Przerwa Między Projektami #1
Spotkanie praktyków zarządzania na każdym etapie wtajemniczenia!
Przerwa Między Projektami to nowy format spotkań,
w jego centrum znajdują się historie, które mają skłonić do przemyśleń zawodowych.
To przestrzeń dla wszystkich przyjaciół zarządzania projektami, produktami lub zwinnymi zespołami,
którzy chcą się rozwijać oraz wymieniać swoją wiedzą i doświadczeniem w gronie innych praktyków
- niezależnie od branży, wielkości firmy czy zajmowanego stanowiska.
Idealne połączenie wymiany wiedzy i networkingu? Sprawdź!
O wydarzeniu:
Będzie aktywnie, merytorycznie i jak zawsze u nas… na totalnym luzie! 🍻
18:00 - Otwarcie Drzwi
18:00 - 19:00 • Networking 💬
19:00 - 20:00 • Historie Naszych Gości 🎤
20:00 - 21:00 • Kultowe sesje Round Tables 🎯
💸 0zł - Udział w spotkaniu jest bezpłatny!
Zupełnie NOWY FORMAT!
Nowe wydarzenie na mapie Wrocławia dla wszystkich zarządzających projektami, produktami lub zwinnymi zespołami
- gdzie zdobywanie wiedzy, nowych znajomości, a także wymiana doświadczeń jest zupełnie BEZPŁATNA! 🎁🙌
Poznaj naszych prelegentów i ich historie!
Dołącz teraz!
Poznaj dobre praktyki zarządzania oraz specjalistów, którzy je stosują w pracy.
Posłuchaj inspirujących historii zaproszonych gości, weź udział w Networkingu oraz sprawdzonych sesjach Round Tables.
Dyskusje są moderowane przez zaproszonych specjalistów w swoich dziedzinach, a do każdego stolika może dołączyć maksymalnie 8 uczestników!
A tematy? Te zostaną wybrane przez uczestników podczas wydarzenia!