Marketing w branży rekrutacyjnej

location icon
ul. Berneńska, Warszawa
calendar icon
Od 22 maj 10:00 do 22 maj 15:00
ticket icon
Od 0,00 zł

Wielkimi krokami zbliża się nasze wyjątkowe wydarzenie marketingowe!

Kiedy: 22 maja o godz. 10;00-15:00 w Warszawie na ul. Berneńska 8.

Zapisz się na nasze wydarzenie MARKETING W BRANŻY REKRUTACYJNEJ jeszcze dziś! 

  • Jeżeli marketing rekrutacyjny wciąż stanowi dla Ciebie wyzwanie,
  • Chcesz pozyskiwać więcej kandydatów,
  • Trafiać skuteczniej do odbiorców,
  • Zoptymalizować koszty swoich działań marketingowych.
Zapisz się na nasze wydarzenie MARKETING W BRANŻY REKRUTACYJNEJ jeszcze dziś!
https://lnkd.in/e9pHqEiA

Kiedy: 22 maja o godz. 10;00-15:00 w Warszawie na ul. Berneńska 8.

WYDARZENIE TO JEST KLUCZOWE DLA ZESPOŁÓW MARKETINGOWYCH W PAŃSTWA PRZEDSIĘBIORSTWACH!

Uważamy, że szkolenie to jest wartościowe, ponieważ może przyczynić się do znacznego wzrostu efektywności Państwa działań marketingowych, a tym samym zwiększenia wyników firmy.

Nasze szkolenie ma na celu dostarczenie uczestnikom szerokiej wiedzy i praktycznych umiejętności, które pozwolą na skuteczne zarządzanie działaniami marketingowymi. W trakcie tego wydarzenia poruszymy kluczowe zagadnienia, takie jak:

Budowanie buyer person - nauczymy, jak tworzyć dokładne profile idealnych klientów, co pozwoli na lepsze dostosowanie oferty do ich potrzeb i preferencji. To z kolei przyczyni się do zwiększenia konwersji i lojalności klientów.

Tworzenie strategii marketingowej - pokażemy, jak planować i wdrażać kompleksowe kampanie marketingowe, które przyciągną uwagę odbiorców i zwiększą świadomość marki.

Mierzenie skuteczności marketingu - uczestnicy dowiedzą się, jakie wskaźniki KPI śledzić, aby ocenić efektywność działań marketingowych oraz jak stosować analitykę do optymalizacji tych działań.

Działania w social mediach - omówimy, jak wykorzystać różnorodne platformy społecznościowe, aby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, budować relacje z klientami i promować swoją markę.

Wierzymy, że uczestnictwo w naszym szkoleniu przyniesie Państwu wiele korzyści. Oto niektóre z nich:

  • Pozyskanie praktycznej wiedzy, dzięki której będziesz mógł lepiej zrozumieć swoich klientów i zaspokajać ich potrzeby. Przyczyni się to do zwiększenia sprzedaży oraz lojalności klientów.
  • Zdobycie umiejętności, które pozwolą na efektywne planowanie i wdrażanie kampanii marketingowych. Dzięki temu zyskasz przewagę nad konkurencją i zwiększysz swoją pozycję na rynku.
  • Nauczenie się, jak śledzić i analizować wskaźniki KPI, co umożliwi ci ciągłe doskonalenie swoich działań marketingowych. Ostatecznie przyczyni się to do zwiększenia ROI (zwrotu z inwestycji)
  • Zdobycie umiejętności efektywnego budowania wizerunku marki w social mediach i poznanie najnowszych trendów social media.

NASI PRELEGENCI O SOBIE!


Radek Jaros

Pracowałem głównie dla firm z sektora średnich i dużych przedsiębiorstw w kraju i za granicą. Mam jednak świadomość z jakimi wyzwaniami mierzą się również właściciele małych firm, ponieważ równolegle do mojej drogi zawodowej prowadziłem swoje działalności. To sprawia, że jestem w stanie analizować i skutecznie pomóc pokonać wyzwania zarówno dużych firm w korporacyjnym otoczeniu, jak i małych firm, którym zależy na szybszym rozwoju.

To sprawia, że jestem w stanie analizować i skutecznie pomóc pokonać wyzwania zarówno dużych firm w korporacyjnym otoczeniu, jak i małych firm, którym zależy na szybszym rozwoju. Jedną z wartości, której dostarczam jest różnorodne doświadczenie związane z pracą wewnątrz struktur organizacji, ponieważ dopiero po 11 latach zająłem się zewnętrznymi szkoleniami i doradztwem. Dzięki temu potrafię dostrzec i lepiej rozumieć zależności istniejące wewnątrz firm, co zwiększa moją skuteczność. Na pewnym etapie drogi zawodowej postanowiłem, że chcę się uczyć i czerpać z różnych branż, dlatego też nie ograniczyłem się do jednej z nich.

Tym samym, przez lata prowadziłem różnorodne projekty, dlatego skutecznie wspieram swoim doświadczeniem właścicieli oraz menedżerów. W swojej pracy bazuję na praktycznej wiedzy zdobytej w pracy, jednocześnie wdrażając nowoczesne modele biznesowe. Cenię sobie przy tym otwartość, odrobinę dystansu i swobodny kontakt z ludźmi.


