Webinary menadżera PIAP

location icon
calendar icon
Od 12 mar 10:00 do 12 mar 10:00
ticket icon
Od 307,50 zł

Przygotowaliśmy propozycję warsztatów online, których celem jest podniesienie kompetencji menadżerskich. Całość składa się z sześciu modułów, które zostaną przedstawione na siedmiu webinarach.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU:

  • poznasz elementy, które są spoiwem Twojej organizacji oraz te, które hamują jej rozwój 
  • rozpoczniesz świadome zarządzanie zaufaniem do Ciebie oraz do Twojej firmy 
  • dowiesz się jak radzić sobie z różnicami kulturowymi 
  • nauczysz się jak efektywnie motywować i angażować ludzi w Twojej organizacji 
  • poznasz wpływ delegowania na motywowanie

WEBINAR I - RÓŻNICEKULTUROWE - 12.03.2024 godzina 10:00 
Z obserwacji wiemy, że "Niemcy, Fracuzi, czy Chińczycy" są nieco inni niż my. Oprócz innej kuchni mają inne spojrzenie na biznes, inaczej myślą i podejmują decyzje. 

Webinar o różnicach kulturowych pozwoli Ci zrozumieć i poznać odmienność zachowań ludzi z innych kultur. Przede wszystkim dowiesz się jak te różnice wykorzystywać w biznesie oraz jak omijać błędy wynikające z różnic kulturowych.

WEBINAR II - MOTYWOWANIE 1.0  - 19.03.2024 godzina 10:00
Niby każdy wie jak motywować innych do działań, a jednocześnie większość pracowników nie jest zaangażowana w firmy, w których pracuje, a systemy motywacyjne nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. 

Webinar ułatwi Ci inne spojrzenie na to jak działa motywacja. Pokażemy Ci również kilka narzędzi, które motywują innych do działania.

WEBINAR III - MOTYWOWANIE + KONSEKWENCJA - 26.03.2024 godzina 10:00
Motywowanie to ważny element pracy menedżerskiej. Nie będzie on jednak skuteczny jeśli jednocześnie nie zostaną wdrożone narzędzia kontroli i rozliczania. 

Na webinarium poznasz kilka prostych narzędzi, które ułatwią Ci konsekwentne rozliczanie wykonanych (bądź nie) zadań

WEBINAR IV - MODEL ALCHEMII I SAMODIAGNOZA - 08.04.2024 godzina 10:00
Wielu przedsiębiorców wie (albo przynajmniej twierdzi że wie) co wymaga poprawy w ich firmach, a co jest ich silną stroną.
Zdecydowanie mniejsza ilość przedsiębiorców nie wie dlaczego coś nie działa. Model Alchemii Biznesu został opracowany jako
narzędzie do diagnozy organizacji aby zarządzający mogli szybko i precyzyjnie określić co daje firmie energii a co i dlaczego blokuje ją przed rozwojem. 

W trakcie webinarium będziesz miał okazję poznać i zastosować w praktyce to narzędzie co ułatwi określenie tych obszarów organizacji na których warto się skupić.

WEBINAR V - ZAUFANIE - 15.04.2024 godzina 10:00
Nie ma przedsiębiorcy, który twierdzi że zaufanie nie jest ważne w biznesie. Każdy wie, że brak zaufania pomiędzy partnerami handlowymi bardzo ogranicza efektywność współpracy i generuje olbrzymie koszty. Jednocześnie niewielu przedsiębiorców na co
dzień Zarządza Zaufaniem. Bardzo dziwne zjawisko gdzie wiadomo, że coś jest bardzo ważne, a jednocześnie mało kto się tym zajmuje.

W trakcie webinarium poznasz kilka prostych do wdrożenia, narzędzi "na już", które ułatwią Ci zarządzanie tak cennym zasobem
jak zaufanie.

WEBINAR VI - 7 NAWYKÓW W PRAKTYCE (2 WEBINARY) - 22/29.04.2024 godzina 10:00
Opierając się na "klasyce" osobistej efektywności, którą niewątpliwie jest siedem nawyków skutecznego działania Steava Coveya
przygotowaliśmy dwa webinary, na których dowiesz się jak w praktyce stosować wskazówki autora tego bestsellera. Wiadomo, że
nawyki są generalnie "trudne" do zmiany, dlatego proponowane przez nas narzędzia skupiają się na tym aby w krótkim czasie
odczuwać pierwsze skutki wdrażania "nawyków". Skupiamy się na tym, abyś już na drugi dzień zaczął / zaczęła być bardziej
efektywnym menedżerem niż "wczoraj" 


PROWADZĄCY:


JACEK MLECZKO
Mentor, przedsiębiorca, inwestor, absolwent
studiów MBA na Oxford Brookes University,
certyfikowany coach, współautor projektu
edukacyjnego Alchemia Biznesu. Prowadził
zajęcia na AGH w ramach Sales and
Negotiations Management. Obecnie pracuje z
przedsiębiorcami i menedżerami jako
doradca, coach i trener. Specjalizuje się w
takich obszarach jak sprzedaż, negocjacje,
zarządzanie zmianą i budowanie silnych
zespołów. Dzięki nietuzinkowym metodom
szkoleniowym inspiruje przedsiębiorców do
poszukiwania skutecznych i trwałych
rozwiązań.
KONRAD SZCZYPCZYK
Psycholog biznesu, manager i trener.
Absolwent psychologii oraz studiów
podyplomowych z zakresu prawa
gospodarczego na Uniwersytecie
Jagiellońskim. Współzałożyciel i konsultant
biznesowy w firmie doradczej Habitat for
business. Pracuje ze spółkami na etapie
zmiany specjalizując się w obszarach
miękkich i kapitale ludzkim. Szkoli
managerów oraz zespoły sprzedażowe.
Doświadczenie zdobywał jako dyrektor
zarządzający galerii handlowej i manager ds.
marketingu i komercjalizacji.

Dołącz do wydarzenia

  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  WEBINAR I - RÓŻNICE KULTUROWE - cena brutto
Wyprzedane 307,50 zł Wyprzedane
  WEBINAR II - MOTYWOWANIE 1.0 - cena brutto
Wyprzedane 307,50 zł Wyprzedane
  WEBINAR III - MOTYWOWANIE + KONSEKWENCJA - cena brutto
Wyprzedane 307,50 zł Wyprzedane
  WEBINAR IV - MODEL ALCHEMII I SAMODIAGNOZA - cena brutto
Wyprzedane 307,50 zł Wyprzedane
  WEBINAR V - ZAUFANIE - cena brutto
Wyprzedane 307,50 zł Wyprzedane
  WEBINAR VI - 7 NAWYKÓW W PRAKTYCE (2 WEBINARY) - cena brutto
Wyprzedane 615,00 zł Wyprzedane
Dołącz do wydarzenia