Biznes i Przedsiędsiębiorczość Zarządzanie

KIEROWANIE ZESPOŁEM - nowoczesne techniki kierowania i motywowania pracowników ON-LINE

location icon
Szkolenie zdalne, on-line
calendar icon
Od 16 lut 9:00 do 17 lut 16:00

Szkolenie zdalne KIEROWANIE ZESPOŁEM - nowoczesne techniki kierowania i motywowania pracowników jest przygotowanie uczestników do efektywnego prowadzenia zespołu w przyjaznej atmosferze opartej na otwartej komunikacji.

Zakres merytoryczny:

▶ przekonania wspierające i ograniczające

▶ błędy w komunikacji z podwładnymi

▶ style przywództwa

▶ planowanie pracy zespołu

▶ pozyskiwanie informacji od podwładnych

▶ identyfikacja potrzeb rozwojowych i motywatorów

▶ konstruktywna informacja zwrotna

▶ egzekwowanie braku wykonanych zadać, konsekwencje

▶ delegowanie w praktyce

▶ komunikacja asertywna

▶ efektywność a stres

▶ autorytet lidera

Dodatkowo szkolenie zawiera informacje przydatne każdemu managerowi związane z organizacją pracy zespołu.

Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem.

✔ Jeśli chcesz, by Twój zespół pracował efektywnie i samodzielnie, a zadania wykonywał na czas…

✔ Jeśli chcesz być dobrym szefem i skutecznie prowadzić zespół do celu...

✔ Jeśli chcesz zbudować zespół i mieć zaangażowanych pracowników, zmotywowanych do pracy, którzy chętnie wykonują delegowane zadania i wykazują się inicjatywą...

...ZAPISZ SIĘ NA TO SZKOLENIE!!


Korzyści:

🔔 pokazujemy krok po kroku, jak delegować zadania, motywować pracowników

🔔 Twój zespół będzie pracować wydajniej i wzrośnie jego jakość pracy dzięki poznanym technikom

🔔 dowiesz się, jak budować relację z pracownikami, by pracowali z zaangażowaniem

🔔 poznasz techniki radzenia sobie w sytuacji trudnych rozmów z pracownikami

🔔 dowiesz się, jak skutecznie delegować, kontrolować i egzekwować zadania tak, aby pracownicy wykonywali je z ochotą

🔔 poznasz skuteczne narzędzia kierowania zespołem

🔔 poznasz metody skutecznego motywowania pracowników

Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm



💬 ‼ BONUSY

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book "TECHNIKI SPRZEDAŻY U KLIENTÓW KLUCZOWYCH", pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
  • KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)

Łączna wartość bonusów 488 zł


Program szkolenia:

ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA LUDŹMI:

Jak kierujesz ludźmi - poznaj własny styl kierowania ludźmi.

Style prowadzenia rozmów.

Budowanie wizerunku przywódcy.

PODSTAWY KOMUNIKACJI:

Świadoma i nieświadoma informacja zwrotna.

Błędy w komunikacji z podwładnymi.

Przekonania - źródła i zagrożenia.

EFEKTYWNOŚĆ ZESPOŁU:

Czynniki wpływające na efektywność.

Co robić kiedy spada wydajność?

OBSZARY DZIAŁAŃ LIDERA:

Jakie są zasady skutecznego przywództwa, które łatwo wdrożysz?

Autosabotaż lidera - czy sam sobie szkodzisz?

Autorytet - jak go zbudować?

ORGANIZACJA CZASU PRACY LIDERA:

Podział czasu managera - jak zarządzać swoim czasem, gdy ciągle ktoś przeszkadza

Jak nie stać się zakładnikiem zespołu?

Utrzymanie ciągłości pracy zespołu.

KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKAMI:

Proces komunikacji z podwładnymi.

Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji.

Sztuka zadawania właściwych pytań.

INFORMACJA ZWROTNA:

Zasady budowania informacji zwrotnej

Skuteczny model informacji zwrotnej

Zawarcie kontraktu z podwładnym

DELEGOWANIE:

Nawyki pomagające i ograniczające.

Dlaczego nie deleguję?

Określanie celów.

Wzmacnianie delegacji.

TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE:

Jak przekazywać trudne komunikaty?

Zwolnienie pracownika

Asertywna komunikacja i stawianie oczekiwań

SESJA Z TRENEREM:

Indywidualne rozmowy z uczestnikami

Sesja pytań do trenera


🕖 Czas trwania: 2 dni szkoleniowe - po 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.

INTERAKTYWNA FORMA:

❗ Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego.

❗ Uczestnicy widzą i słyszą siebie wzajemnie. Mogą brać aktywny udział w szkoleniu. Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu.

❗ Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak budować relacje, jak zamykać sprzedaż.


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  KIEROWANIE ZESPOŁEM - nowoczesne techniki kierowania i motywowania pracowników
już niedostępne 2 447,70 zł -