Webinary menadżera PIAP
Przygotowaliśmy propozycję warsztatów online, których celem jest podniesienie kompetencji menadżerskich. Całość składa się z sześciu modułów, które zostaną przedstawione na siedmiu webinarach.
KORZYŚCI Z UDZIAŁU:
- poznasz elementy, które są spoiwem Twojej organizacji oraz te, które hamują jej rozwój
- rozpoczniesz świadome zarządzanie zaufaniem do Ciebie oraz do Twojej firmy
- dowiesz się jak radzić sobie z różnicami kulturowymi
- nauczysz się jak efektywnie motywować i angażować ludzi w Twojej organizacji
- poznasz wpływ delegowania na motywowanie
WEBINAR I - RÓŻNICEKULTUROWE - 12.03.2024 godzina 10:00
Z obserwacji wiemy, że "Niemcy, Fracuzi, czy Chińczycy" są nieco inni niż my. Oprócz innej kuchni mają inne spojrzenie na biznes, inaczej myślą i podejmują decyzje.
Webinar o różnicach kulturowych pozwoli Ci zrozumieć i poznać odmienność zachowań ludzi z innych kultur. Przede wszystkim dowiesz się jak te różnice wykorzystywać w biznesie oraz jak omijać błędy wynikające z różnic kulturowych.
WEBINAR II - MOTYWOWANIE 1.0 - 19.03.2024 godzina 10:00
Niby każdy wie jak motywować innych do działań, a jednocześnie większość pracowników nie jest zaangażowana w firmy, w których pracuje, a systemy motywacyjne nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.
Webinar ułatwi Ci inne spojrzenie na to jak działa motywacja. Pokażemy Ci również kilka narzędzi, które motywują innych do działania.
WEBINAR III - MOTYWOWANIE + KONSEKWENCJA - 26.03.2024 godzina 10:00
Motywowanie to ważny element pracy menedżerskiej. Nie będzie on jednak skuteczny jeśli jednocześnie nie zostaną wdrożone narzędzia kontroli i rozliczania.
Na webinarium poznasz kilka prostych narzędzi, które ułatwią Ci konsekwentne rozliczanie wykonanych (bądź nie) zadań
WEBINAR IV - MODEL ALCHEMII I SAMODIAGNOZA - 08.04.2024 godzina 10:00
Wielu przedsiębiorców wie (albo przynajmniej twierdzi że wie) co wymaga poprawy w ich firmach, a co jest ich silną stroną.
Zdecydowanie mniejsza ilość przedsiębiorców nie wie dlaczego coś nie działa. Model Alchemii Biznesu został opracowany jako
narzędzie do diagnozy organizacji aby zarządzający mogli szybko i precyzyjnie określić co daje firmie energii a co i dlaczego blokuje ją przed rozwojem.
W trakcie webinarium będziesz miał okazję poznać i zastosować w praktyce to narzędzie co ułatwi określenie tych obszarów organizacji na których warto się skupić.
WEBINAR V - ZAUFANIE - 15.04.2024 godzina 10:00
Nie ma przedsiębiorcy, który twierdzi że zaufanie nie jest ważne w biznesie. Każdy wie, że brak zaufania pomiędzy partnerami handlowymi bardzo ogranicza efektywność współpracy i generuje olbrzymie koszty. Jednocześnie niewielu przedsiębiorców na co
dzień Zarządza Zaufaniem. Bardzo dziwne zjawisko gdzie wiadomo, że coś jest bardzo ważne, a jednocześnie mało kto się tym zajmuje.
W trakcie webinarium poznasz kilka prostych do wdrożenia, narzędzi "na już", które ułatwią Ci zarządzanie tak cennym zasobem
jak zaufanie.
WEBINAR VI - 7 NAWYKÓW W PRAKTYCE (2 WEBINARY) - 22/29.04.2024 godzina 10:00
Opierając się na "klasyce" osobistej efektywności, którą niewątpliwie jest siedem nawyków skutecznego działania Steava Coveya
przygotowaliśmy dwa webinary, na których dowiesz się jak w praktyce stosować wskazówki autora tego bestsellera. Wiadomo, że
nawyki są generalnie "trudne" do zmiany, dlatego proponowane przez nas narzędzia skupiają się na tym aby w krótkim czasie
odczuwać pierwsze skutki wdrażania "nawyków". Skupiamy się na tym, abyś już na drugi dzień zaczął / zaczęła być bardziej
efektywnym menedżerem niż "wczoraj"
JACEK MLECZKO Mentor, przedsiębiorca, inwestor, absolwent studiów MBA na Oxford Brookes University, certyfikowany coach, współautor projektu edukacyjnego Alchemia Biznesu. Prowadził zajęcia na AGH w ramach Sales and Negotiations Management. Obecnie pracuje z przedsiębiorcami i menedżerami jako doradca, coach i trener. Specjalizuje się w takich obszarach jak sprzedaż, negocjacje, zarządzanie zmianą i budowanie silnych zespołów. Dzięki nietuzinkowym metodom szkoleniowym inspiruje przedsiębiorców do poszukiwania skutecznych i trwałych rozwiązań. | KONRAD SZCZYPCZYK Psycholog biznesu, manager i trener. Absolwent psychologii oraz studiów podyplomowych z zakresu prawa gospodarczego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Współzałożyciel i konsultant biznesowy w firmie doradczej Habitat for business. Pracuje ze spółkami na etapie zmiany specjalizując się w obszarach miękkich i kapitale ludzkim. Szkoli managerów oraz zespoły sprzedażowe. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor zarządzający galerii handlowej i manager ds. marketingu i komercjalizacji. |