Social media i content marketing cz.I
Od 18 maj 14:00 do 18 maj 14:00
Chcesz wykorzystać media społecznościowe i content marketing?
Rozumienie social media dziś to jedna z kluczowych kompetencji w agencji PR. To szkolenie ma pomóc zobaczyć wektor rozwoju social mediów, pomoże planować kluczowe aktywności w social mediach, zrozumieć język social mediów oraz na pewno nie zabraknie praktycznych "smaczków". Jedno szkolenie nie wyczerpuje tematu, ale dostarczy źródeł i informacji, gdzie i jak rozwijać się dalej.
Przebieg szkolenia - agenda szkolenia
Cz. I: Fundamenty strategii komunikacji
•Web 1, Web 2 i Web 3,
•model PESO, czyli paid, earned, shared i owned social media,
•facebook, instagram, tiktok, twitter- najważniejsze, co trzeba wiedzieć,
•linkedin i komunikacja b2b,
•projektowanie komunikacji w social mediach,
•linkedin i komunikacja b2b.
Cz. II: Ćwiczenie warsztatowe
będziemy planować (wspólnie) komunikację i budżet dla produktu b2b i b2c
Forma i narzędzia szkolenia
Zajęcia prowadzone w formie wykładu z elementami interaktywnymi.
W zależności od możliwości technicznych uczestnicy będą rozwiązywać ćwiczenie lub wezmą udział w warsztacie.
Efekty szkolenia
Wiedza
Absolwent szkolenia:
•wie, jakie narzędzia warto implementować w strategiach PR,
•wie, jak sprzedawać usługi social media,
•zna podstawowe mierniki social media,
•zna kluczowe platformy i narzędzia social media,
•umie poruszać się w omawianych platformach,
•wie, gdzie szukać poszerzonej wiedzy,
•wie, jak planować media i promocje.
Umiejętności
Absolwent szkolenia potrafi:
•planować działania social media,
•budować podstawową komunikację na facebooku, instagramie, linkedin, twitterze, tiktoku,
•briefować influencerów,
•planowaać działania w social mediach - oraz je budżetować.
O prowadzącym:
Szymon Sikorski - Prezes Zarządu i strateg w Publiconie. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pełnił funkcję doradcy zarządu m.in. ABSL, ARAW, WKS Śląsk Wrocław. Pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day oraz Zawartości. Były juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards).
Wykładowca na UWr, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych. Interesują go nowe media - w szczególności e-commerce i social media. Pożeracz książek. Amator biegania i polskiego hip-hopu.
Najważniejsze informacje:
- Program składa się z 6 bloków tematycznych.
- Każde szkolenie trwa 3 godziny.
- Z powodu pandemii, szkolenia będą odbywać się online.
- Uczestnicy otrzymują Certyfikat SAPR ukończenia kursu / szkolenia.
- Cena za udział w 1 szkoleniu: 499 zł netto/os.
- Grupy szkoleniowe liczą maksymalnie 15 osób. Warunkiem rozpoczęcia Kursu jest skompletowanie grupy złożonej minimum z 5 osób. W przypadku braku głoszenia się minimalnej, wymaganej liczby Uczestników, Organizator w porozumieniu z Uczestnikami, ustali zmianę terminu Kursu.
- Jeśli liczba zainteresowanych szkoleniem przekroczy liczbę dostępnych miejsc - prosimy o kontakt w sprawie możliwej organizacji dodatkowego terminu.
- Aby zgłosić swój udział w 3PR, należy przesłać do Organizatora wypełniony on-line formularz minimum na 7 dni przed terminem szkolenia.
- Szczegółowe zasady udziału w szkoleniach opisuje regulamin: https://sapr.com.pl/projekty/szkola-SAPR.