Storytelling w biznesie - szkolenie online
W świecie, w którym króluje powiedzenie: wyróżnij się lub giń storytelling pomaga tworzyć wyróżniające się oferty i prezentacje sprzedażowe. Jest świetnym sposobem na promowanie produktu lub usługi. Dla występujących publicznie jest narzędziem przykuwającym uwagę słuchaczy i wspierającym budowanie marki osobistej. Pomaga w tworzeniu efektywnej komunikacji wewnętrznej w organizacji. Wspiera transfer wiedzy i uatrakcyjnia szkolenia.
Jak napisała Magda, uczestniczka jednego z naszych szkoleń:
"Po szkoleniu ze storytellinku z opowiedz.to, nawet o rzeczach trudnych potrafię mówić ciekawie i skutecznie.
Dobra historia ułatwia sprawę."
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
- Nauczysz się tworzyć dobre historie.
- Dzięki nim wyróżnisz się z tłumu sztampowej i przewidywanej komunikacji.
- Pozwól sobie opowiedzieć historię słuchaczy, a Twoja opowieść o produkcie, usłudze, marce "przyklei się" do odbiorcy.
- Będziesz opowieścią kreować odczucia i pomagać w podjęciu decyzji.
Tworzenie narracji to sztuka. To także zbiór sprawdzonych struktur i narzędzi.
Podczas szkolenia poznasz kilka struktur storytellingowych.
- Podróż bohatera
- Kanwa opowieści
- 6 kroków Pixar'a
- SPPS
Wybierzesz tą, która najbardziej do Ciebie przemawia.
W oparciu o nią stworzysz historie, gotowe do zastosowania w Twojej pracy i życiu.
Snucie opowieści przestanie być dla Ciebie tajemnicą. Z powodzeniem będziesz je stosować w biznesie, sprzedaży, marketingu czy komunikacji w HR i PR.
Ramowy program szkolenia:
Historia o historii historii
|
Dawno, dawno temu - konstrukcja historii
|
Niech się dzieje, czyli o dynamice historii
Pozwól sobie opowiedzieć historię
|
Kilka słów o prowadzących?
Anna Kędzierska i Maciek Cichocki | opowiedz.to
Jesteśmy praktykami - zarówno wystąpień́ publicznych jak i pracy na sali szkoleniowej. Gdybyśmy zamiast pracy trenerskiej wybrali życie podróżników, do dziś́ okrążylibyśmy Ziemię blisko 3 razy. I to na piechotę! W tym czasie jednak zamiast chodzić, tysiące razy stawaliśmy przed ludźmi, by zarażać wizją, pokazywać́ inną perspektywę, inspirować do rozwoju lub do czegoś nauczyć.
Nasze doświadczenie jako trenerów i mówców przynosi nam namacalne dowody na to, że storytelling i myślenie wizualne działają!