KIEROWANIE ZESPOŁEM - nowoczesne techniki kierowania i motywowania pracowników ON-LINE
Szkolenie zdalne KIEROWANIE ZESPOŁEM - nowoczesne techniki kierowania i motywowania pracowników jest przygotowanie uczestników do efektywnego prowadzenia zespołu w przyjaznej atmosferze opartej na otwartej komunikacji.
Zakres merytoryczny:
▶ przekonania wspierające i ograniczające
▶ błędy w komunikacji z podwładnymi
▶ style przywództwa
▶ planowanie pracy zespołu
▶ pozyskiwanie informacji od podwładnych
▶ identyfikacja potrzeb rozwojowych i motywatorów
▶ konstruktywna informacja zwrotna
▶ egzekwowanie braku wykonanych zadać, konsekwencje
▶ delegowanie w praktyce
▶ komunikacja asertywna
▶ efektywność a stres
▶ autorytet lidera
Dodatkowo szkolenie zawiera informacje przydatne każdemu managerowi związane z organizacją pracy zespołu.
Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem.
✔ Jeśli chcesz, by Twój zespół pracował efektywnie i samodzielnie, a zadania wykonywał na czas…
✔ Jeśli chcesz być dobrym szefem i skutecznie prowadzić zespół do celu...
✔ Jeśli chcesz zbudować zespół i mieć zaangażowanych pracowników, zmotywowanych do pracy, którzy chętnie wykonują delegowane zadania i wykazują się inicjatywą...
...ZAPISZ SIĘ NA TO SZKOLENIE!!
Korzyści:
🔔 pokazujemy krok po kroku, jak delegować zadania, motywować pracowników
🔔 Twój zespół będzie pracować wydajniej i wzrośnie jego jakość pracy dzięki poznanym technikom
🔔 dowiesz się, jak budować relację z pracownikami, by pracowali z zaangażowaniem
🔔 poznasz techniki radzenia sobie w sytuacji trudnych rozmów z pracownikami
🔔 dowiesz się, jak skutecznie delegować, kontrolować i egzekwować zadania tak, aby pracownicy wykonywali je z ochotą
🔔 poznasz skuteczne narzędzia kierowania zespołem
🔔 poznasz metody skutecznego motywowania pracowników
Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm
💬 ‼ BONUSY
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:
- E-book "TECHNIKI SPRZEDAŻY U KLIENTÓW KLUCZOWYCH", pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
- Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
- Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
- KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów 488 zł
Program szkolenia:
ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA LUDŹMI:
Jak kierujesz ludźmi - poznaj własny styl kierowania ludźmi.
Style prowadzenia rozmów.
Budowanie wizerunku przywódcy.
PODSTAWY KOMUNIKACJI:
Świadoma i nieświadoma informacja zwrotna.
Błędy w komunikacji z podwładnymi.
Przekonania - źródła i zagrożenia.
EFEKTYWNOŚĆ ZESPOŁU:
Czynniki wpływające na efektywność.
Co robić kiedy spada wydajność?
OBSZARY DZIAŁAŃ LIDERA:
Jakie są zasady skutecznego przywództwa, które łatwo wdrożysz?
Autosabotaż lidera - czy sam sobie szkodzisz?
Autorytet - jak go zbudować?
ORGANIZACJA CZASU PRACY LIDERA:
Podział czasu managera - jak zarządzać swoim czasem, gdy ciągle ktoś przeszkadza
Jak nie stać się zakładnikiem zespołu?
Utrzymanie ciągłości pracy zespołu.
KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKAMI:
Proces komunikacji z podwładnymi.
Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji.
Sztuka zadawania właściwych pytań.
INFORMACJA ZWROTNA:
Zasady budowania informacji zwrotnej
Skuteczny model informacji zwrotnej
Zawarcie kontraktu z podwładnym
DELEGOWANIE:
Nawyki pomagające i ograniczające.
Dlaczego nie deleguję?
Określanie celów.
Wzmacnianie delegacji.
TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE:
Jak przekazywać trudne komunikaty?
Zwolnienie pracownika
Asertywna komunikacja i stawianie oczekiwań
SESJA Z TRENEREM:
Indywidualne rozmowy z uczestnikami
Sesja pytań do trenera
🕖 Czas trwania: 2 dni szkoleniowe - po 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.
INTERAKTYWNA FORMA:
❗ Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego.
❗ Uczestnicy widzą i słyszą siebie wzajemnie. Mogą brać aktywny udział w szkoleniu. Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu.
❗ Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak budować relacje, jak zamykać sprzedaż.