Kurs Skutecznego Zarządzania Rentowną Praktyką Invisalign
POZNAJ BARDZO SKUTECZNY, SPRAWDZONY PRZEZ WIELU WŁAŚCICIELI GABINETÓW, SYSTEM KLUCZOWYCH KOMPETENCJI POTRZEBNYCH DO PROFESJONALNEGO ZARZĄDZANIA RENTOWNĄ PRAKTYKĄ INVISALIGN
To BARDZO PRAKTYCZNY model postępowania, który pozwoli Tobie wypracować najlepszy i rentowny model logistyki i zarządzania praktyką Invisalign
Jeżeli do tej pory Twoje zarządzanie PRAKTYKĄ lub zespołem było tylko intuicyjne... wynik finansowy zależał tylko od Ciebie jako właściciela to najwyższy czas, abyś nie popełniał już więcej błędów i profesjonalnie motywował oraz delegował zadania i uprawnienia.
Zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestnicy:
DR N MED KATARZYNA POTOCZEK WALLNER
Specjalista ortodoncji, właścicielka praktyki stomatologicznej, wykładowca Invisalign
Polecam to niezwykle profesjonalne szkolenie.
Zaangażowanie Michała jako prowadzącego , przygotowane materiały dla uczestników, a przede wszystkim wiedza i merytoryka na najwyższym poziomie!
To były dwa dnia pełne wiedzy, porad, wskazówek i rozwiązań gotowych do skutecznego wdrożenia - a wszystko przekazane w jasny i przejrzysty sposób.
Poznaj bliżej kompletne systemy postępowania, które tworzą wzorcowy model Kluczowych Kompetencji Menedżerskich.
O KURSIE
Ten kurs znakomicie systematyzuje kluczowe kompetencje, które pomagają właścicielom i menedżerom skuteczniej zarządzać. Buduje wiedzę z zakresu fundamentów delegowania zadań i motywowania personelu. Praktyczna forma pozwala uczestnikom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do profesjonalnego zarządzania praktyką lub zespołem.
W tym kursie szczególnie zostanie omówiona kwestia rentowności oraz najlepszej logistyki leczenia metodą Invisalign.
PROFIL UCZESTNIKA
Szkolenie przeznaczone jest dla każdego lekarza/właściciela firmy lub menedżera /niezależnie od doświadczenia/, który chce zwiększyć swoją efektywność w zarządzaniu oraz otrzymać praktyczne narzędzia i modele menedżerskie.
CELE
Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:
Rozwój kompetencji menedżerskich oraz poznanie systemu skutecznego zarządzania.
Wyliczenie optymalnej rentowności leczenia metodą Invisalign
Wydelegowanie i rozwój kompetencji zespołu, aby logistyka leczenia została maksymalnie zoptymalizowana
Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających motywowanie personelu do lepszej pracy
KORZYŚCI
Po ukończonym szkoleniu uczestnicy potrafią:
Delegować zadania w bardzo motywujący i skuteczny sposób.
Profesjonalnie dowartościowywać personel budując maksymalną motywację.
Budować zespół zaangażowanych ekspertów.
Rozpoznawać 4 dominujące typy zachowania i dzięki temu idealniej dopasować komunikację i sposoby
motywowania do stylu zachowania swoich współpracowników.
Ustalać czytelne zasady współpracy i budować autorytet prawdziwego lidera.
Stosować model przywództwa sytuacyjnego i kształtować umiejętność doboru odpowiedniego stylu
kierowania zespołem.
METODOLOGIA
Prezentacja programu szkolenia na flipchartach, 70% czasu to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, praktyczne narzędzia menedżerskie poparte licznymi przykładami z życia, wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami i trenerem, możliwość ustalenia własnego celu szkolenia oraz zadawania pytań.
REFERENCJE
O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia i przeczytania.
DR N MED IZABELA WALAWANDER
Specjalista ortodoncji, właścicielka praktyki stomatologicznej
Doskonała obsługa pacjenta to wachlarz profesjonalnych szkoleń dla całego zespołu jak i jego liderów .
Sam Pan Michał jest osobą która w przejrzysty i przemyślany sposób wprowadza skuteczne metody obsługi pacjenta na najwyższym poziomie .
Osobiście wspólnie z Panem Michałem wprowadziliśmy procedury doskonałej konsultacji ortodontycznej wraz z przeszkoleniem opiekuna pacjenta .
Było to strzałem w dziesiątkę . Dziękuję Michał
Informacje ogólne
PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
MIEJSCE:
Centrum Szkoleniowe Align
Bierutowska 57/59,
51-317 Wrocław
TERMIN:
20-21 czerwca 2024
9.00-18.00
ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu, przerwy kawowe i obiadową, przekąski i lunch w restauracji,
UWAGA:
Liczba miejsc jest ograniczona
MICHAŁ KATARZYŃSKI
Jest dyplomowanym trenerem biznesu, wykładowcą Invisalign, Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska.
W wieku 21 lat zarządzał swoim pierwszym zespołem, przez kolejne lata popełnił wiele błędów w zarządzaniu, dzięki czemu stał się absolutnym ekspertem w zarządzaniu przez nieobecność, udowodnił to zarządzając i współzarządzając jednocześnie czterema różnymi firmami w jednym czasie, w tym dwoma klinikami stomatologicznymi.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów. Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.
Przez 10 lat podczas praktycznych kursów z profesjonalnej komunikacji z pacjentem, warsztatowo przeszkolił ponad 5000 uczestników - lekarzy dentystów, rejestratorek, asystentek, higienistek oraz właścicieli praktyk stomatologicznych, aby mogli skutecznie i profesjonalnie zarządzać swoimi zespołami.
Jest autorem systemu kluczowych kompetencji menedżera, który jest idealnym zbiorem narzędzi do zarządzania firmą i zespołem.
Wierzy, że kluczem do sukcesu zawodowego jest świadomy ciągły rozwój kompetencji, który daje satysfakcję i pełną gotowość do maksymalnego angażowania się w codzienne czynności.
Jest pasjonatem egzotycznych podróży, historii, antropologii i nowoczesnych technologii foto/video.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
e-mail: [email protected]
Więcej kursów na stronie
www.doskonalaobslugapacjenta.pl