Marketing Social Media dla firm - 13 świetnych i inspirujących wystąpień

location icon
calendar icon
Od 31 maj 23:59 do 31 maj 23:59
ticket icon
Od 307,50 zł

Jeśli to 👀Ty odpowiadasz za działania i obecność firmy w SM - to właśnie propozycja dla Ciebie. Wykorzystaj ten czas na rozwój i wdrożenie zdobytej wiedzy!

Mamy dla was dużą dawkę konkretnej wiedzy, z której możesz skorzystać nie wychodząc z domu. 💪 To doskonała okazja, żeby nauczyć się czegoś nowego!

Styczniowa edycji Kongresu For Social Media 2021 (https://www.forsm.pl/) była wyśmienita i dziś możesz skorzystać z tych materiałów.

Dlaczego warto:
👉 13 świetnych i inspirujących wystąpień - prezentacje ocenione jako rewelacyjne przez samych uczestników!
👉 Aktualne, merytoryczne tematy, z których możesz skorzystać już teraz. Kiedy tylko chcesz i gdziekolwiek jesteś!
👉 Social Media w wymiarze biznesowym - dowiesz się jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania Marketingu Społecznościowego i przełożyć swoją obecność na wymierne korzyści dla Twojego biznesu.
👉 Powiemy jak oceniać potencjał poszczególnych możliwości i wykorzystać go w codziennej praktyce.

✅ Cena zawiera:

  • Dostęp do pełnych nagrań z Kongresu For Social Media z dni 27-28.05.2020.
  • A teraz prezentacje dostaniesz GRATIS!

Tematy wykładów:

Temat 1: YouTube - Brands as creators - własny kanał marki od podstaw: strategia, format, dystrybucja, wpisanie YouTube w ekosystem marki. Kamil Bolek

Opis: W ciągu ostatnich 3 lat czas spędzony na YouTubie wydłużył się pięciokrotnie, podczas gdy w telewizji dynamicznie rośnie grupa tzw. Light TV Viewers, a czas oglądalności w grupie 7-45 stale spada. W internecie prawie połowa (46%) użytkowników korzysta z AdBlocka i jak ognia unika nachalnych i inwazyjnych reklam. Kiedyś niszowe grupki "hard-to-reach" dla niektórych marek stanowią dzisiaj większość konsumentów. Jak do nich dotrzeć i komunikować w taki sposób, aby przekazy marketingowe odbierane były z wyboru, chętnie, długo i do tego generowały odpowiednie efekty biznesowe? Zachowywać się jak twórca. O tym, jak stworzyć profesjonalny kanał marki na YouTube opowie Kamil Bolek, CMO i członek zarządu grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). 

✔ Temat 2: Jak połączyć firmowego bloga z FB Ads w lejku sprzedażowym e-commerce. Mateusz Nowak

Opis: Dłuższe treści to nie tylko edukacja potencjalnego klienta czy pozytywne efekty dla SEO. Blogowe artykuły mogą być również doskonałym elementem budowy lejka sprzedażowego z użyciem FB Ads. Content dobrze dopasowany do potrzeb odbiorców sprawi, że zbliżysz się do rozwiązania jednego z większych wyzwań performance marketingu w social media - lepszej identyfikacji intencji zakupowych wśród odbiorców kampanii. Jakie treści? Jaka koncepcja lejka sprzedażowego? Jaka rola remarketingu? O tym właśnie będzie ta prezentacja.

✔ Temat 3: Pinterest i Twitter - wszyscy się boimy, a warto! Jak prowadzić tam skuteczne kampanie.  Ania Ledwoń-Blacha

Opis: Od marki osobistej, przez działania B2C i B2B po Employer Branding. To możliwości jakie daje nam Pinterest i Twitter. Jak je wykorzystać i czy na pewno te media społecznościowe są dla Ciebie. Odpowiadając jak typowy marketer: to zależy. Ale pokażę Ci od czego. A jeżeli wybierzesz te kanały do swojej strategii komunikacji - pokażę Ci jak je dobrze prowadzić.

✔ Temat 4: Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań w mediach społecznościowych? Mateusz Muryjas

Opis: Prowadzenie działań w social media powinno być nie tylko efektowne, ale również efektywne. Przygotowanie kreacji i treści reklamowych, budżet przeznaczony na zakup mediów czy stworzenie filmu promocyjnego to koszty, które ponosisz, aby zaistnieć w mediach społecznościowych. Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie "Ile zarabiam dzięki obecności w social media i czy na pewno to się opłaca?" Podczas prezentacji pokażę jak wyznaczyć oraz podzielić zmienne i stałe koszty działań w social mediach, czym są i jak powinny być obliczane popularne wskaźniki efektywności (ROAS, ROI, CPL, CPA czy CPS) oraz jak poprawić jakość danych, które analizujemy oceniając skuteczność działań organicznych i płatnych kampanii w mediach społecznościowych. W prezentacji poruszę temat popularnych błędów związanych z audytem i oceną kosztów prowadzenia działań w social media takich jak niedoszacowanie kosztów, braki w zbieraniu i interpretacji danych, przecenianie działań wizerunkowych czy problemy wynikające ze porównywania wyników pochodzących z narzędzi, które stosują w raportach różne modele atrybucji.

✔ Temat 5: Instagram - wskazówki dla konta firmowego.  Karolina Kornacka

Opis: Podczas swojego wystąpienia Karolina Kornacka podzieli się wskazówkami odnośnie prowadzenia konta na Instagramie - najnowsze trendy, o czym warto pamiętać, jeśli chodzi o komunikację, content i sprzedaż, współpracę z infulencerami.

