Marketing Biznes i Przedsiędsiębiorczość

Jak zwiększyć sprzedaż w Horeca/Как поднять продажи в Horeca

location icon
Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404, Poznań
calendar icon
Od 14 mar 10:00 do 14 mar 10:00
ticket icon
Od 0,00 zł

Poznań Biznes Partner oraz Aleksandr Sidorenko zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. "Jak zwiększyć sprzedaż w Horeca". Termin HoReCa - skrót oznaczający miejsca sprzedaży z bezpośrednią konsumpcją towarów i usług:Hotel,Restauracja,Catering / Kawiarnia.

Dla kogo:

  • przedsiębiorców prowadzących działalność hotelarsko-gastronomiczną,
  • dla osób posługujących się językiem rosyjskim
  • osób zaangażowanych w przygotowanie strategii marketingowej w segmencie sektora usług,
  • osób planujących świadczyć usługi marketingowe w sektorze usług,
  • osób zajmujących się produkcją pierogów, słodyczy i ciast,
  • osoby planujące rozpoczęcie działalności w branży hotelarskiej i restauracyjnej (hostel, hotel, kawiarnia, restauracja, pizzeria)

Termin: 14 marca 2023 r., godz. 10.00 - 12.00

Miejsce: ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404, sala C na II piętrze

Spotkanie odbędzie się stacjonarnie.

Plan spotkania:

  • Dlaczego obsługa jest dziś tak ważna? Co powoduje emocje - i czy można je kontrolować!?
  • Praktyczne przykłady wykorzystania marketingu emocjonalnego w karczmie Did Panas (szczegółowa analiza, triki mające zastosowanie i w innych obszarach)
  • Przypadki, na podstawie których demonstruje się efektywną interakcję z różnymi kategoriami odwiedzających.
  • Sposoby na przywrócenie utraconych klientów i przyciągnięcie klientów restauracji w najmniej obleganych porach dnia
  • Darmowe sposoby na przyciągnięcie gości do kawiarni, restauracji, pizzerii, hostelu, hotelu itp.
  • Praktyczne narzędzia zapewniające stabilne obłożenie zakładu na każdy dzień tygodnia i porę dnia.
  • Cechy promocji uwzględniające specyfikę lokalizacji: w centrum handlowym, przy hotelu, w dzielnicy biznesowej, w dzielnicy mieszkalnej, na potoku samochodowym lub pieszym. Narzędzia do kilkukrotnego zwiększenia sprzedaży.
  • Jak określić obszar działania i grupę docelową. Jak wykorzystać punkty koncentracji potencjalnych klientów w okolicy lokalu. Co zrobić, jeśli w pobliżu otwiera się konkurent o identycznym formacie. Jak pracować w okresie długich remontów dróg, które ograniczają dojazd gości i utrudniają przepływ nowych gości (z naszego doświadczenia, bo mamy 8 miesięcy prac remontowych, ale zawsze mamy dużo gości)
  • 7 sprawdzonych narzędzi do pracy z gościem, które wpływają na końcowy rachunek, stymulują sprzedaż dodatkowych dań i drogich pozycji w menu.
  • 10 sposobów na reklamę tzw. pocztą pantoflową, które działają w 100%.
Prowadzący szkolenie:
Aleksander Sidorenko jest założycielem i współwłaścicielem restauracji "Karczma Did Panas". Ponad 7 lat doświadczenia w doradztwie restauracyjnym i ponad 10 lat doświadczenia w marketingu.

Serdecznie zapraszamy!


 Poznań Biznes Partner и Александр Сидоренко приглашают на бесплатный тренинг пн."Как поднять продажи в Horeca". Термин HoReCa - аббревиатура от слов, обозначающих места продажи с непосредственным потреблением товаров и услуг: Hotel, Restaurant, Catering / Cafe.

ДЛЯ КОГО ПРЕДНАЗНАЧЕН ТРЕНИНГ?

  • предпринимателям, занимающихся гостинично-ресторанным бизнесом,
  • для людей со знанием русского языка
  • людям, занимающимся подготовкой маркетинговой стратегии в сегменте сферы услуг,
  • людям которые хотят оказывать услуги маркетинга в сфере услуг,
  • людям, занимающимся производством пельменей, вареников, сладостей и тортов,
  • людям, планирующим начать бизнес в гостинично-ресторанном бизнесе (хостел, отель, кафе, ресторан, пиццерию).

Дата : 14 marca 2023 г., время 10.00 - 12.00

Место: ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404, зал C на II этаже

Встреча пройдет стационарно!

ЧТО ВЫ УЗНАЕТЕ?

  • Почему сервис так Важен сегодня? Что рождает эмоции - и возможно ли ими управлять!?
  • Практические примеры использования эмоционального маркетинга в корчме Дед Панас (детальный разбор, фишки применимы и в других сферах)
  • Кейсы, на основе которых демонстрируется эффективное взаимодействие с различными категориями посетителей.
  • Малобюджетные инструменты и технологии "манипулирования" аудиторией. Способы возвращения потерянной аудитории и заполнения заведения в мертвое время.
  • Бесплатные способы привлечения гостей в кафе, ресторан, пиццерию, хостел, отель и т.д
  • Практические инструменты, обеспечивающие стабильную заполняемость заведения на каждый день недели и время суток.
  • Особенности продвижения с учетом специфики локации: в торговом центре, рядом с отелем, в деловом районе, в спальном районе, на автомобильном или пешеходном потоке. Инструменты увеличения продаж в несколько раз.
  • Как определить свой периметр и целевую аудиторию. Как использовать точки концентрации аудитории в периметре заведения. Что делать, если рядом открылся конкурент с идентичным форматом. Как работать в период длительных ремонтных дорожных работ, ограничивающих доступ гостей и ухудшающих поток новых гостей.(Наш опыт, так как у нас 8 месяцев не прекращаются ремонтные работы, но у нас всегда много гостей)
  • 7 проверенных инструментов работы с гостем, которые увеличивают стоимость среднего чека, стимулируют продажи дополнительных блюд и дорогих позиций в меню.
  • 10 способов стимулирования сарафанного радио, которые работают на 100%.
Кто проведет тренинг?

Александр Сидоренко - основатель и совладелец ресторана «Корчма Дед Панас». Более 7 лет опыта в ресторанном консалтинге, и более 10 лет опыта в маркетинге.




Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Как поднять продажи в Horeca
już niedostępne -