Marketing Kultura i Sztuka

Media społecznościowe w marketingu kultury | kurs dla sektora kultury

location icon
calendar icon
Od 7 mar 10:00 do 7 mar 15:00

Buduj systematycznie społeczność, która żyje kulturą 

Ten kurs jest dla Ciebie, jeżeli chcesz:

  • wybrać social media, w których najlepiej pokażesz swoją działalność;
  • zaktywizować grupę odbiorców Twoich social mediów;
  • ograniczyć czas, jaki spędzasz na wyszukiwaniu tematów do postów i zamieszczaniu ich;
  • tworzyć profile, które przyciągają wzrok;
  • założyć profile na nowych platformach, ale nie wiesz, które wybrać;
  • skłaniać obserwujących do podejmowania konkretnych działań;
  • poznać sposoby na uspokajanie kryzysów w komentarzach;
  • prowadzić działania edukacyjne w social mediach;
  • świadomie kształtować swój wizerunek w Internecie;
  • poznać podstawowe zasady promocji wydarzeń, postów i innych materiałów.

Korzyści:

  • 300 min. kursu on-line live - uczę osobiście zamiast nagrywać treści. Pytania możecie zadawać na bieżąco, będę, jak najwięcej tłumaczył na Waszych przykładach.
  • Sprawdzona wiedza - uczę tylko tego, co sam wypróbowałem i co sprawdza się w mojej pracy. To lata prób, błędów, doczytywania i testowania rozwiązań.
  • Social media dla kultury - rozumiemy, że w kulturze nie wszystko jest na sprzedaż, że artystom i artystkom należy się szacunek i nie każde wydarzenie musi być komercyjne.

    Efekty:

  • dowiesz się, które media społecznościowe najlepiej sprawdzą się przy Twojej działalności;
  • dowiesz się, jak sprawnie zarządzać treściami na Facebooku i Instagramie;
  • poznasz sposoby na problematyczne komentarze;
  • nauczysz się naturalnie i zajmująco prowadzić dyskusje w komentarzach;
  • dowiesz się jak dobierać zdjęcia, grafiki i wideo do mediów społecznościowych;
  • nauczysz się tworzyć ciekawe, angażujące treści;
  • poznasz specyfikę zasięgu opartego o interakcje;
  • poznasz podstawy, na których można oprzeć płatną promocję wydarzeń na Facebooku i Instagramie.

Prowadzący:

Grzegorz Jędrek - jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl i założycielem firmy Wniedoczasie, która specjalizuje się w marketingu kultury. Na swoim koncie mam m. in. pracę w miejskim biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka "Brama Grodzka - Teatr NN", współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL i budowanie marek lokalnych oraz specjalistycznych. Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoliłem m. in. na zlecenie NCK, IKM, ŁDK, PIK. We Wniedoczasie, wraz z całym zespołem, wspieramy ludzi zajmujących się marketingiem kultury.

Poza pracą cieszy mnie literatura, spoken word, humanistyka cyfrowa. Do śniadania oglądam "Star Treka".


Kurs odbywa się na ZOOM. Osoby zapisane dostaną link dostępu najpóźniej dzień przed wydarzeniem.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet
już niedostępne 295,20 zł -