Marketing IT i Nowe technologie

Google Search Console - zrozum, zoptymalizuj, zmierz

location icon
ClickMeeting Dowolne, Gdzieś na świecie
calendar icon
Od 8 maj 20:00 do 24 maj 21:15
ticket icon
Od 1 562,10 zł

🔟➕1️⃣ godzin
🔟➕1️⃣ dni z SEO
🕗 godzina 20:00
4️⃣ części szkolenia

Zrozum metodologię, zoptymalizuj swój On-Site i bezbłędnie zmierz swoje #SEO z 🆓 Google Search Console!

🆕 !NOWA FORMUŁA! Dlaczego? 🆕
👉 poświęcenie całego dnia to za dużo
👉 dojazd to także poświecony czas i pieniądze
👉 obniżona koncentracja po obiedzie
👉 duża dawka materiału powoduje, że wiele rzeczy zapominasz
👉 łatwiejsze przyswajanie materiału

Zgodnie z feedbackiem:
✅ Materiał dłuższy żeby rozszerzyć wątki do MAXIMUM!
✅ Materiał rozłożony w czasie, ale mięsny w każdej części!
✅ Możliwość zakupu z materiałem VIDEO!
✅ Jeszcze więcej praktyki!
✅ Przykłady zastosowań danych, których nie znajdziesz w Internecie!

===========================================================================

NIEZALEŻNE OPINIE

Samo szkolenie, mięsne. Widać ogromne doświadczenie prowadzącego. Kilka wątków takich jakie zostały poruszony już od wczoraj wykorzystuje w swoich projektach. Zdecydowanie na plus.
Bardzo mocno polecam to szkolenie, jak uzupełnienie wiedzy. Wątków jest tak dużo, że każdy znajdzie coś dla siebie i swojego biznesu.

Mateusz Mazur - Specjalista SEO & WordPress Developer, Link do opinii na LinkedIN

Szkolenie było ciekawe, dobrze prowadzone i przede wszystkim stanowiło coś więcej niż tylko świetne przypomnienie z funkcjonalności tego narzędzia. Udało mi się znaleźć zarówno rzeczy nowe jak i takie, które zostały dawno zapomniane.
Bardzo podobała mi się część poświęcona indeksowaniu.
Całość prowadzona była w przyjaznej atmosferze, feedback od innych uczestników szkolenia przełożył się na wspólne omawianie ciekawych przypadków.

Karol Kwiatkowski - SEO Expert w Citibank, Link do opinii

===========================================================================

FEEDBACK NA TEMAT SZKOLENIA

100% - zadowolenie ze szkolenia

95% - jakość szkolenia

95% - cena szkolenia

===========================================================================

PLAN SZKOLENIA

Część 1. Wstęp do technicznego SEO

Ta część trwa dwa dni - 8 oraz 9 maja.

  • Czy AI rozwiąże rozwiąże nasze problemy On-Site?
  • Jak na zasoby patrzy Google vs Jak na zasoby Google patrzymy my
  • Jak działa Googlebot crawlując / skanując strony internetowe?
  • Omówienie kolejkowania, crawlowania, procesowania, indeksowania i renderowania stron internetowych
  • Jakie są stany indeksowania adresów URL?
  • Czego możemy dowiedzieć się z raportu crawlowania serwisu?
  • Crawl budget - czym jest i od czego zależy?
  • Jakie są kody odpowiedzi i jak wpływają na Crawl Budget?
  • Narzędzie "Sprawdzanie adresu URL" - co w sobie kryje i co możemy z niego odczytać?
  • Minimum Value to Index - czym jest i dlaczego Google nie indeksuje Twoich stron internetowych?

Część 2. Optymalizacja doświadczenia użytkownika (SXO) + Tips & Tricks

Ta część trwa dwa dni - 10 oraz 11 maja.

  • Tips & Tricks - jak uzyskiwać więcej danych z Google Search Console, których nie widzisz w raportach
  • Jakie są ukryte zakładki w Google Search Console, które ukryli pracownicy Google?
  • Czym są ręczne działania w Twojej witrynie i jak weryfikować i rozwiązywać problemy bezpieczeństwa?
  • Jak reagować na spadki SEO w trakcie oraz po aktualizacjach?
  • Czym jest Page Experience i jaki może mieć wpływ na Twoje wyniki?
  • Widoczność reklam i wprowadzanie w błąd użytkowników - co to jest i gdzie to weryfikować?
  • Jak i po co korzystać z raportu z linkami?
  • Najważniejsze dane strukturalne oraz takie, których nie ma w dokumentacji, a które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania
  • Jak Google Search Console pomaga w migracji witryny i o czym należy pamiętać?

