Fundamenty tworzenia inteligentnych produktów | 15-17 maja 2024
Online
Od 15 maj 9:00 do 17 maj 13:15
Od 3 688,77 zł
Fundamenty tworzenia inteligentnych produktów
- Uporządkujesz wiedzę o fundamentach UX, produktach cyfrowych i doświadczeniach klientów w czasach AI
- Zdobędziesz międzynarodowy certyfikat UX-PM
- Nauczysz się oceniać design oraz użyteczność serwisów i aplikacji WWW
- Dowiesz się, jak poprowadzić projekt i angażować do niego marketingowców, developerów i zarząd
Poziom 1 - Adopting UX
Cele
- Rozumienie kluczowych pojęć i metod UX
- Poznanie podstawowych narzędzi integracji UX w proces projektowy
- Nabycie umiejętności umożliwiających skuteczne promowanie podejścia zorientowanego na użytkownika w swojej organizacji
Zalety
- Treść szkolenia podzielona jest na 3 obszary (teorii, warsztatów rozwiązujących problemy, analizy case study)
- Indywidualny charakter szkolenia (grupy 12-osobowe)
- Międzynarodowy egzamin odbywa się bezpośrednio po 3 dniu szkolenia
Treść
- Definicja User Experience, podstawowe wytyczne dotyczące UX i ROI
- Narzędzia i metodologie UX dostosowane do różnych faz rozwoju produktu
- Konsolidacja i prezentacja sposobów rozróżniania projektów UX na podstawie przykładów
- Zgłębienie i praktyczne zastosowanie: obserwacji grup fokusowych i testów na użytkownikach, ewaluacji UI, indywidualnych refleksji, dyskusji i odgrywania ról w celu ukształtowania umiejętności ewangelizacji UX
- Kombinacja teorii, warsztatów rozwiązujących problemy i analizy case study
Po ukończeniu certyfikatu
Znasz
- Różnicę pomiędzy UX a Usability oraz znaczenie innych terminów związanych z User Experience
- Potencjalne korzyści implementacji metod UX w projekcie i firmie
- Pytania, które należy zadać w celu spojrzenia na projekt z perspektywy użytkownika
- Sposób realizacji 3 podstawowych metod badawczych wykorzystywanych przez specjalistów UX
Umiesz
- Przekonać udziałowców do wykorzystania podejścia UX w projekcie
- Efektywnie komunikować się ze specjalistami UX, briefować agencje UX
- Realizować podstawowe metody UX (benchmarking, kreowanie person etc.)
Zauważysz różnicę w
- Sposobie propagowania UX w swojej firmie
- Jakości realizowanych projektów i dostarczanych produktów
- Pozyskiwaniu specjalistów UX do projektów oraz odpowiednim ich wprowadzaniu