GAME CHANGER

location icon
Centrum konferencyjne Golden Floor Al. Jerozolimskie 123 A, Warszawa
calendar icon
Od 18 mar 9:00 do 19 mar 17:00
ticket icon
Od 2 490,00 zł

GAME CHANGER

To warsztat dla każdego lekarza stomatologa i każdej higienistki stomatologicznej, którzy chcą nauczyć się odpowiadać na potrzeby psychologiczne pacjentów, tak aby skutecznie motywować ich do podjęcia i kontynuowania leczenia 


18 marzec 2023, 09:00 (sobota) - 19 marzec 2023, 17:00 (niedziela)


Poznaj NAJSKUTECZNIEJSZE NARZĘDZIE do pracy z ludźmi w obszarze PSYCHOLOGII BUDOWANIA MOTYWACJI do działania, które pomoże Ci zrozumieć jakie są Twoje Talenty w obszarze pracy z drugą osobą, a jakie obszary potrzebujesz rozwijać ABY SKUTECZNIE budować motywację pacjenta do wyboru najlepszych z medycznego punktu widzenia rozwiązań dla NIEGO. 


Często zastanawiasz się jak ja mam mówić do tego pacjenta, żeby zrozumiał? 

  • Niejednokrotnie to Ty jako lekarz / higienistka chcesz bardziej niż pacjent? Przeżywasz frustracje, a po latach nawet wypalenie zawodowe bo ludzie "nie działają" tak jak byś chciał/a?
  • Stoi za tym Nasza różnorodność. Każdy z Nas motywuje się w inny sposób. 
  • Jeśli w rozmowie z pacjentem stosujesz te strategie, które są "Twoje" (a każdy kto nie wie, że trzeba inaczej tak robi) to będziesz miał "nić porozumienia" tylko z tymi osobami, które są podobne do Ciebie. 
  • Pozostali Pacjenci będą mieli wątpliwości co spowoduje, że nie podejmą leczenia, podejmą ale nie takie jak ty byś im zarekomendował/a lub odejdą w poszukiwaniu "lepszego" lekarza. "Lepszego" oznacza podobnego do siebie. Innymi słowy mówiącego po "mojemu".

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

  • Zrozumiesz siebie w relacji z pacjentem 
  • Zrozumiesz dlaczego jest tak, że z jednymi osobami masz flow, a inne powodują, że na sam widok masz ochotę wyjść z gabinetu
  • Poznasz narzędzie (sprawdzisz na sobie), które używają największe i najbardziej wpływowe osoby na świecie (w tym politycy z Białego Domu USA, NASA, firmy z listy Fortune 500)
  • Będziesz miał większą radość i większą skuteczność co z pewnością przełoży się na mniejszy stres i wyższe dochody


PROFIL UCZESTNIKA

Szkolenie GAME CHANGER to wyjątkowy program dedykowany każdemu lekarzowi i każdej higienistce stomatologicznej, którzy zdają sobie sprawę z tego, że do gabinetu przychodzi człowiek i "przynosi" swoje zęby ☺, a nie tylko przychodzą same zęby. 

Dlaczego to ważne? Ponieważ największa wiedza medyczna i największe kompetencje medyczne nie zbudują motywacji pacjenta i relacji z nim. A to właśnie te czynniki zmienią Twoją skuteczność  i satysfakcję z tego co robisz od strony medycznej z pacjentem.


O SZKOLENIU 

GAME CHANGER to warsztaty, na których POZNASZ SWOJE ULUBIONE STRATEGIE PRACY Z PACJENTEM oraz POZNASZ STRATEGIE INNYCH i zyskasz odpowiedź na pytanie jak pracować w gabinecie ze swoim pacjentem aby w sposób etyczny, skuteczny i atrakcyjny dla niego (a nie taki, który byłby najbardziej skuteczny dla Ciebie) przekazać mu informacje, które zmotywują go do podjęcia decyzji o wyborze najlepszych dla siebie rozwiązań medycznych, które będą mu służyć przez lata. 


Korzyści:

  • Wykonasz kwestionariusz PCM®, którego skuteczność docenia NASA 
  • Nauczysz się jak korzystać z mocnych stron Twojego profilu w obszarze budowania motywacji
  • Dowiesz się jak rozpoznać w pierwszych minutach rozmowy jakie są potrzeby Twojego rozmówcy
  • Nauczysz się jak pracować z osobami, z którymi dotychczas Twoja skuteczność była niska albo nie czułeś/aś się dobrze w rozmowie z nimi 
  • Poczujesz większą swobodę i pewność w rozmowie z pacjentem 
  • Rozwiniesz naturalność w relacji z pacjentem - trenujemy, jak być uważnym podczas kontaktu, jakie stawiać pytania i w jaki sposób podawać rozwiązania uwzględniając różnice w oczekiwaniach pacjentów


METODOLOGIA

Poznaj Process Communication Model®Narzędzie opracowane dla NASA. Stało się stałym elementem kultury NASA. Narzędzie oparte na założeniach Analizy Transakcyjnej, która jest koncepcją psychologiczną pozwalającą analizować, rozumieć transakcje między ludźmi. Przekłada humanistyczny język psychologii na matematyczne wzorce. W bardzo prosty sposób pokazuje "w co grają ludzie". 

