Kurs DOSKONAŁA KONSULTACJA I WIZYTA INVISALIGN
DOSKONAŁA KONSULTACJA I WIZYTA INVISALIGN
To kurs pierwszego wyboru dla każdego lekarza ortodonty opiekuna pacjenta oraz asystentki ortodontycznej.
Jeżeli zajmujesz się ortodoncją i już leczysz lub chcesz zacząć leczyć pacjentów metodą Invisalign lub system nakładkowym to ten kurs jest dla Ciebie
Otrzymasz sprawdzone rozwiązania jak przeprowadzić konsultację, jak porozmawiać z pacjentem o jego problemach ortodontycznych, oczekiwaniach i jak w skuteczny sposób zaprezentować plan leczenia.
Zadaniem personelu rejestracji jest, aby po wywiadzie pacjent zapisał się na konsultację.
Rolą lekarza i czasem opiekuna pacjenta jest najważniejszy cel - czyli aby pacjent rozpoczął leczenie ortodontyczne.
Jeżeli 90% pacjentów decyduje się na dalsze kroki tzn, że skuteczność jest na satysfakcjonującym poziomie i nie zostały popełnione błędy w komunikacji.
Jeżeli masz niższą skuteczność lub chcesz poznać doskonały standard komunikacji i współpracy to jest właśnie kurs dla Ciebie.
Zakładając, że średnia wartość leczenia jednego pacjenta to 11-25 tys zł to ten kurs jest świetną inwestycją i wielokrotnie Ci się zwróci...
Zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestnicy:
DR N MED KATARZYNA POTOCZEK WALLNER
Specjalista ortodoncji, właścicielka praktyki stomatologicznej, wykładowca Invisalign
Polecam to niezwykle profesjonalne szkolenie.
Zaangażowanie Michała jako prowadzącego , przygotowane materiały dla uczestników, a przede wszystkim wiedza i merytoryka na najwyższym poziomie!
To były dwa dnia pełne wiedzy, porad, wskazówek i rozwiązań gotowych do skutecznego wdrożenia - a wszystko przekazane w jasny i przejrzysty sposób.
Poznaj sprawdzony przez wielu doświadczonych lekarzy i asystentek system Doskonałej Konsultacji i Wizyty Invisalign.
To na prawdę wzorcowy model postępowania, który pozwoli Tobie w przewidywalny sposób, pomóc większej liczbie pacjentów.
KORZYŚCI
Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:
Idealnie przeprowadzić każdą konsultację i wizytę Invisalign
Optymalnie podzielić role w zespole - co i kiedy mówi i robi lekarz? a co asysta? a co opiekun
Skutecznie prezentować i motywować pacjenta do leczenia metoda Invisalign
Przedstawić problem stomatologiczny, aby pacjent był zmotywowany do rozpoczęcia i kontynuowania leczenia
Poznawać oczekiwania pacjenta oraz skutecznie i zachęcająco zaprezentować plan leczenia, aby pacjent go rozumiał i zaakceptował
Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania
METODOLOGIA
Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, ćwiczenia indywidualne i zespołowe, narzędzia komunikacyjne poparte licznymi praktycznymi przykładami, dyskusje prowadzone przez trenera, możliwość ustalenia indywidualnego celu szkolenia oraz zadawania wielu pytań.
REFERENCJE
O naszych szkoleniach najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.
DR N MED IZABELA WALAWANDER
Specjalista ortodoncji, właścicielka praktyki stomatologicznej
Doskonała obsługa pacjenta to wachlarz profesjonalnych szkoleń dla całego zespołu jak i jego liderów .
Sam Pan Michał jest osobą która w przejrzysty i przemyślany sposób wprowadza skuteczne metody obsługi pacjenta na najwyższym poziomie .
Osobiście wspólnie z Panem Michałem wprowadziliśmy procedury doskonałej konsultacji ortodontycznej wraz z przeszkoleniem opiekuna pacjenta .
Było to strzałem w dziesiątkę . Dziękuję Michał
MACIEJ DROSD
Lekarz stomatolog, właściciel sieci klinik stomatologicznych KSE i Drosd Clinic
Szkolenie Doskonała konsultacja i wizyta to zastrzyk ogromnej ilości energii. Przedstawienie planu leczenia nigdy(!) nie było tak czytelne dla pacjenta, a zarazem tak efektywne. Moim zdaniem to najlepsza metoda zadbania o zdrowie naszych pacjentów. Poza wiedzą zawodową, bez której okazuje się w zasadzie nie można funkcjonować, największym skarbem szkolenia jest integracja. Dzięki atmosferze szkolenia i otwartości trenera wszyscy członkowie mojego zespołu zrozumieli swoje miejsca w szeregu, a poziom porozumienia i team spirit wszedł na niespotykany wcześniej poziom. Jestem zachwycony!
Informacje ogólne
PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
MIEJSCE:
Centrum Szkoleniowe Align
Bierutowska 57/59,
51-317 Wrocław
TERMIN:
22 czerwca 2024
9.00-18.00
ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu, przerwy kawowe i obiadową, przekąski i lunch w restauracji,
UWAGA:
Liczba miejsc jest ograniczona
Jak masz pytania czy ten kurs może Ci pomóc zadzwoń tel. 502 185 012
MICHAŁ KATARZYŃSKI
Jest dyplomowanym trenerem biznesu, wykładowcą Invisalign, Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska.
Autor pierwszego w Polsce praktycznego poradnika komunikacji dla lekarzy dentystów "Jak zaspokoić 7 podstawowych potrzeb pacjentów stomatologicznych"
"Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi."
Od ponad 10 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest wykładowcą Akademii Digital Smile Design, Akademii Dawsona oraz autorem serii artykułów dla Medical Tribune Stomatologia.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów. Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.
Zrealizował ponad 150 zamkniętych projektów szkoleniowych a podczas uroczystej gali uhonorował prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta"wiodące praktyki stomatologiczne z całej Polski. W jego wykładach z komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 5000 uczestników.
Uwielbia egzotyczne podróże, na które poświęca każdy swój urlop.
Mówi o sobie z humorem, że nie jest lekarzem stomatologiem, jednocześnie dzięki odniesionym sukcesom ma "Doktorat z rezultatów"