Marketing Sprzedaż Biznes i Przedsiędsiębiorczość Turystyka i podróże

Jak stworzyć ofertę hotelu, która sprzeda ?

location icon
ONLINE
calendar icon
Od 26 maj 10:00 do 26 maj 15:00

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia profesjonalnej sprzedaży i pozyskiwania lojalnych klientów. Szkolenie daje praktyczne narzędzia, inspirujące rozwiązania marketingowo - sprzedażowe zwiększające obroty, prawdziwe realia rynku hotelowego.


Jak stworzyć unikalną ofertę hotelową, która pomoże zrealizować plan sprzedażowy?

  • Co musisz wiedzieć o swoim hotelu, żeby maksymalnie wykorzystać potencjał jego lokalizacji, otoczenia i specyfiki obiektu, celem stworzenia oferty hotelowej - na jakie elementy warto postawić w stosunku do Gości (z rozróżnieniem na segment B2B/B2C)
  • Jak właściwie wykorzystać wszystkie dane, którymi dysponuje hotel, by umiejętnie personalizować oferty i dostosowywać je do profilu Gości - co zrobić, by efektywniej prowadzić sprzedaż pokoi hotelowych i innych usług
  • Jak napisać skuteczną ofertę hotelu - jak znaleźć swój unique selling point oraz jakich fraz i wyrażeń używać, by osiągnąć jak największą sprzedaż
  • Prezentacja graficzna walorów obiektu - jak musisz przygotować zdjęcia i/lub film o Twoim obiekcie, aby Gość kupił "oczami"

Spójna strategia marketingowa jako konieczność do stworzenia nowoczesnej oferty hotelowej

  • Jakie metody marketingowe stosują większe hotele, których główna działalność opiera się na klientach biznesowych, a jaka forma marketingu sprawdza się w mniejszych obiektach, które koncentrują się na pozyskaniu klienta indywidualnego
  • Jak poprawić reputację hotelu i umiejętnie zarządzać opiniami Gości w mediach społecznościowych i sieci interentowej, aby wzmocnić markę i zwiększyć przychody obiektu hotelowego
  • Jakie rodzaje mediów społecznościowych warto wykorzystać w promocji obiektu hotelowego w 2019 r.? - przegląd trendów i nowości
  • Jak motywować Gości do pozostawiania pozytywnych komentarzy w serwisach zewnętrznych i na własnej stronie www? - monitoring mediów społecznościowych i sieci internetowej
  • Marketing Automation - wykorzystanie nowoczesnych technologii w pozyskiwaniu Gości hotelowych

Efektywna polityka sprzedaży zorientowana na skuteczne pozyskiwanie Gości

  • Psychologia cen i sposoby prezentacji kosztów oferty - czy cena powinna być prezentowana jako suma czy w rozbiciu na osobę? Jaka cena jest uznawana za najtańszą przez Gościa?
  • Co traktować jako nieodłączną część oferty, a co jako świadczenia fakultatywne, aby Gość nie dostał zbyt kosztownej oferty, a jednocześnie nie mógł zrezygnować ze zbyt wielu jej składników
  • Jak "obronić" wysoką cenę swoich usług ukazując w zamian jakość, profesjonalizm i bezpieczną współpracę? - gotowe pomysły na argumentację sprzedażową
  • Sprzedaż własna a sprzedaż przez pośredników (booking.com, HRS, Expedia) - jak prezentować ofertę, by Goście chcieli dokonywać rezerwacji bezpośrednio w Twoim hotelu

Jak stworzyć unikalną ofertę hotelową, która pomoże zrealizować plan sprzedażowy?

  • Co musisz wiedzieć o swoim hotelu, żeby maksymalnie wykorzystać potencjał jego lokalizacji, otoczenia i specyfiki obiektu, celem stworzenia oferty hotelowej - na jakie elementy warto postawić w stosunku do Gości (z rozróżnieniem na segment B2B/B2C)
  • Jak właściwie wykorzystać wszystkie dane, którymi dysponuje hotel, by umiejętnie personalizować oferty i dostosowywać je do profilu Gości - co zrobić, by efektywniej prowadzić sprzedaż pokoi hotelowych i innych usług
  • Jak napisać skuteczną ofertę hotelu - jak znaleźć swój unique selling point oraz jakich fraz i wyrażeń używać, by osiągnąć jak największą sprzedaż
  • Prezentacja graficzna walorów obiektu - jak musisz przygotować zdjęcia i/lub film o Twoim obiekcie, aby Gość kupił "oczami"

