Sztuka Zarządzania bez kija i marchewki - SZKOLENIE
Czy lider powinien słuchać pracowników? Czy może dawać im rozwiązania na tacy?
Bycie szefem - ekspertem od wszystkiego to olbrzymia presja na siebie. Rozwiązywanie problemów za innych pochłania olbrzymią ilość czasu i energii. Czy zarządzanie to tylko stres i nerwy? Niekoniecznie!
Najlepsi liderzy wykorzystują moce swoich zespołów. Najlepsi liderzy nie muszą wiedzieć wszystkiego wystarczy, że potrafią angażować swoich pracowników
Wzmacniają pracowników i pozwalają im pracować samodzielnie. Dobry lider to taki, który nie tylko zarządza. Dobry lider to taki, który stworzy taką kulturę firmy, gdzie ludzie nie będę bali się podpowiadać swoich pomysłów.
Właśnie dlatego najlepsi liderzy nie tylko są tylko wizjonerami ale również osobami, które potrafią słuchać pomysłów pracowników.
Chcesz być jednym z nich?
Zapraszam na szkolenie "Sztuka Zarządzania bez kija i marchewki" - jak słuchać, pytać i angażować pracowników, żeby pracowali na 100% możliwości
Przygotuj się na:
4 godziny intensywnej nauki LIVE online
Interaktywny tryb szkolenia - ankiety, zadania, praca w podgrupach
Warsztat prowadzony przez praktyka zarządzania
Podczas szkolenia poznasz metody:
Jak słuchać pracowników? Jak nauczyć się tak milczeć, żeby inni podpowiadali rozwiązania?
Jak sprawić, żeby pracownicy angażowali się do pracy? Jak sprawić, żeby pracownicy przestali do mnie przychodzić z problemami?
Jak stworzyć środowisko, gdzie pracownicy sami podpowiadają jak lepiej zarządzać firmą?
Jak skutecznie angażować pracowników?
Plan szkolena
Moduł 1
Wprowadzenie do pojęcia aktywnego słuchania i angażowania rozmówcy
A. Czy słuchanie angażuje pracowników? Dlaczego i w jaki sposób?
B. Jak mówić mniej żeby praca stała się lżejsza i przyjemniejsza?
C. Jak dawać feedback, który usamodzielnia pracowników?
D. Jak przestać być rodzicem, a stać się partnerem pracowników?
\Moduł 2
Metody i techniki aktywnego słuchania - ćwiczenia praktyczne
A. Na czym polega błąd atrybucji, który często popełniasz w rozmowach z pracownikami?
B. Metoda active listening. Jak zadawać angażujące pytania?
C. Jak przejść przez 3 fazy aktywnego słuchania?
D. Jakie korzyści w rozmowie przynosi cisza i jak ją umiejętnie stosować?
Dla kogo to szkolenie:
👉 przedsiębiorców
👉 menedżerów
👉 właścicieli firm
👉 kierowników
Dla kogo nie jest to szkolenie:
👉 osób, którzy uważają, że pracownicy są do niczego
👉 osób, które chcą mieć zawsze rację
👉 osób, które uważają, że pracownicy to "mięso armatnie", które można wymienić
Bonus:
- podczas szkolenia DO WYGRANIA będzie moja książka "KAIZEN - JAK OSIĄGNĄĆ WIELKIE CELE MAŁYMI KROKAMI"
godz. 9:30 - 13:30
Termin szkolenia:
26.07.2023 (ŚRODA)
Miejsce szkolenia:
On-LINE
Trener:
Tomasz Miler
Trener Biznesu, Mentor Liderów i Przedsiębiorców, Coach Liderów, fan filozofii kazien, autor książki "Kaizen jak osiągać wielkie cele małymi krokami".
Certyfikowany ekspert Master Person Analysis - badania efektywności zawodowej.
Prowadził szkolenia m.in. na Politechnice Warszawskiej, Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, w Delloite Polska oraz Wyższej Szkole Gospodarstwa w Bydgoszczy.
Twórca podcastu - Kaizen Miracle - małymi krokami od pomysłu do zysku.
tel.: 664 707 757