Sprzedaż

SIŁA SŁUCHANIA TAJNA MOC SUPERLIDERÓW

location icon
On-Line Miasto nie ustawione
calendar icon
Od 7 cze 19:00 do 7 cze 22:00

Czy lider powinien słuchać pracowników? Czy może dawać im rozwiązania na tacy? Bycie ekspertem od wszystkiego to olbrzymia presja na siebie. Rozwiązywanie problemów za innych pochłania masę czasu i energii. Czy zarządzanie to tylko stres i nerwy?

Często słyszę gdy menedżerowie mówią o pracownikach: 

👉 Ja ich słucham ale Oni nic mi nie mówią!

👉 Ja chcę, żeby podpowiadali mi rozwiązania, ale Oni tylko chcą pensję i o 16 iść do domu.

👉 Ja ....mam już tego dość.  Wszystko muszę sam załatwiać!

👉 Chciałbym mieć firmę, żeby mieć spokój i stabilność a do rozwiązania i swoje problemy i problemy swoich pracowników. Od rana do wieczora gaszę pożary w firmie, nie mając czasu zająć się strategią firmy z czasami nawet zająć się swoją pracą. 


Czy wiesz, że przeważnie liderzy doprowadzają do takich sytuacji na własne życzenie?


👉Czy chciałbyś, żeby Twoi pracownicy sami szukali rozwiązań?

👉Czy chciałbyś, żeby zanim do Ciebie przyjdą poszukali rozwiązań sami?

👉Czy chciałbyś, żeby podpowiadali Ci nowe pomysły?


Najlepsi liderzy wykorzystują moce swoich zespołów. 

Wzmacniają pracowników i pozwalają im pracować samodzielnie. Dobry lider to taki, który nie tylko zarządza. Dobry lider to taki, który stworzy taką kulturę firmy, gdzie ludzie nie będę bali się podpowiadać swoich pomysłów. 

Właśnie dlatego najlepsi liderzy nie tylko są tylko wizjonerami ale również osobami, które potrafią z słuchać pomysłów pracowników?


👉Jak słuchać pracowników i klientów?

👉Jak nauczyć się tak milczeć, żeby inni podpowiadali rozwiązania? 

👉Jak sprawić, żeby pracownicy angażowali się do pracy?

👉Jak sprawić, żeby pracownicy przestali do mnie przychodzić z problemami?

👉Jak sprawić, żeby pracownicy sami rozwiązywali problemy między sobą. 

👉Jak stworzyć środowisko, gdzie pracownicy sami podpowiadają jak lepiej zarządzać firmą?


Zapraszam na wyjątkowe szkolenie:

W czasie szkolenia dowiesz się:

  • jak słuchanie angażuje pracowników
  • jak słuchanie potrafi mobilizować innych do pracy
  • jak mówić mniej żeby praca stała się lżejsza i przyjemniejsza
  • jak wykorzystać słuchanie w zwiększaniu kreatywności pracowników.
  • jak dawać feedback, który usamodzielnia pracowników
  • jak przestać być rodzicem a stać się partnerem pracowników.

Dla kogo to szkolenie:

  • przedsiębiorców
  • menedżerów
  • właścicieli firm
  • kierowników

Kto NIE POWINIEN PRZYCHODZIĆ! 

To NIE jest szkolenie dla: 

  • dla osób, którzy uważają, że pracownicy są do niczego
  • dla osób, którzy chcą mieć zawsze rację
  • dla osób, którzy uważają, że pracownicy to "mięso armatnie", które można wymienić

W cenie: 

  • udział w szkoleniu
  • podczas szkolenia DO WYGRANIA będzie AUDIOBOOK lub e-book mojej książki KAIZEN JAK OSIĄGNĄĆ WIELKIE CELE MAŁYMI KROKAMI

ORGANIZACJA WARSZTATÓW

godz. 19:00 - 22:00 + sesja pytań

Termin szkolenia:

07.06.2021 ( 7-y czerwca, wtorek)

Miejsce szkolenia:

On-LINE 

Trener:

Tomasz Miler

Trener, konsultant biznesowy, trener Lean Education, mentor w Youth Business Poland, fan filozofii kazien i 1%-owych zmian, autor książki "Kaizen jak osiągać wielkie cele małymi krokami".

Certyfikowany ekspert Master Person Analysis - badania efektywności zawodowej.

W swojej pracy zawodowej pracował jako sprzedawca w Gazecie Prawnej, Manager Magazin. Muratorze i Fresh Market Magazine. Był członkiem zespołu, który 2 razy z rzędu uznawany był za najlepszy zespól sprzedaży w branży mediowej.

Prowadził szkolenia m.in. na Politechnice Warszawskiej, Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, w Delloite Polska oraz Wyższej Szkole Gospodarstwa w Bydgoszczy.

Twórca podcastu - Kaizen Miracle - małymi krokami od pomysłu do zysku.

tel.: 664 707 757


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normalny
już niedostępne 299,00 zł -
  Early Birds
już niedostępne 199,00 zł -