Część 3. Rozwiązywanie problemów z indeksacją witryny

Ta część trwa 4 dni. 3 dni szkolenia i jeden dzień z przykładami i rozwiązaniami. Od 15 do 18 maja.

  • Masowe i niemasowe wyindeksowywanie adresów URL z przykładami
  • Wspomaganie skanowania i indeksacji poprzez mapy witryny
  • Jak podejść do limitów i jak je obchodzić w raportach Google Search Console
  • Jak przeprowadzić analizę indeksacji serwisu i czemu raport, który jest zielony nie oznacza, że wszystko jest w porządku?
  • Analiza stron niezindeksowanych
    • podział raportów na krytyczne, ważne i standardowe
    • jak znaleźć przyczyny problemów
    • gotowe rozwiązania wszystkich stanów nieindeksowania adresów URL
  • Najważniejsze informację na temat optymalizacji filmów w witrynie

Część 4. Mierzenie skuteczności swojego SEO (15-16-17 marca)

Ta część trwa 3 dni - 22, 23 oraz 24 maja.

  • Jak Google zbiera dane na temat skuteczności witryn internetowych?
  • Dwie metodologie przedstawiania danych w Google Search Console
  • Dlaczego dostajesz tylko część danych w raporcie skuteczności?
  • Jak sprawdzić procent danych oraz jak z niego skorzystać w swoich raportach?
  • Jak wyciągać więcej danych i fraz z raportu? Więcej niż 1000 w panelu.
  • Jak rozdzielić ruch SEO oraz Brand z całego ruchu organicznego w raporcie i dlaczego to ważne?
  • Jak uzyskać dane z Google Maps w raporcie skuteczności i jak je wykorzystać?
  • Jak analizować kliknięcia, widoczność w raporcie?
  • Analiza Discover, Google News, Grafiki i Wideo
  • Jak analizować wyniki i z jakich raportów może korzystać od razu?

===========================================================================

Szkolenie odbędzie się online na platformie ClickMeeting - możesz być incognito jak się wstydzisz i zadawać pytania na czacie.

Codziennie od godziny 20:00 przez około jedną godzinę!

Krótko o prowadzącym (nie lubię pisać o sobie):
- Strona internetowa seba.heymann.pl
- Mój Linkedin
- Mój Youtube z materiałami
-
 Mój Facebook

Jeżeli podoba Ci się styl w jakim prowadzę prezentacje to zapraszam - 11 godzin "mocnego materiału" potwierdzone niezależnymi opiniami:
https://www.linkedin.com/feed/update/urn%3Ali%3Aactivity%3A7023557322610216960/
https://www.linkedin.com/feed/update/urn%3Ali%3Aactivity%3A7024057901904191488/

===========================================================================

BILET WSTĘPU
- wstęp na szkolenie dla jednej osoby
- wstęp do ukrytej grupy na Facebooku https://prnt.sc/CmdrvMiCu5bZ (pod warunkiem kupienia biletu na wszystkie części)
- bezpośredni zbiór linków do materiałów i zakładek (w zależności od rodzaju biletu do części na której byłeś)
- dostępy do plików Excel, pokazywanych w trakcie szkolenia (w zależności od rodzaju biletu do części na której byłeś)
- certyfikat ukończenia szkolenia / konkretnego etapu pod warunkiem, że weźmiesz w nim udział!
- materiał wideo w zależności od biletu

===========================================================================

W razie pytań pozostaje do dyspozycji.

Sebastian Heymann - SEO #RDE w projekcie seba.heymann.pl oraz Specjalista SEO R&D w Linkhouse

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Pełne szkolenie + materiały
już niedostępne 1 562,10 zł -
  Pełne szkolenie + VIDEO + materiały
już niedostępne 2 054,10 zł -
  Pełne szkolenia + materiały + konsultacja SEO w GSC 0,5h
już niedostępne 1 563,33 zł -
  Pełne szkolenie + VIDEO + materiały + konsultacja SEO W GSC 0,5h
już niedostępne 2 055,33 zł -