Zbuduj silną markę w social media. Nieefektywny marketing marnuje pieniądze i zabiera czas. Jest również bezużyteczny.
WIĘCEJ KLIENTÓW w 2023 roku!?
Nieefektywny marketing marnuje pieniądze i zabiera czas. Jest również bezużyteczny.
Wejdź na wyższy poziom przedsiębiorczości dzięki naszemu szkoleniu!
Co dla Ciebie mamy?
Zupełnie DARMOWE 2-godzinne szkolenie z Q&A!
Po jego ukończeniu otrzymasz Certyfikat Biznesowy.
ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ.
Ilość miejsc ograniczona.
W trakcie szkolenia:
- Dowiesz się jak SKUTECZNIE zdobywać nowych Klientów.
- Nauczysz się budowania bazy stałych Klientów.
- Poznasz sposoby na zdobycie lojalności swoich Klientów.
- Nauczymy Cię ogarniania kont w Social Mediach — od strategii komunikacji, przez content plan, aż po reelsy.
- Pokażemy Ci, jak możesz zwiększyć dochód przy obecnych Klientach bez podnoszenia cen.
- Wyjaśnimy, czy warto inwestować w FB/Insta ADS oraz jak je ustawić.
- Poznasz najczęściej popełniane błędy w marketingu.
Wyjaśnimy także:
- Jak angażować klientów na FB i Instagramie.
- Jak możesz pokazać, że jesteś ekspertem w branży.
- Jak stworzyć dobrą ofertę, która przyciągnie więcej Klientów.
- Jak zbudować markę i wyróżnić się wśród konkurencji.
Zapisz się na DARMOWE SZKOLENIE i zdobądź nowych Klientów.
✳️ W dniu szkolenia otrzymasz zaproszenie z linkiem do ClickMeeting.
Prowadzący:
Nazywam się Tomasz Dmuchowski od 2013 roku pomagam firmom rosnąć dzięki skutecznym kampaniom reklamowym.
Na co dzień tworzę kampanie PPC w Google Ads oraz na Facebooku, Instagramie i LinkedInie i TikToku. Dzięki moim działaniom klienci są w stanie uzyskiwać spektakularne rezultaty, jednocześnie zmniejszając koszty reklam.
Doświadczenie zdobywałem pracując dla największych i najbardziej renomowanych agencji oraz domów mediowych w Polsce. Miałem przyjemność współpracować z najlepszymi specjalistami Google Ads i kampanii PPC w Polsce i Europie. Podczas pracy w agencjach wraz z osobami z moich zespołów pomogliśmy setkom przedsiębiorstw - od małych biznesów lokalnych, przez duże organizacje B2B, aż po ogromne biznesy e-commerce. Czułem, że wiedza o tworzeniu skutecznych reklam w ekosystemie Google powinna być bardziej dostępna, podobnie jak znajomość praktyk i metod pracy marketerów.