✔ Temat 6: Jak wzorowo przygotować swoje konto, YT - SEO, optymalizacja, pozycjonowanie, czyli wszystko, co ma wpływ na zasięgi Twojego kanału.  Przemysław Gajos

Opis: Na co uwagę zwraca algorytm YouTube'a, a na co widownia? Jak poprawnie zoptymalizować swój kanał pod kątem algorytmów, przyzwyczajeń użytkowników? Do czego potrzebne są nam wszystkie funkcje, do których dostęp daje nam platforma? Na wszystkie te pytania odpowie Przemysław Gajos, Senior Support Manager w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset), który podczas swojego wystąpienia rozłoży na czynniki pierwsze zwroty takie jak SEO, optymalizacja, czy pozycjonowanie, objaśni, jak ogromne mają one znaczenie dla wysokich zasięgów kanału na YouTube oraz opowie, dlaczego istotne jest korzystanie ze wszystkich możliwych narzędzi.

 Temat 7: Jak TikTok objaśnia mi świat? - rzecz o współczesnym Internecie. Agata Patoła

Temat 8: Chatboty na Messengerze.  Dawid Pacha

Opis:
Czym są chatboty i dlaczego firmy zaczęły wykorzystywać platformę Messengera do automatyzacji komunikacji? Podczas spotkania dowiesz się z jakich narzędzi korzystać do zbudowania pierwszego chatbota. Dowiesz się, że nawet rozmowa z robotem może wygenerować sprzedaż, a większość problemów klienta można rozwiązać.

Temat 9: Podcasty w marketingu? Marta Janus

Opis: Nie ma wątpliwości, że miniony rok zapadnie nam na długo w pamięci. COVID-19 i związany z nią lockdown znacząco wpłynęły na nasze potrzeby, zachowania i przyczyniły się do wzrostu popularności podcastów w naszym społeczeństwie. Co to takiego ten podcast? Czy Polacy faktycznie ich słuchają tak chętnie i dlaczego ? a w końcu: czy i po co promować się w podcastach?

Na te i inne pytania postaram się odpowiedzieć 28 maja.

Temat 10: LinkedIn update - nowości, zmiany, trendy oraz promocja wydarzeń na LinkedInie. Adrian Gamoń

Opis: Niełatwo jest być na bieżąco ze zmianami, jakie zachodzą na LinkedInie. Dlatego celem prelekcji jest zebranie i omówienie nowości, zmian i trendów na LinkedInie jakie niedawno zostały wprowadzone lub niebawem będą. W trakcie prelekcji omówione zostanie również dokładniej kwestia tworzenia i promocji wydarzeń, z którymi też wiąże parę udogodnień, jakie zostały wprowadzone w ciągu tego roku, a nie każdy z nich jeszcze korzysta.

 Temat 11: W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych, czyli czego możemy nauczyć się od influencerów. Katarzyna Brożyna

Opis: Zaangażowana społeczność. Marzy o tym wiele marek, które liczą na pozyskanie lojalnych klientów, ambasadorów czy poszerzenie zasięgu komunikacji. Jednak co to w ogóle znaczy "zaangażowana społeczność"? Czym możemy mierzyć poziom zaangażowania prostymi wskaźnikami? Czy, aby mieć zaangażowaną społeczność, musimy mieć zaangażowaną markę? Podglądnijmy best practice tych, którym się udało i sprawdźmy, czego możemy się od nich nauczyć!

Temat 12: Tworzenie strategii działań na Facebooku - grupy docelowe, typy kampanii, KPI's. Jak sprecyzować cele, aby dokładnie zaplanować działania i uzyskać mierzalne efekty oraz uniknąć wzajemnie wykluczających się KPI's? Monika Szyszka, Aleksandra Mazur

Opis: Jednym z największych wyzwań podczas pracy w agencji jest dostosowanie celów do potrzeb Klienta - tak aby cele aktywnościowe i dot. ruchu nie wykluczały się z celami zasięgowymi. Podczas spotkania omówimy charakterystykę lejka sprzedażowego i wskażemy punkty, które w naszym doświadczeniu z Klientem, stanowiły punkty zwrotne do przedefiniowania strategii.

Temat 13: Strategia contentowa - co brać pod uwagę i jak tworzyć komunikację.  Edyta Maciejewska

Opis: Co wspólnego ma content z jedzeniem? Więcej niż może się wydawać i wcale nie chodzi o zdjęcia idealnego śniadania na Instagramie.
Konsumpcja treści ulega ciągłym przemianom. Pojawiają się nowe platformy, influencerzy, zmienia się rzeczywistość, w której żyjemy. Jedno jednak pozostaje niezmienne - warto mieć strategię, nawet jeśli będziemy ją po drodze wielokrotnie zmieniać, aż będzie jak statek Tezeusza.
Plan komunikacji pozwala zaoszczędzić czas, zasoby i budżet. W prezentacji pokażę etapy tworzenia planu contentowego, przywołując kilka przykładów. Opierając się na własnych wypracowanych metodach, doświadczeniu i nagradzanych kampaniach, postaram się przedstawić prosty przepis na przygotowanie strategii contentowej.

Jak możesz otrzymać ten materiał:

Po rejestracji na wskazanego maila przyjedzie do Ciebie mail z danymi do logowania, gdzie otrzymasz dostęp do wszystkich materiałów na okres 6 miesięcy.

Chciałbyś wiedzieć jeszcze więcej? Skontaktuj się z nami na: [email protected] lub pod numerem tel. 660 240 553.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Nagrania z Kongresu For Social Media 2021
Wyprzedane 307,50 zł Wyprzedane