Biznes i Przedsiędsiębiorczość Zarządzanie

JAK GADAĆ, ŻEBY SIĘ DOGADAĆ? - czyli różne style komunikacji w biznesie

location icon
ONLINE
calendar icon
Od 6 lip 10:00 do 6 lip 14:00

Dobra komunikacja jest kluczem do powodzenia w biznesie. Jej skuteczność w dużym stopniu decyduje o tym, jak jesteś postrzegany przez współpracowników, szefów i klientów. Jeśli uświadomisz sobie, że kluczem do zrozumienia jest różnorodność to możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia.


Czy zauważyłeś, że czasem trudno jest Ci nadążyć za klientem który chce jak najszybciej "dojść do brzegu" nie słuchając Twoich szczegółowych analiz?
A może jest całkiem inaczej - gdy Ty jesteś już na etapie działania Twoi współpracownicy wciąż zadają dziesiątki szczegółowych pytań o cel, proces, kierunek….
A może jesteś osobą, która ma mnóstwo doskonałych pomysłów i problem ze zrozumieniem ze strony szefów i współpracowników, którzy oczekują od Ciebie analitycznej pracy nad jednym idealnie wypracowanym rozwiązaniem.
A może nic tak Cię nie drażni jak pytania o wstępne konkluzje, gdy Ty jeszcze wciąż analizujesz temat.


Ten warsztat jest dla Ciebie jeżeli:

  • zauważyłeś, że takie sytuacje mają wpływ na Twoje relacje, Twoją satysfakcję z pracy lub Twoje powodzenie w biznesie i chciałbyś to zmienić.
  • chciałbyś wiedzieć, jak sobie lepiej poradzić z wyzwaniem skutecznej komunikacji w relacjach ze współpracownikami, zespołem, szefem lub klientem.
  • chciałbyś być bardziej skutecznym w komunikacji biznesowej.
  • zadajesz sobie czasem pytanie, co daje większą szansę na skuteczną komunikację w biznesie.
  • chciałbyś zrozumieć od czego zależy efektywność pracy twojego zespołu on-line.

Jeżeli:

  • zarządzasz zespołem lub jesteś członkiem zespołu i oczekuje się od Ciebie współpracy w ramach hasła "team work".
  • zajmujesz się wspieraniem rozwoju i efektywności pracowników.
  • pracujesz w tzw. usługach konsultacyjno-doradczych lub jesteś prawnikiem i Twoje dobre zrozumienie klienta i Ciebie przez klienta jest niezbędne w Twojej pracy.


SERDECZNIE ZAPRASZAMY!


Udział w warsztatach pozwoli Ci:

  • wstępnie zdiagnozować Twój styl myślenia i znaleźć odpowiedź na pytanie, jakie są jego mocne strony i gdzie kryją się "długie ogony", które mogą Ci utrudniać skuteczną komunikację.
  • ustalić jak najlepiej wykorzystać mocne strony Twojego stylu myślenia dla zwiększenia skuteczności komunikacji.
  • uczulić, na co zwracać uwagę w komunikacji z osobami reprezentującymi inny styl myślenia albo reprezentującymi taki sam jak Twój styl myślenia.
  • zastanowić się nad mocnymi stronami Twojego zespołu i na co powinieneś zwrócić większą uwagę jako jego szef.
  • zdiagnozować co wnosisz do zespołu lub Twoich relacji biznesowych.

Informacje organizacyjne:

Szkolenie odbędzie się z wykorzystaniem platformy ZOOM i tablic MIRO. Link do spotkania otrzymasz dzień przed wydarzeniem. Warsztaty są prowadzone interaktywnie, do udziału niezbędny jest komputer oraz kamera. Tablice MIRO - w trakcie warsztatów będziemy korzystać z wirtualnej tablicy miro (https://miro.com/). Można założyć tam darmowe konto, ale nie trzeba, możesz bowiem występować jako "gość". Dostęp do tablicy, na której będziemy pracować otrzymasz w trakcie warsztatu. Uwaga: Miro dość słabo działa w przeglądarce Microsoft Explorer, więc jeśli możesz skorzystaj z Chroma lub Firefoxa.


Warsztaty poprowadzą:


Ewa Cieślawska - Certyfikowany trener FRIS® i FACET5, coach, facylitator, trener myślenia wizualnego.

Posiada wieloletnie doświadczenie branży HR. Współpracuje jako trener z EY Academy of Business. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz innowacyjnego programu kreowania i rozwijania liderów i trenerów Leaders are Trainers. W swojej pracy trenera facylitatora pracuję autorską metodologią Momentum Method Beaty Kapcewicz, zawierającą narzędzia z obszaru treningu kompetencji, treningu mentalnego, procesu grupowego i przyspieszonego uczenia. Wprowadza zmianę na poziomie świadomości, postaw, nawyków liderskich i zachowań. Wspiera organizacje w obszarze rozwoju ludzkiego potencjału, budowania efektywnych zespołów, komunikacji i pobudzania zaangażowania pracowników.

Justyna Glińska - Manager, doradca HR, trener biznesu i coach.
Jest praktykiem w obszarze zarządzania i wdrażania polityki HR. Wspiera organizacje w zarządzaniu potencjałem pracowników oraz w projektach rekrutacyjnych, AC/DC, outplacementu. Skupia się na działaniach podnoszących efektywność i zaangażowanie pracowników tak aby dostarczyć nowe kompetencje i budować standardy kulturowe organizacji. Członek Polskiego Stowarzyszenia HRBP. Jednocześnie realizuje działania coachingowe i mentorskie, których celem jest rozwijanie pracowników i wdrażania kompetencji w zachowania. Identyfikuje potrzeby, talenty, wypracowuje strategie umożliwiające przejście na wyższy poziom rozwoju biznesowego. Nie daje gotowych rozwiązań, bo tylko te które są wynikiem wspólnej pracy gwarantują potrzebę ich wprowadzenia w życie.

    Jeśli potrzebujesz jakichkolwiek dodatkowych informacji, zadzwoń pod numer 666 350 718 lub wyślij mail na adres [email protected] - odpowiemy chętnie na wszystkie pytania.

    http://www.addicotrainers.pl

    Dołącz do wydarzenia

    Dołącz do wydarzenia
      Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
      bilet normalny
    już niedostępne 390,00 zł -