Sprzedaż Biznes i Przedsiędsiębiorczość Komunikacja i wystąpienia publiczne Zarządzanie Nauka i Edukacja Rozwój osobisty Kursy online

Zarządzanie menedżerskie w praktyce

location icon
Vr Training ul. Kazimierza Jagiellończyka 38, Olsztyn
calendar icon
Od 15 maj 9:00 do 16 maj 17:00

Zarządzanie menedżerskie w praktyce

2 dni (16 godzin) - zajęcia stacjonarne w godz. 9:00-17:00

CEL SZKOLENIA:
Nabycie przez kadrę pracowników różnych szczebli, wiedzy i umiejętności w zakresie skutecznego zarządzania zespołem pracowników.

PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNIK:
  • wie jak budować swój autorytet poprzez różne style kierowania zespołem; 
  • zna sposoby jak prawidłowo wyznaczyć cel i przekazać go zespołowi oraz wie jakie są różnice między celami a zadaniami; 
  • wie jak udzielać informacji zwrotnej, czyli feedbacku, w sposób efektywny i rozwijający pracownika, uwzględniając metody takie jak metoda SZEPT;
  • zna czynniki motywujące i demotywujące pracownika; 
  • wie jak dopasować swój styl zarządzania do sytuacji, rozpoznając różne style takie jak dyrektywny, towarzyski, liberalny i konsultacyjny; 
  • wie jak rozpoznawać metaprogram kierunku motywacji pracownika i dostosowywać skuteczną komunikację w zarządzaniu, uwzględniając metaprogram "od" i "ku"; 
  • odróżnia jakie są rodzaje motywowania pracowników, kiedy i który rodzaj motywacji stosować, uwzględniając różne sytuacje; 
  • wie jak diagnozować i stosować stopnie delegowania zadań przez przełożonego; 
  • wie jak stosować poziomy delegowania w zależności od poziomu dojrzałości pracownika (zespołu) i jakie są korzyści wynikające z delegowania zadań.
  • umie wyznaczać cele i przekazywać je zespołowi, stosując zarządzanie przez cele; 
  • potrafi budować autorytet wobec zespołu, stosując różne style kierowania;
  • umie udzielać informacji zwrotnej pracownikom, aby pomóc im w rozwoju; potrafi dopasowywać własny styl zarządzania w zależności od sytuacji; 
  • znajduje sposoby motywowania pracowników, stosując motywację negatywną lub pozytywną; 
  • umie rozpoznawać rodzaj motywacji pracownika w procesie zarządzania; 
  • umie diagnozować i stosować stopnie delegowania zadań przez przełożonego;
  •  zarządza przez cele - czyli określa kierunki działań zespołu poprzez wyznaczanie i przekazywanie celów oraz ich realizację poprzez delegowanie zadań i monitorowanie postępów; 
  • wykorzystuje różne style kierowania zespołem i umiejętnie dopasowuje odpowiedni styl do sytuacji oraz stopnia dojrzałości zespołu i pracownika; 
  • rozumienie czynniki motywujące i demotywujące pracowników; 
  • stosuje odpowiednie techniki motywacyjne w celu zwiększenia zaangażowania i efektywności pracy

PROGRAM

1.Zarządzanie przez cele - czyli w jakim kierunku prowadzić zespół

  a.Jak prawidłowo wyznaczyć cel
  b.Jak prawidłowo przekazać cel zespołowi
  c.Cele a zadania

2.Style kierowania zespołem - czyli jak budować swój autorytet

  a.Dyrektywny
  b.Konsultacyjny
  c.Delegujący
  d.Towarzyski
  e.Który styl jest najlepszy i na jakiej podstawie decydować, którym stylem należy się posłużyć
  f.Stopień dojrzałości zespołu i pracownika

3.Udzielanie informacji zwrotnej - feedback - czyli rozwój pracownika bez zniechęcania

  a.Rodzaje informacji zwrotnej
  b.Metoda SZEPT - czyli model efektywnego udzielania pozytywnej lub negatywnej informacji zwrotnej z uwzględnieniem kierunku motywacji pracownika
  c.Atuty i rezerwy w informacji zwrotnej - czyli sposób ich przedstawienia oraz zachowanie odpowiednich proporcji

4.Czynniki motywujące i demotywujące pracownika

  a.Kiedy motywujemy a kiedy demotywujemy pracownika
  b.Co motywuje pracowników

5.Dopasowanie własnego stylu zarządzania

  a.Styl dyrektywny
  b.Styl towarzyski
  c.Styl liberalny
  d.Styl konsultacyjny

6.Rozpoznanie metaprogramu kierunku motywacji pracownika i dostosowanie skutecznej komunikacji w zarządzaniu

  a.Metaprogram "od"
  b.Metaprogram "ku"

7.Rodzaje motywowania pracowników

  a.Motywacja negatywna
  b.Motywacja pozytywna
  c.Kiedy i który motywacji rodzaj stosować

8.Rozpoznanie rodzaju motywacji pracownika w procesie zarządzania

  a.Motywacja wewnętrzna
  b.Motywacja zewnętrzna
  c.Demotywacja - podstawowe przyczyny

9.Diagnoza i stosowanie stopni delegowania zadań przez przełożonego

  a.Co muszę delegować
  b.Co powinienem delegować
  c.Co mogę delegować
  d.Co powinienem wykonać sam
  e.Co muszę wykonać sam

10.Stosowanie poziomów delegowania w zależności od poziomu dojrzałości pracownika (zespołu)


TRENER
Roman Iwasieczko - trener, coach ICC, master NLP, HR Biznes Partner. Od 2000 roku trener biznesu, kompetencji interpersonalnych, negocjacyjnych, motywacyjnych i menedżerskich w standardzie HRDBP. W ramach realizowanych projektów zajmuje się rozwojem kadry kierowniczej, tworzeniem zespołów, rekrutacjami i coachingiem. Zarządzał zespołami w międzynarodowych korporacjach oraz w mniejszych polskich firmach. Tworzy i realizuje badania typu AC i DC oraz oceny 360 stopni. Jego motto trenerskie to "Profesjonalizm z poczuciem humoru" - bo nawet najmądrzejsze szkolenia nie mogą być nudne.




Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Zarządzanie menedżerskie w praktyce Zarządzanie menedżerskie w praktyce

Zarządzanie menedżerskie w praktyce

już niedostępne 4 190,00 zł -