Sprzedaż Biznes i Przedsiędsiębiorczość Polityka i Gospodarka

Jak budować przewagi konkurencyjne?

location icon
Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP ul. 28 Czerwca 1956 r., Poznań
calendar icon
Od 8 mar 10:00 do 8 mar 10:00
ticket icon
Od 0,00 zł

Poznań Biznes Partner oraz firma GBBC zaprasza na bezpłatne szkolenie stacjonarne pt. Jak budować przewagi konkurencyjne?

Przewagi konkurencyjne, czyli biznesowe rozgrywki ligowe.

Wystartujesz w maratonie bez przygotowania? Pozwoliłbyś poprowadzić 8 latkowi autobus, którym jedziesz do pracy? Postawisz miesięczne dochody na wygraną lokalnej ekipy z orlika z w starciu z Realem Madryt? Absurdalność takich zachowań jest oczywista. "Jeżeli nie masz przewag konkurencyjnych, nie konkuruj" - Jack Welch miał rację!

Dlaczego więc w biznesie tak często działamy absurdalnie i porywamy się z motyką na słońce?

Czy zdarza ci się myśleć w ten sposób:

Pozyskałem swoich klientów przez przypadek,

Wysyłam wiele ofert, ale tylko niektóre budzą zainteresowanie,

Nasi klienci chcą rozmawiać tylko o cenie,

Dlaczego klienci nie chcą tego produktu,

Oni są od nas dużo słabsi, dlaczego ich wybrali

Nie rozumiem ich decyzji. Nikt tak nie działa jak my.

Jeżeli tak, jest bardzo prawdopodobne, że to najwyższy czas na pracę nad przewagami konkurencyjnymi.

Jak to robić?

Zagadnienia, które poruszone będą podczas szkolenia:

- Kto jest naszym klientem?

- Czego oni właściwie od nas chcą?

- Definicja przewag konkurencyjnych.

- Jakie są nasze przewagi?

- Budowa przewag.

- Trwałość przewag konkurencyjnych.

- Wartość a cena

- Przewagi, czyli obietnica.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację: https://app.evenea.pl/event/przewagikonkurencyjne/

Termin: 8 marca 2024 r. w godz. 10:00-12:00

Szkolenie odbędzie sie w stacjonarnie w siedziebie Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania.

Prelegent

Grzegorz Barszcz

Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute.

W swojej dwudziestoletniej karierze pracował w obszarze marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych.

Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszą metodą OKR. Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.

Specjalizuje się̨ w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Doświadczony negocjator, który przez 20 lat swojej pracy zawodowej negocjował szerokie spektrum umów od sieci detalicznych po międzynarodowe kontrakty z globalnymi koncernami.

Zrealizował kilkanaście projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.

O firmie GBBC

Firma konsultingowa założona przez Grzegorza Barszcza, przedsiębiorcę, menadżera i szkoleniowca z długoletnim doświadczeniem. Pomaga menedżerom i właścicielom usprawniać działanie firm przez budowę użytecznych strategii, organizuje skuteczne szkolenia dla działów sprzedaży, zakupów, marketingu i HR, a także doradza przy wdrożeniu odpowiednich metod i narzędzi.

www.gbbc.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Jak budować przewagi konkurencyjne?
już niedostępne -