CRASH Mondays № 13: Customer journey [Wrocław]
Zapraszamy na 13, mikołajkową edycję CRASH Mondays!
Tematem przewodnim będzie Customer journey. Uwaga, zderzymy teorię z praktyką! 🙂
Co Was czeka?
- Dawka wiedzy!
- Konkursy i niespodzianki od naszych partnerów wydarzenia.
- Wspaniała atmosfera i świetne zakończenie poniedziałku.
Wiedzieliście o tym, że według analizy "Indeks cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research w sierpniu 2022 roku karma dla kotów była droższa średnio o 34,9 proc. niż rok temu, dla psów - o 48,2 proc. Podobnie jest z usługami weterynaryjnymi. 😥 Ze względu na rosnące koszty utrzymania coraz więcej zwierzaków trafia do schronisk, fundacji, stowarzyszeń. 😪
CRASH Mondays ma wielką moc nie tylko w zderzaniu marketingowych teorii z praktyką, ale także tych ludzkich. Dlatego najbliższa edycja będzie wyjątkowa, ponieważ chcemy wspierać naszych mniejszych przyjaciół - wszystkie pieniądze 💰 uzyskane ze "Świątecznych wejściówek" przeznaczamy dla zwierzaków 🐕🐈 ze Stowarzyszenia Ochrony Zwierząt GRUPA RATUJ.
PRELEGENCI:
Anna Jezierska, Senior Marketing & Product Manager w Unity Group
TEMAT: 7 heurystyk w planowaniu customer journey dla e-commerce.
Jacek Wieczorkowski, Kierownik Zespołu Zarządzania Doświadczeniem Klienta w Santander Consumer Bank
TEMAT: "Podróż bardzo sentymentalna", czyli o znaczeniu emocji w mapowaniu ścieżek klientów.
Magdalena Kulpa, Marketing Manager w Rite NRG
TEMAT: PERSONA non grata?
duet Katarzyna Sobolewska, Business Partner w BEELINE RESEARCH & CONSULTING oraz
Janusz Bujko - Business Partner w BEELINE RESEARCH & CONSULTING
TEMAT: Wyruszając w Customer Journey nie zapomnij o Human Safari
Bądźmy w kontakcie - dodatkowe informacje o spotkaniu, prelegentach, partnerach wydarzenia i niespodziankach znajdziecie na stronie wydarzenia na FB.
► ZAPISY: z racji, że wydarzenie odbywa się w ograniczonej przestrzeni, oczekujemy od Was poparcia swych decyzji i wprowadzamy opłatę 10 zł.
Nie musicie drukować biletów — będziemy na Was czekać przy wejściu z listą obecności :) Ponadto każda zapisana osoba dostanie od nas prezentacje prelegentów!
► MIEJSCE: Hard Rock Cafe Wrocław, Rynek 25 we Wrocławiu
W razie pytań piszcie do organizatorów: Anny Chrzanowskiej-Łysak, Agnieszki Zagrobelnej, Katarzyny Krupickiej, Edyty Grządziel lub [email protected]
Więcej informacji o wydarzeniu:
CRASH Mondays to nie tylko wydarzenie, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności i przekazania Wam praktycznej wiedzy.
Uwaga ⚠️Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ - profesjonaliści digitalu, możecie zdobyć punkty recertyfikacyjne! A dokładnie 5 punktów
► Dla kogo? Dla freelancerów, marketingowców, PRowców, pasjonatów, pracowników agencji, pracowników korporacji i każdego, kto ma chęć i zapał do zgłębiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu ;)
► Kto za tym stoi?
Pomysłodawca: Anna Ledwoń, Anka Armatys
Współorganizatorzy: Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka, Anna Chrzanowska-Łysak, Edyta Grządziel
Główny partner: More Bananas
Partnerzy: FreshMail, Prowly, DIMAQ - profesjonaliści digitalu, Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Teatr Pantomimy, Wrocławski Teatr Współczesny, Vertigo, Hard Rock Cafe we Wrocławiu, Rocket Jobs, Wydawnictwo SQN, Anna Ledwoń, One Press, Wydawnictwo Karakter, Grupa HELION
Patronat Honorowy: Marszałek Województwa Dolnośląskiego
Patroni medialni: Marketing przy Kawie, sprawny.marketing, Medialna Perspektywa
► Co dalej? Kolejne wydarzenia, warsztaty i... duża konferencja! :D