Marcin Kokoszka

Od najmłodszych lat odznaczałem się niebywałą kreatywnością. Już jako kilkuletni chłopiec zapragnąłem osiągać sukcesy na polu biznesowym. W tym celu rozpocząłem prężną działalność sprzedażową - oferowałem rówieśnikom do zakupu ołówki szkolne, a następnie zajmowałem się branżą skupu i handlu ślimakami. W kolejnych latach chęć do ciągłego rozwoju osobistego i zdobywania nowych umiejętności, napędzały mnie w podejmowaniu decyzji o kolejnych inicjatywach biznesowych.

W ostatnich 14 latach rozwinąłem ponad 20 firm takich jak Kancelaria prawna, Międzynarodowa porównywarka Finansowa, Wypożyczalnie strojów Karnawałowych, Sklep ze zdrową żywnością, Działający międzynarodowo internetowy sklep z używanymi płytami winylowymi, treningi personalne z elektrostymulacją EMS, Spółka windykacyjna, firmę zajmująca się windykacją międzynarodową działającą w prawie 100 krajach, Sieć Afiliacyjną, Spółkę leasingową, Agencję marketingową, siec biur kredytowych, Franczyzy Skoków niektóre z tych firm rozwijałem po 2 razy pod różnymi Brandami, nie zawsze wszystko wychodziło, czasami firmy zamykałem, czasami sprzedawałem, zdarzyło się, że je oddawałem współpracownikom lub łączyłem je ze sobą.

Doświadczenia zebrałem i zbieram nadal zarówno z sukcesów, jak i porażek, trudnych sytuacji, a także tych gdzie nadzwyczaj łatwo poszło. Z czasem satysfakcję dawało coraz trafniejsze przewidywanie konsekwencji poszczególnych działań oraz szybkie i co ważne skuteczne reagowanie na sytuacje kryzysowe i wykorzystywanie nadążających się okazji biznesowych.

Aktualnie jestem właścicielem Międzynarodowej porównywarki finansowej działającej już w ponad 20 krajach na całym świecie, Kancelarii Prawnej Bratek Kokoszka Świderska, firmy oddłużeniowej eMediator.pl, Call Center, Agencji Strategii Marketingowej, Spółki leasingowej. Pomagam w zakupie nieruchomości w Chorwacji (domwchorwacji.pl), prowadzę firmę szkoleniowo- doradczą, świadczę usługi doradztwa biznesowego oraz wspieram swoimi innowacyjnymi pomysłami i strategiami biznesowymi przedsiębiorców z całej Polski, Europy, Świata.


Barbara Kabala

Nazywam się Barbara Kabala natomiast na instagramie znajdziesz mnie jako PaniSociali. Aktualnie mieszkam w Warszawie, z wykształcenia jestem politologiem. Zawodowo wspieram przedsiębiorców w rozwijaniu biznesu i marki osobistej. Uczę jak skalować biznes w social mediach, pozostając w zgodzie ze swoimi wartościami. Długo szukałam swojej pracy marzeń i zdobywałam doświadczenia w wielu branżach. Pracowałam jako social media menager, fotograf a nawet doradca noszenia dzieci.

Moja praca od zawsze była związana z obsługą klienta i budowaniem relacji. Dziś postrzegam to jako atut, ale jeszcze jakiś czas temu obwiniałam się, że nie potrafię odnaleźć właściwej drogi. Pozbyłam się przekonań, które mi szkodziły i teraz z sukcesem realizuję swoje marzenia. Oczywiście to wszystko nie jest dziełem przypadku. Od wielu lat traktuję się bardzo poważnie i inwestuję w swój rozwój. Ukończyłam program Master Business Training i Akademię Trenera Kamili Rowińskiej oraz Marketing Academy wow Factor Magdaleny Pawłowskiej. Moją misją jest wydobywanie potencjału swoich klientów za pomocą social mediów.


Anna Mikulska

Od początku swojej drogi zawodowej zajmowałam się rekrutacją i sprzedażą. Realizowałam zagraniczne projekty rekrutacyjne w branży automotive, medycznej, logistycznej oraz w zakresie pracy tymczasowej pozyskując kandydatów na stanowiska średniego i wyższego szczebla.

Od 5 lat aktywnie działam na rynku opiekuńczym realizując projekty sprzedażowe i rekrutacyjne w branży opieki nad osobami starszymi w Niemczech i Polsce. W swojej pracy zawodowej tworzę rozwiązania usprawniające rekrutację, onboarding i szkolenie sprzedawców i rekruterów. W ramach swojego stanowiska prowadzę mentoringi z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientem oraz szkolę z zakresu badania potrzeb kandydatów i klientów.

Szczególną wagę w skutecznej sprzedaży przywiązuję do efektywnego marketingu celowanego do precyzyjnie określonej buyer person. Jako manager marketingu każdego dnia spotykam się z wyzwaniami i trudnościami wynikającymi ze specyfiki marketingu rekrutacyjnego. Od lat z ogromną przyjemnością dzielę się swoją wiedzą, sprawdzonymi metodami sprzedaży, rekrutacji i tajnikami marketingu zatrudnieniowego.

Prosimy o szybką rezerwację miejsc, ich liczba jest ograniczona, a chętnych na to niezwykle wydarzenie wciąż przybywa!

LINK DO ZAPISÓW:

https://app.evenea.pl/event/864585-29/

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  SAZ
Wyprzedane bezpłatny Brak wolnych miejsc
  Firmy współpracujące
Wyprzedane 392,37 zł Wyprzedane
  Firmy zewnętrzne
Wyprzedane 490,77 zł Wyprzedane