Process Communication Model® - PCM® uczy, jak oceniać innych ludzi na podstawie ich zachowań, doboru słów i mowy ciała. Uczy jak rozpoznawać przewidywalne wzorce dystresu u siebie i innych oraz umiejętnie rozładowywać trudne sytuacje, zanim napięcie wzrośnie. Process Communication Model® (PCM®) jest zarówno techniką odkrywania własnej osobowości, jak i narzędziem komunikacji. Pomaga w naturalny sposób dostosować się do preferencji i potrzeb SWOICH oraz innych ludzi, tak aby szybko i skutecznie osiągnąć porozumienie.

Po raz pierwszy w Polsce Profil PCM® SALES w obszarze pracy z pacjentem w gabinecie lekarza. Nie może Cię tu nie być!



Jej misją jest wspierać ludzi i organizacje na ich własnej ścieżce rozwoju.Bardzo dobrze zna i rozumie środowisko medyczne. Z medycyna związana od początku swojej kariery zawodowej. Z wykształcenia psycholog, Executive & Business Coach oraz Team Coach w nurcie AT. Studiowała również Optykę i Optometrię na Wydziale Medycznym w Poznaniu. 

W swojej pracy łączy psychologię z medycyną i prowadzi markę Psychologia dla Medycyny w ramach, której rozwija świadomość psychologiczną lekarzy i personelu medycznego.

Jako zewnętrzny konsultant i trener wspiera środowisko Mikrochirurgii Oka w Polsce. 

Jej pasją i doświadczeniem jest rozwój obszarów, które nazywamy Inner Leadership czyli jak poprzez rozwój siebie można być lepszym lekarzem, liderem, przedsiębiorcą, pracownikiem, członkiem zespołu oraz bardziej szczęśliwym człowiekiem. 

JAKO PIERWSZA w Polsce w 2015 roku WDROŻYŁA PSYCHOLOGIĘ OSOBOWOŚCI do pracy w gabinecie lekarza. Pomogła już ponad 1000 lekarzom podnieść efektywność osobistą w pracy z pacjentem z wykorzystaniem psychologii osobowości. Jako JEDYNY PSYCHOLOG na rynku pracuje z psychologią osobowości z lekarzami i lekarzami stomatologami. Wykorzystuje aż 4 narzędzia badające strukturę ludzkiej osobowości. Łączy Analizę transakcyjną, badania neurobiologii mózgu i Jungowską psychologię obserwacyjną dzięki czemu świadomość, którą zyskujesz w pracy ze nią jest najbardziej holistyczna, rzetelna i kompleksowa. 


ZAPEWNIAMY

Materiały szkoleniowe

W cenie kursu wypełnisz profesjonalny kwestionariusz online Process Communication Model® w ramach którego potrzymasz:

2-stronicowy profil podsumowujący układ typów z określeniem: 

  • percepcji, 
  • mocnych stron, 
  • stylu interakcji,
  • części osobowości, 
  • kanałów komunikacji, 
  • preferencji środowiska, 
  • potrzeb psychologicznych, 
  • sekwencji stresu, a także wykres pokazujący układ typów oraz fazę 
  • aktualnie najbardziej aktywny typ

> obszerny raport "PCM® Sales" wyczerpująco omawiający Twoje strategie wchodzenia w relacje w sytuacji budowania motywacji drugiej osoby z określeniem: 

  • Twoich mocnych stron, 
  • Twojej percepcji, 
  • sygnałów ostrzegawczych kiedy wchodzisz w stres, 
  • potencjalnych ryzyk prowadzenia rozmowy w pierwszym stopniu dystresu (swojego), 
  • Twoje ulubione strategie, 
  • Twoja obecna energia i zdolność adaptacji, 
  • Twój osobisty plan działania


Certyfikat ukończenia kursu, przerwy kawowe i obiadową, przekąski i lunch w restauracji

Możliwość odbycia sesji informacji zwrotnej z wykorzystaniem raportu PCM® z 50% rabatem (do wykorzystania w ciągu miesiąca od czasu realizacji szkolenia)


TRENER

Marta Ewa Krukowska


MIEJSCE

Warszawa

TERMIN

18/19.03.2023

GODZINY

9:00 - 17:00


REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich przeczytania







W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
e-mail: [email protected]

Więcej kursów na stronie

www.doskonalaobslugapacjenta.pl


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  GAME CHANGER - Doskonałe motywowanie pacjentów do leczenia
już niedostępne 2 490,00 zł -