Spójna strategia marketingowa jako konieczność do stworzenia nowoczesnej oferty hotelowej

  • Jakie metody marketingowe stosują większe hotele, których główna działalność opiera się na klientach biznesowych, a jaka forma marketingu sprawdza się w mniejszych obiektach, które koncentrują się na pozyskaniu klienta indywidualnego
  • Jak poprawić reputację hotelu i umiejętnie zarządzać opiniami Gości w mediach społecznościowych i sieci interentowej, aby wzmocnić markę i zwiększyć przychody obiektu hotelowego
  • Jakie rodzaje mediów społecznościowych warto wykorzystać w promocji obiektu hotelowego w 2019 r.? - przegląd trendów i nowości
  • Jak motywować Gości do pozostawiania pozytywnych komentarzy w serwisach zewnętrznych i na własnej stronie www? - monitoring mediów społecznościowych i sieci internetowej
  • Marketing Automation - wykorzystanie nowoczesnych technologii w pozyskiwaniu Gości hotelowych

Efektywna polityka sprzedaży zorientowana na skuteczne pozyskiwanie Gości

  • Psychologia cen i sposoby prezentacji kosztów oferty - czy cena powinna być prezentowana jako suma czy w rozbiciu na osobę? Jaka cena jest uznawana za najtańszą przez Gościa?
  • Co traktować jako nieodłączną część oferty, a co jako świadczenia fakultatywne, aby Gość nie dostał zbyt kosztownej oferty, a jednocześnie nie mógł zrezygnować ze zbyt wielu jej składników
  • Jak "obronić" wysoką cenę swoich usług ukazując w zamian jakość, profesjonalizm i bezpieczną współpracę? - gotowe pomysły na argumentację sprzedażową
  • Sprzedaż własna a sprzedaż przez pośredników (booking.com, HRS, Expedia) - jak prezentować ofertę, by Goście chcieli dokonywać rezerwacji bezpośrednio w Twoim hotelu

Koszt szkolenia obejmuje :

- udział w szkoleniu dla 1 osoby w wyznaczonym czasie ( harmonogram szkolenia )

- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej

- certyfikat / dyplom ukończenia szkolenia


PLATFORMA ZOOM:

Link oraz ID-kod na szkolenie w ZOOM (link będzie przesłany na podany przez Państwa adres mailowy najpóźniej jeden dzień przed warsztatami)

Bilety nie podlegają zwrotowi. Niewykorzystane na udział w danym wydarzeniu mogą jednak zostać wykorzystane na udział w innych organizowanych przez nas szkoleniach.


Prowadzący :

Łukasz Szołtys jest przedsiębiorcą, trenerem i konsultantem. Absolwent studiów z zakresu hotelarstwa, zarządzania hotelami oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Specjalista - praktyk z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora HoReCa ( hotele, pensjonaty, restauracje, firmy cateringowe ). Swoje bogate doświadczenie w branży hotelarskiej zdobył m. in. zarządzając takimi obiektami jak: Hotel Wilga **** w Ustroniu, Centrum Green Hill*** Business & SPA w Wiśle, Hotelu SPA & Wellness Hotel Diament**** w Ustroniu oraz Hotelu Mercure Patria*** w Wiśle; zarządzając działem sprzedaży woj. Śląskiego hotelu Arłamów ****; będąc dyrektorem bazy noclegowej największego uzdrowiska w Polsce gdzie zarządzał zespołem ponad 300 pracowników ( Uzdrowisko Ustroń S.A. ); pełniąc funkcję V-ce Prezesa Wiślańskiej Organizacja Turystycznej w latach 2015-2017, czy pracując w hotelach za granicą m.in. w Stanach Zjednoczonych, Grecji czy Hiszpani. Doradca zarządu oraz Dyrektor sprzedaży i marketingu nowo powstałych hoteli m.in.: Hotel Radisson Blu Sopot **** oraz Hotel Malbork by DeSilva ****. Odpowiadał za wdrażanie i stały nadzór nad procesami dotyczącymi optymalizacji funkcjonowania hoteli. Właściciel firmy doradczej specjalizującej się w zarządzaniu nieruchomościami hotelowymi. Od ponad 10 lat trener sztuki hotelarskiej, gastronomicznej oraz sprzedaży w sektorze HoReCa. Wykładowca i trener w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach oraz Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Uczestnictwo w szkoleniu
już niedostępne 490,77 zł -