Kurs skutecznego zarządzania cz.2 - jak prowadzić motywujące rozmowy indywidualne + skuteczny system premiowy.
Ten kurs to znakomita kontynuacja, aby otrzymać KOMPLET narzędzi do długofalowej budowy zaangażowanego i kompetentnego zespołu.
To sprawdzone w praktyce narzędzia maksymalnie ułatwiające zarządzanie zespołem.
CO ZYSKASZ:
- Otrzymasz kompletny program do długofalowego motywowania oraz rozwoju swojego personelu.
- Otrzymasz na własność wzory arkuszy do rozmów indywidualnych i mapy kompetencji R1-R4 oraz plik i zasady bardzo skutecznego i uczciwego systemu premiowego.
OPIS KURSU:
Celem drugiej części kursu jest dalszy rozwój umiejętności menedżerskich u Właścicieli praktyk stomatologicznych lub menedżerów personelu średniego w zakresie prowadzenia rozmów indywidualnych oraz wdrożenia i zarządzania skutecznym systemem premiowym.
PROFIL UCZESTNIKA
Szkolenie przeznaczone jest dla każdego uczestnika pierwszej części kursu, który chce jeszcze lepiej stosować poznane narzędzia menedżerskie. Jeżeli dodatkowo nie masz skutecznego systemu premiowego oraz potrzebujesz wiedzy jak przeprowadzić rozmowę indywidualną z motywującym skutkiem - to ten kurs jest dla Ciebie.
Jeżeli chcesz skutecznie dyscyplinować swój zespół lub etycznie rozwiązać umowę o pracę to również otrzymasz rozwiązania jak i kiedy to zrobić.
Efektem dla Uczestnika szkolenia będzie zwiększenie efektywności w zarządzaniu swoją firmą lub zespołem. Projekt ma na celu omówienie i przećwiczenie czytelnego systemu rozmów indywidualnych, dopasowanego do wszystkich stanowisk praktyki stomatologicznej oraz poznaniu bardzo sprawiedliwego i motywującego systemu premiowego.
Efektem dla Praktyki lub zespołu będzie podniesienie poziomu zaangażowania, oraz wzrost motywacji w oparciu o ustandaryzowane i bardzo uczciwe oczekiwania.
Zobacz opinie uczestników drugiej części kursu menedżerskiego!
Co nas czeka podczas dwudniowych warsztatów:
• Poznanie założeń systemu rozmów indywidualnych oraz najlepszego sposobu jak go wdrożyć do praktyki - zoptymalizowany gotowiec :-)
• Poznanie założeń systemu premiowego oraz najlepszego sposobu jak do wdrożyć do praktyki - zoptymalizowany gotowiec :-)
• Poznanie i omówienie wzorów arkuszy do rozmów indywidualnych - dla każdego stanowiska - Lekarz, Asystentka, Personel Rejestracji. /autorski know how/
• Poznanie wzoru i omówienie tabelki do bardzo wymiernego przydzielania premii. /j.w./
• Poznanie koła motywacji oraz 16 głównych czynników motywujących.
• Poznanie modelu angażującego "4 Jaki Czas" pomagającego budować zaangażowanie zespołu w rozwiązywaniu problemów.
• Poznanie narzędzia komunikacyjnego "Klaryfikacja" pomocnego w wyjaśnianiu przyczyn obniżenia lub spadku zaangażowania pracownika.
• Praktyczne prowadzenie rozmów indywidualnych w oparciu o wzory arkuszy oraz skuteczne narzędzia menedżerskie.
Wzór jednego z arkuszy do rozmów indywidualnych, który można edytować w/g własnych potrzeb.
Szkoda życia na popełnianie błędów, kiedy taka wiedza jest dostępna.
Weź udział w tym unikalnym kursie!
Informacje ogólne
PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
MIEJSCE:
Warszawa
TERMIN:
19-20.05.2022
GODZINY:
9:30 - 18:00 - pierwszy dzień
9:00 - 18.00 - drugi dzień
ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe,
catering, przekąski i lunch w restauracji,
przerwy kawowe i obiadowa
Dodatkowo wieczorem pierwszego dnia dla wszystkich uczestników zorganizowana będzie kolacja.
MICHAŁ KATARZYŃSKI
Przez 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła ilość leczonych pacjentów, realizując średnio 4 tys wizyt miesięcznie.
Jest dyplomowanym trenerem, coachem i wykładowcą Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska. W wieku 21 lat zarządzał swoim pierwszym zespołem, kilka lat później został dyrektorem zarządzającym dużej firmy handlowej, którym był nieprzerwanie przez 16 lat.
Jest absolutnym ekspertem w zarządzaniu przez nieobecność, udowodnił to w jednym czasie zarządzając i współzarządzając jednocześnie czterema różnymi firmami.
Przez 8 lat podczas praktycznych kursów z profesjonalnej komunikacji z pacjentem, warsztatowo przeszkolił ponad 3000 osób w tym ponad 500 właścicieli praktyk stomatologicznych, tak aby mogli skutecznie i profesjonalnie zarządzać swoimi zespołami.
Wierzy, że kluczem do sukcesu zawodowego jest maksymalne zaangażowanie oraz świadomy rozwój kompetencji.