych projektantów, którzy podzielą się z Tobą swoją wiedzą.
- Dzięki zadaniom praktycznym, nauczysz się organizować pracę oraz obsługiwać Figmę.
- Dowiesz się, jak tworzyć proste prototypy.
- Nauczysz się pracować się z komponentami oraz z autolayoutem.
Wymagania wstępne
Konto na Figmie: darmowa wersja jest zupełnie wystarczająca. Tutaj założysz konto.
Dlaczego Flying Bisons Academy?
Czy korzystasz z aplikacji KFC albo robisz zakupy przez stronę Hebe? Jeśli tak, to znasz już niektóre z naszych produktów, które tworzymy od samego początku!
Flying Bisons jest liderem digital consultingu w Polsce, a misją naszej Akademii jest przekazywanie praktycznej wiedzy i umiejętności z obszaru badań, strategii, user experience i product designu.
Harmonogram
Dzień 1: 27.02.2024 (wtorek) w godz. 16:30 - 20:30
Dzień 2: 29.02.2024 (czwartek) w godz. 16:30 - 20:30
Sesja QA: 05.03.2024 (wtorek) 16:30 - 18:30
Dzień 1.
27.02.2024 (wtorek), godz. 16:30 - 20:30
1. Wstęp
Poznamy się bliżej i pokażemy plik, na którym będziemy pracować w ramach kursu.
2. Interfejs i narzędzia
Opowiemy o funkcjach, dostępnych na Figmie oraz przedstawimy ich praktyczne zastosowanie.
3. Organizacja pracy w Figmie
Wskażemy dobre praktyki tworzenia projektów i trzymania w nich porządku.
4. Q&A + zadanie do zrobienia w domu
Na zakończenie przeprowadzimy sesję Q&A i wyjaśnimy, na czym będzie polegać zadanie domowe. :)
Dzień 2.
29.02.2024 (czwartek), godz. 16:30 - 20:30
1. Autolayout
Przedstawimy jedną z kluczowych funkcji Figmy, na której opierają się wszystkie profesjonalne projekty.
2. Praca z komponentami
Opowiemy o komponentach oraz ich praktycznym zastosowaniu.
3. Tworzenie prototypów
Pokażemy, jak tworzyć interaktywne interfejsy, porozmawiamy o dostępnych funkcjonalnościach oraz zbudujemy prosty prototyp aplikacji.
4. Q&A + zadanie do zrobienia w domu
Na zakończenie poprowadzimy sesję Q&A oraz omówimy szczegóły dotyczące zadania domowego. :)
Dzień 3.
05.03.2024 (czwartek), godz. 16:30 - 18:30
1. Omówienie pracy domowej
Wszyscy będą mieli możliwość zaprezentowania swojego zadania oraz otrzymają od nas feedback.
2. Q&A
Zadacie pytania oraz wymienimy się doświadczeniami.
Prowadzący
Łukasz Krótki
Od 2 lat pracuję we Flying Bisons, gdzie zaczynałem jako stażysta, a obecnie zajmuję stanowisko UI/UX Designer. Swoje doświadczenie zdobywałem, projektując m.in. dla takich marek, jak Nethone oraz kikfit. Jako jeden z około 340 projektantów na świecie posiadam certyfikat "E-commerce UX Proffesional by Baymard Institute".
Marta Stachura
Jestem Product Designerką z ponad 3-letnim doświadczeniem. Ukończyłam studia z kognitywistyki, projektowania graficznego i zarządzania kreatywnego, a doświadczenie zawodowe zdobyłam w obszarach health techu, e-commerce i bankowości. W swojej pracy uwielbiam łączenie wielu perspektyw — zwłaszcza współpracę z developmentem i biznesem. Po godzinach lubię dzielić się wiedzą i pomagać w rozwoju innym projektantom :)