Neuromarketing - odkryj ukryte mechanizmy decyzyjne konsumentów

location icon
ONLINE
calendar icon
Od 19 paź 9:00 do 19 paź 16:00
ticket icon
Od 1 217,70 zł

Neuromarketing - odkryj ukryte mechanizmy decyzyjne konsumentów


Trener: DR ADAM ZEMEŁKA

ZOBACZ PROGRAM I ZAMÓW SZKOLENIE:
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/neuromarketing/

Opis szkolenia:

Tradycyjnie rozumiany marketing stanowiący odpowiedź na potrzeby klienta bezpowrotnie odszedł do przeszłości. Dzisiejszy marketing nie odpowiada na potrzeby, lecz dąży do tego, by je wykreować.
Skuteczne tworzenie i uświadamianie klientom ich potencjalnych potrzeb nie przyniesie oczekiwanych rezultatów bez zrozumienia mechanizmów mózgowych, które kryją się za ludzkimi preferencjami, upodobaniami, ocenami i przede wszystkim - za podejmowaniem decyzji.

Neuromarketing to połączenie najnowszej wiedzy o mózgu człowieka z działaniami sprzedażowo-reklamowymi. 

Korzyści dla uczestnika:

  1. Poznanie nowoczesnej odsłony marketingu opartego na współczesnej wiedzy o mózgu człowieka
  2. Zrozumienie funkcjonowania mózgowych ośrodków podejmowania decyzji - w tym decyzji zakupowych
  3. Rozróżnianie wybranych aparatur biometrycznych z wiedzą na temat ich potencjalnego zastosowania w badaniach klientów
  4. Świadomość najczęściej popełnianych błędów w podejmowaniu decyzji finansowych przez ludzi
  5. Praktyczne wykorzystanie wiedzy o układzie pamięci i mechanizmach generowania emocji w działaniach marketingowych
  6. Umiejętność zaprojektowania działań marketingowych w oparciu o procesy przetwarzania informacji zmysłowych przez mózg
  7. Zdolność zastosowania informacji na temat pierwotnych potrzeb ludzkiego mózgu w konstruowaniu narracji handlowych
  8. Przećwiczenie wybranych narzędzi badania potrzeb klientów
  9. Wykorzystywanie "mapy mózgu klienta" w praktyce
  10. Identyfikowanie błędów poznawczych i zdolność przeciwdziałania im w działaniach marketingowych

PROGRAM

MODUŁ 1. MÓZG I MARKETING NOWEJ GENERACJI

  1. Tradycja czy nowoczesność? Marketing a neuromarketing
  2. Zdrowy (nie)rozsądek? Homo oeconomicus vs homo neurobiologicus
  3. Pod sklepieniem. Przegląd metod badania aktywności mózgu i ich przydatność w marketingu
  4. W centrum wydarzeń. Mózg zakupowy i ośrodki decyzyjne
  5. Mały histeryk i wrażliwy siłacz. Wpływ emocji na wybór produktu
  6. Halo, tu baza! Poczucie bezpieczeństwa jako potrzeba pierwotna

MODUŁ 2. BŁĘDY POZNAWCZE MÓZGU STRATEGA, HANDLOWCA I KLIENTA

  1. Rozważny żółw i impulsywny tygrys. Dwa systemy podejmowania decyzji według Daniela Kahnemana
  2. Białe jest białe. Efekt podobieństwa i jego pułapki
  3. Im szybciej tym… gorzej. Dostępność umysłowa w dokonywaniu zakupów
  4. A więc jest tak jak myślałem. Zjawisko zakotwiczenia i dostosowania w postawie klientów
  5. Szklanka do połowy pełna. Ramy interpretacyjne odbiorcy komunikatu sprzedażowego

MODUŁ 3. ROLA ZMYSŁÓW W PODEJMOWANIU DECYZJI ZAKUPOWYCH

  1. Uczta dla zmysłów. Mechanizmy percepcji, zniekształceń i ich rola w postrzeganiu dóbr
  2. Jak w kalejdoskopie. Symbolika wybranych kolorów wykorzystywanych w kampaniach reklamowych
  3. Pepsi czy Cola? Zjawisko wyboru opartego na smaku i marce
  4. Rozcięte gardło i zgniłe płuca. Poziom skuteczności działań antymarketingowych
  5. Wiem, co myślisz! Test Utajonych Skojarzeń
  6. Bo to, co nas podnieca…. Aktualność zjawiska sex sells w marketingu
  7. Trochę kultury. Jak utarte społecznie wzorce wpływają na podejmowanie decyzji zakupowych przez jednostki

KALENDARZ SZKOLEŃ MARKETINGOWYCH 2023

Zapraszamy do kontaktu:
tel. 607 710 797, [email protected]

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  szkolenie Atrium
już niedostępne 1 217,70 zł -